2010-05-02, 16:44
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Det är ju skillnad om en supporter stöttar en spelare än om tränaren och en lagkamrat sågar honom. Visst har han gjort en del jäkla tabbar men det är jäkligt synd om honom. Bojan kan dock vara den största idioten genom tiderna, vilken nolla!

- Jag lovar, från hjärtat - jag har aldrig längtat mer efter ett derby än just nu, säger Bojan Djordjic till FotbollDirekt.se.
Citera
2010-05-02, 16:45
Medlem
resses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Lyssna på intervjun med honom efter matchen, maken till oprofessionell approach har jag inte sett på evigheter.

Kryp tillbaka till ditt lilla råtthål, ni ligger näst sist och då ska ni inte vara i det här forumet.

Nu blir det en öl till!

haha va?

Varför ska vi inte vara på forumet bara för att vi ligger sist, har du hört ordet trogen supporter?

Nää juste du hejar ju på apgårn där alla är medgångsupportrar!

TILLBAKA TILL SKANSEN MED DIG,APJÄVEL!
Citera
2010-05-02, 16:48
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LastCaress
- Jag lovar, från hjärtat - jag har aldrig längtat mer efter ett derby än just nu, säger Bojan Djordjic till FotbollDirekt.se.
Ja han är ju jäkligt grym på att snacka, det är något vi sett många gånger.
Citera
2010-05-02, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Lyssna på intervjun med honom efter matchen, maken till oprofessionell approach har jag inte sett på evigheter.
Oj, Björn Wesström visade känslor mot en feg domare som inte blåste straffspark. Usch och fy vad osvenskt och hemskt!

Jävla tomte.
Citera
2010-05-02, 16:57
Medlem
Vuxenkos avatar
Nyss hemkommen från derbyt och det enda jag egentligen har att säga är: Fyfan så jävla tråkigt.

Vi är inte sämre än djurgården, verkligen inte. Domarn missar enligt mig två solklara straffar samtidigt som Pa Dembo måste göra sin bästa match någonsin?

Och vafan har hänt med Pertan? Förra årets stabilitet och skicklighet är som bortblåst..

Dock är vi solklara segrare i "klackkampen"
Citera
2010-05-02, 17:00
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Ja han är ju jäkligt grym på att snacka, det är något vi sett många gånger.

Han har ju jobbat för 4:an jobbar nog fortfarand "gör lite fina uttalande"så får du betalt.
Nä han är, finns fan inga ord om pajsen. lägg av med fotbollen och bli pajas i 4:an igen.
Just det jobbar ju redan där
Citera
2010-05-02, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vuxenko
Nyss hemkommen från derbyt och det enda jag egentligen har att säga är: Fyfan så jävla tråkigt.

Vi är inte sämre än djurgården, verkligen inte. Domarn missar enligt mig två solklara straffar samtidigt som Pa Dembo måste göra sin bästa match någonsin?

Och vafan har hänt med Pertan? Förra årets stabilitet och skicklighet är som bortblåst..

Skulle nog säga att vi var sämre än Djurgården idag, Dock så känns det som att dom knappt behöver skapa någoting själva eftersom vi bjuder dom på friläge efter friläge. Just nu mår man bara så jävla dåligt, kan verkligen inte se någon vändpunkt på det här. Superettan 2011 garanterat.
Citera
2010-05-02, 17:04
Medlem
dwgs avatar
Citat:

Håller med vi var inte bra idag Men inte så mycket bättre var ni inte,
såg ut som bara mitten sjöng/hoppade lite resten såg ut som dockor.

Men var nog lika på vår sida, stog nära kanten visa stunder var det ok men resten av matchen
sög. Hur fan kan barnfamiljer ställa sig i klacken?
Citera
2010-05-02, 17:08
Medlem
Jeff.Becks avatar
Citat:

Avdelning bristande verklighetsuppfattning? Pa Dembo behövde väl göra två räddningar under hela matchen.

