2010-05-03, 11:43
Medlem
snillet_1s avatar
Oerhört osmakligt beteende av någon som ska föreställa lagkamrat.

Visst att man tar upp det internt, men att gå och hora i media på detta sättet...
Senast redigerad av snillet_1 2010-05-03 kl. 11:55.
Citera
2010-05-03, 11:54
Medlem
Glömde gratta BP till bäst i stan samtidigt som vi blir sämst då.
Citera
2010-05-03, 11:55
Medlem
mexicolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Varför vattnade man gräset för förresten? Folk halkade som om det var en stumfilm från 1923.
Ja, det undrade jag också!

Det gick ju som det gick, och även om Nisse kan vara mer än lovligt långsam så tyckte jag att samspelet mellan honom och Mutumba funkade bra, iaf första halvlek och en bit in i andra.

1-2målet var offside, men nog fan var vår backlinje tragiskt långsam också.
Citera
2010-05-03, 12:37
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mexicola
Ja, det undrade jag också!

Det gick ju som det gick, och även om Nisse kan vara mer än lovligt långsam så tyckte jag att samspelet mellan honom och Mutumba funkade bra, iaf första halvlek och en bit in i andra.

Vilka tvbilder avslöjar det hemska domslutet?
Hur många m var Oremo offside?

Vi var BÄTTRE än er lev med det.

Ni tog över sista 5 min då fick ni igång erat anfallspel.

Skönt att "Xavi" går ut å sågar målvakten, står Baxter emot IFK fisk?

saxat ifrån rauls blogg

Citat:
Eller som sportchefen/tränaren Björn Wesström sa i oktober 2009:
– Vi får hela tiden höra: ”Ni har inte ställts inför några prövningar, det svåra är när det går dåligt”.
– Nej, säger jag. Det svåra är att se till att det aldrig går dåligt. Visst är det jättesynd om Andrée Jeglertz, men va fan – se till att det inte går dåligt.
Senast redigerad av vonmanstein 2010-05-03 kl. 12:43.
Citera
2010-05-03, 12:37
Medlem
Ari.Golds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Jag vill bara meddela att jag fortfarande är alldeles varm i kroppen och går som på moln här på jobbet.
Tack aik.

AIK berör...
Citera
2010-05-03, 12:43
Medlem
snillet_1s avatar
Känns inte hela den här situationen ganska 2004? Jag menar, de dåliga resultaten, det i princip obefintliga spelet och på det alla dessa spelare som går ut och klagar i media.

Ja, vi får väl se hur det går här i Göteborg på torsdag...
Citera
2010-05-03, 12:55
Medlem
Helter Skelters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mexicola
Offside och offside...

http://img52.imageshack.us/img52/9715/31602413.png
Citera
2010-05-03, 13:01
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
AIK berör...

Oink.
Fel. AIK upprör. Sticker man ut hakan på detta sätt och lider av ett Mussolinistort storhetsvansinne så får man väl ändå räkna med att folk reagerar?
Citera
2010-05-03, 13:01
Medlem
Sebbebebbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
Tyvärr har Dulle helt rätt angående Majonäsliraren i målet men det är tråkigt att det blir hets och förnedring genom kvällstidningarna mot Tomi när det egentligen är AIKs styrelse som borde få skäll för att de inte fixat fram en skadefri ersättare tidigare:

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/aik/article7060288.ab

Förihelvete... Som någon skrev här i tråden är det en sak att ta sådana samtal internt, men att gå ut i media och börja gnälla? Neger snälla... Nu gäller det bara att vi supportrar fortsätter inte på den inslagna vägen utan väljer att visa vårt stöd, det är det bästa vi kan göra just nu. Skit i FB-djurgårdarna som sitter och runkar sig glada till att skriva "mäCktiga AIK", "Hata ajk!!!1" osv, nu är det dags för oss att sluta upp bakom laget och visa lite stolthet.
Citera
2010-05-03, 13:02
Medlem
Rocky69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helter Skelter
Offside och offside...

http://img52.imageshack.us/img52/9715/31602413.png

Är du rubbad på riktigt, eller spelar du bara? Du ser väl att gnagetbacken är nedanför Oremo.
Citera
2010-05-03, 13:03
Medlem
Ovcharkas avatar
AIK har en (1) målvakt att tillgå. Han har dåligt självförtroende. Han gör misstag. Då vänder sig spelarna och ledarstaben sig emot honom. De sänker han totalt.

Är detta klokt?
Citera
2010-05-03, 13:06
Medlem
Lite jobbigt att MFF tvingas använda tredje-målvakten när Dahlin går sönder också, hade varit en annan sak som vi haft en backup keeper. Men han är ju skadad.

Garaca är fan född 91. Unga spelare i all ära, men på målvaktsidan vill man iaf ha någon som fyllt de tjugo iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in