Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Tack! Vad tror du förresten blir vår approach imorgon? Kommer spelarna gå in för att kriga till sig poäng eller kommer Wesström förlita sig till att spelet kommer igång?
Själv hoppas jag på en kombination av de båda delarna. Ser gärna att Tjerna går in från start för att garantera hårt jobb på mitten samtidigt som jag hoppas på att Özkan får chansen från start. Vi möter ett dåligt lag och vi har Sveriges bästa matta så jag tycker att han är redo nu.
Det lär hursomhelst vara ångest från minut ett till minut 90. Sedan får man hoppas på ett jävla drag på läktarna från oss som är där.
Det är sjukt svårt att sia om, jag har trott att det ska lossna efter en riktig krigarvinst där spelarna ger allt, men det har uteblivit varje gång och inget talar egentligen för att vi kommer börja kriga och visa hjärta imorgon även om man hoppas.
Men ett tidigt mål vore verkligen guld värt.
Skönt att Kenny är tillbaka, vill se hans energi smitta av sig på spelarna imorgon.
Elvan jag vill se är:
Målvakt: Tomi
Hb: Kenny, Mb: Backman, Pertan. Vb: C. Eriksson
Hm:Gabbe Im:Tjerna/Walker och Dulle/Eguren (väldigt svårt där) Vm: Lundberg
Anfall: Flávio Engblom.
Svårt att ta ut lag då de vanliga startspelarna varit dåliga, men samtidigt går det inte att slänga in 10 juniorer.
Tycker att det är dags att ge Christoffer Eriksson chansen från start nu när Nisse är avstängd, Gabbe bör även starta på högern tycker han sett väldigt sugen ut.
I Mitten går det knappt att ta ut spelare då Walker var bland de bästa senast, samtidigt som Tjernas rutin behövs. Dulle känns odiskutabel även om han varit riktigt dålig, men Eguren måste ändå spela känns det som. (Som ni läser, riktigt svårt

)
Martin har inte varit bra i år, Lundberg har visat stor potential i sina inhopp och jag tycker att man måste ge honom chansen nu.
Burgic har varit iskall efter Kalmar-matchen och jag vill se Flávio och Engblom.
Rörigt inlägg, men är trött och ångesten är stor.