Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Hellre 5000 sjungande säsongare än 10000 popcornstuggande tomtar.
Och den dagen det kommer bortasupporters till Stadion så blir vi genast 6k.
Hursomhelst, underbar seger igår! Och min dröm gick nästan i uppfyllelse! Jag räknade dock med hela 4 framåtpassningar av princen i första halvlek, sen slutade jag räkna. Såg ut som han skulle få böter om han passade hem till backarna där.. Han dribblade en gång också, vad har hänt?
Lycka är att vara Djurgårdare!
Sjungande säsongare? Jag zappade över från Elfsborg - BP till Dif - Mjällby och gick från en stadig ljudkuliss till tystnad. Hade jag blundat hade jag nog trott att det var Trelleborg - Åtvidaberg jag råkade klicka på.
Det ska ju sägas att vi har fler säsongare än vad ni har. Och att kalla Söderstadions publik för "popcornstuggande tomtar" visar på en sådan ofattbar okunskap att det vore löjligt att besvara det.
Jag har haft den här diskussionen med ett par djurgårdare under gårdagskvällen och idag. INGEN, jag menar ingen, har ens varit i närheten av att säga att det är en pinsam siffra. Bara försvarsställning och dåliga bortförklaringar. Vari ligger problemet i att erkänna att det är en fruktansvärt usel siffra? Jag hade skämts något oerhört om vi hade haft 5000 i Superettan, ni spelar i Allsvenskan.