Ställde den här frågan i chatt-tråden:
-"Ni som är neutrala, vilket tycker ni är det bättre laget?"
Svar:
-"Dif alla dagar. Aik fumlar för mycket i försvaret, bjuder på passar som skapar farliga dif-chanser.
Inte mycket framåt heller.
"

-"DIF tycker jag har sett starkare ut, AIKs försvar och målvakt har varit riktigt tamt. AIK hade lite i första då DIFs försvar var lite virrigt. Men AIK har inget tempo och noll djupledsspel. DIF har ju haft typ 3 likartade lägen som Oremo fick precis."

-"DIF, AIKs spel är ju katastrof."

-"Inget av dem imponerar nämnvärt, men DIF är klart bättre. AIK är genomusla. "

Själv har jag nog aldrig sett aik så dåliga som de var idag, särskilt backlinjen. Angående läktarmatchen har jag ingen aning om, men på TVn (som inte säger speciellt mycket) tycker jag att det var rätt jämnt sett över hela matchen, med aik övertag i början och DIF övertag i slutet.
Citera
2010-05-02, 17:09
Medlem
TuggaGalets avatar
Citat:

Nr1 : 2 solklara straffar???? 1 var solklar , thats it !
Nr2 : Dembo gjorde ju typ 2 räddningar som var okej, ingen jätte match från han alls.
Nr3 : Hänt med Pertan ? Vad har hänt med alla i Sorkarna ?? Katastrof !!!!
Nr4 : DIF hade 4-5 kanon lägen att göra mål , Sorkarna hade typ 1 , den som Burgic nickade på.
Nr5 : DIF var mycket mycket bättre än AIK idag , inget snack om saken.
Citera
2010-05-02, 17:11
Medlem
Vuxenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff.Beck
Avdelning bristande verklighetsuppfattning? Pa Dembo behövde väl göra två räddningar under hela matchen.

Ställde den här frågan i chatt-tråden:
-"Ni som är neutrala, vilket tycker ni är det bättre laget?"
Svar:
-"Dif alla dagar. Aik fumlar för mycket i försvaret, bjuder på passar som skapar farliga dif-chanser.
Inte mycket framåt heller.
"

-"DIF tycker jag har sett starkare ut, AIKs försvar och målvakt har varit riktigt tamt. AIK hade lite i första då DIFs försvar var lite virrigt. Men AIK har inget tempo och noll djupledsspel. DIF har ju haft typ 3 likartade lägen som Oremo fick precis."

-"DIF, AIKs spel är ju katastrof."

-"Inget av dem imponerar nämnvärt, men DIF är klart bättre. AIK är genomusla. "

Själv har jag nog aldrig sett aik så dåliga som de var idag, särskilt backlinjen. Angående läktarmatchen har jag ingen aning om, men på TVn (som inte säger speciellt mycket) tycker jag att det var rätt jämnt sett över hela matchen, med aik övertag i början och DIF övertag i slutet.

Pa Dembo gjorde inte många räddningar idag, men t.ex Burgics två nickar och all press i slutet löser han otroligt bra.

Tycker fortfarande att det är jämnt mellan lagen men att inget lag är bättre än det andra sett över hela matchen.

Backlinjen var, precis som du sa, riktigt dålig idag. Pertan var kass, Backman kändes osäker vissa gånger och Pavey ska inte spela back.

Klackkampen däremot måste jag säga att jag tycker dif var riktigt tama idag, sjöng sista 10 i stort sett.
Citera
2010-05-02, 17:14
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff.Beck
Angående läktarmatchen har jag ingen aning om, men på TVn (som inte säger speciellt mycket) tycker jag att det var rätt jämnt sett över hela matchen, med aik övertag i början och DIF övertag i slutet.
Ja det speglar ju matchbilden väldigt bra så det kan nog stämma faktiskt, fan vilken härlig dag att vara i Stockholm förresten
En iskall öl på terassen nu är inte helt fel alltså!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in