2010-04-25, 18:36
Medlem
Roedoress avatar
[quote=Ingeliv] fattar inte hur norra kunde vara så jävla dumma att dom började sjunga om Sebbe, jag har aldrig varit så besviken på mina gnagarbröder.[/QUOTE

Varför var du inte på Råsunda?
För hade du varit där så hade du hört att det var "grabbarna" på Östra Övre som drog igång sången.
Citera
2010-04-25, 18:54
Medlem
[quote=Roedores]
Citat:
Ursprungligen postat av Ingeliv
fattar inte hur norra kunde vara så jävla dumma att dom började sjunga om Sebbe, jag har aldrig varit så besviken på mina gnagarbröder.[/QUOTE

Varför var du inte på Råsunda?
För hade du varit där så hade du hört att det var "grabbarna" på Östra Övre som drog igång sången.

Jag var där, om du var på norra nedre lär du ha hört min ilskna ton när jag bad mina gnagarkamrater att hålla käften. Spelar f.ö ingen jävla roll om det är östra som börjar, lite "det var han som började!!" som ursäkt på att man hakar på en sån idiotisk ramsa.
Citera
2010-04-25, 18:58
Medlem
Brullas avatar
[quote=Ingeliv]
Citat:
Ursprungligen postat av Roedores

Jag var där, om du var på norra nedre lär du ha hört min ilskna ton när jag bad mina gnagarkamrater att hålla käften. Spelar f.ö ingen jävla roll om det är östra som börjar, lite "det var han som började!!" som ursäkt på att man hakar på en sån idiotisk ramsa.
Håller med om att det är jävligt illa. Det känns som att alla skyller poängförlusten bara på honom och det lär det knappast göra det lättare för honom i kommande matcher.
Citera
2010-04-25, 19:10
Medlem
Roedoress avatar
[quote=Ingeliv]
Citat:
Ursprungligen postat av Roedores

Stod på norra nedre mot västra och hörde dig inte.
Men om det inte spela någon jävla roll, varför skrev du då ut att du blev besviken på just fansen på Norra. Låter ju lite som att det var okej att Östra drog igång den. Norra hade ju aldrig sjungit detta om inte Östra börjat. Man hakade helt enkelt på i frustrationen.
Citera
2010-04-25, 19:14
Medlem
Fotzens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
John Guidetti, för bra för allsvenskan? En bedrift i den åldern

Ta det lungt, killen har spelat 2 matcher.
Citera
2010-04-25, 19:14
Medlem
whus avatar
Aik-publiken hakar på FB som rädda hundar, otippat. Har ni någon egen vilja? (förutom när ni är hemma från matchen och skriver på nätet)
Citera
2010-04-25, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whu
Aik-publiken hakar på FB som rädda hundar, otippat. Har ni någon egen vilja? (förutom när ni är hemma från matchen och skriver på nätet)
Vet att det var jävligt många på norra som inte sjöng med, mig inkluderad, angående att skriva på nätet så är det ett relativt platt påhopp, då det är exakt det du själv gör.
Citera
2010-04-25, 19:23
Medlem
jansdieters avatar
Citat:

Ursäkta mig men du är en så jävla patetisk forumskribent. Jag tror jag aldrig sett dig skriva ett inlägg som inte handlar om AIK. Kanske lite smyggnagare trots allt? Pajas.
Citera
2010-04-25, 19:24
Medlem
Lesras avatar
Citat:

Eller så kan det vara så att de flesta tycker att Eguren ska lämna? Det är väl klart att folk börjar sjunga med om en ramsa startas om de flesta kan relatera till den.
Det är väl samma sak om er kille på räcket drar igång någon ramsa, då sjunger du väl med? Eller är du för tuff?
Citera
2010-04-25, 19:30
Medlem
whus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingeliv
Vet att det var jävligt många på norra som inte sjöng med, mig inkluderad, angående att skriva på nätet så är det ett relativt platt påhopp, då det är exakt det du själv gör.
Är inte gnagare (tack och lov) så befann mig självklart inte på matchen. Jag säger det jag tycker face to face till de gnagare jag känner också

Citat:
Ursprungligen postat av jansdieter
Ursäkta mig men du är en så jävla patetisk forumskribent. Jag tror jag aldrig sett dig skriva ett inlägg som inte handlar om AIK. Kanske lite smyggnagare trots allt? Pajas.
Jag hatar aik och det är ju så fruktansvärt enkelt att pika er
Citera
2010-04-25, 19:49
Medlem
Tidigare har jag inte trott Guidetti var något särskilt, men han verkar faktiskt vara bra på annat än prata.
Citera
2010-04-25, 19:54
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Är inte gnagare (tack och lov) så befann mig självklart inte på matchen. Jag säger det jag tycker face to face till de gnagare jag känner också

Jag hatar aik och det är ju så fruktansvärt enkelt att pika er

Du gör dig till åtlöje, hem till fragbite med dig där du hör hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in