2010-04-30, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Du är ju helt uppenbart inte ett medgångsfans enligt vad du själv skriver här.
Så förstår inte ditt utbrott alls.

Däremot den person jag citera var helt tydligt ett medgångsfan.

Hej.
Nu tycker jag att du är lite och rultar runt i farstun. Du skola icke tolka hans inlägg som ett utbrott (väldigt överdrivet ordval för övrigt), eller en attack mot dig. Du blevo citerad i hänseendet medhåll. Din diss mot biljettpyromanen äro självfallet helt korrekt och Fotbollsanalen nyttjade din kommentar för att påvisa att det finns supportrar som är av det motsatta slaget - nämligen dem som går på match i alla väder oavsett säsongens tidigare resultat.
Citera
2010-04-30, 17:47
Medlem
Bobby Gillespies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relay
Jag såg att sportblaskan påstår att Helsingborg slagit Halmstads gamla rekord vilket dom egentligen inte alls har gjort.
Efter 9 omgångar 2004
Halmstad
Vinster 7
Oavgjorda 1
Förluster 1
Gjorda Mål 22
Insläppta mål 9
Poäng 22

Helsingborg 2010
Vinster 8
Oavgjorda 1
Förluster 0
Gjorda mål 13
Insläppta mål 2
Poäng 25

Haha. Vad snackar du om? Ta en titt på poängskörden, det brukar räcka ganska väl som måttstock.
Citera
2010-04-30, 17:52
Medlem
Vuxenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whu
Om han är en odödlig kung på Råsunda så riskerar han väl inte något eftersom han är odödlig kung på råsunda?

Det jag menade är att just nu är han ju kung, men tar han över AIK och misslyckas så sjunker han ju lite i ens ögon, iaf i mina
Citera
2010-04-30, 17:53
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Gillespie
Haha. Vad snackar du om? Ta en titt på poängskörden, det brukar räcka ganska väl som måttstock.
Ta även en titt på kvaliten mellan dessa år samt vilka lag dom mött i dessa sju omgångar?
Ta hänsyn till det innan man sväljer denna undersökning.
Citera
2010-04-30, 18:00
Medlem
Citat:
Ta även en titt på kvaliten mellan dessa år samt vilka lag dom mött i dessa sju omgångar?

Helsingborg har haft ett osannolikt enkelt och vältajmat bortaschema hitintills. Kommer de stå pall när det vankas svårare matcher bortom hemmastaden?
Citera
2010-04-30, 18:04
Medlem
Bobby Gillespies avatar
Citat:

Det är ingen kvalitativ undersökning det handlar om, utan en allsvensk tabell där antalet inspelade poäng alltid räknas högst. Att påstå att Helsingborg inte har slagit Halmstads inledning från 2004 är rent obegåvat.
Citera
2010-04-30, 18:07
Medlem
FabioAugustos avatar
Citat:
Vad är det för rekord då? Är det ett poängrekord spelar det ju ingen som helst roll om hur duktiga HBK var och hur mycket bättre motståndarna var?
Citera
2010-04-30, 18:29
Medlem
Brullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vuxenko
Bara inte Kung Johan Mjällby tar över som tränare.

Han är redan en odödlig kung på Råsunda, han äventyrar allt det om han blir tränare och misslyckas..
Om han däremot lyckas är han den största legenden inom AIK någonsin
Tror att han kan vara ett bra alternativ om han har BW som backar honom.
Citera
2010-04-30, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brulla
Tror att han kan vara ett bra alternativ om han har BW som backar honom.

Bara vi inte förlorar BW, alltogether. Han är ju briljant som sportchef och en viss oroskänsla kan tränga på att han riskerar att bränna ut sig. Har nog aldrig sett han så sänkt som i intervjun efter matchen igår.
Citera
2010-04-30, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whu
Jag tror inte den harmynte står som tränare för Aik efter sommaruppehållet.

Nej, men sommaruppehållet börjar inte på måndag.

Citat:
Ses på söndag!

Onekligen.
Citera
2010-05-01, 01:02
Medlem
funerals avatar
Hmm......att blåvitt bevisligen har en trupp som ska kunna vara med och slåss om guldet råder ingen tvivel om. Men Rehn/olsson har knappast gjort det jobb man ska kunna begära av dom....precis uruselt spel, precis urusla förändringar(om man ens kan tala om det), precis urusla laguttagningar(Vissa spelare har bevisligen tankarna på annat håll).Har aldrig sett ett lag blivit så sönderlästa och så avklädda som blåvitt blivit denna säsong. "Om inte långa bollar på Hysèn funkar så kör vi ännu mera bollar på Hysèn". Har det inte blivit någon förändring inför uppehållat så måste ett tränarbyte till för att kunna starta en grund inför nästa säsong.
Jag har alltid inbillat mig att Rehn/Olsson varit det ultimata tränarparet, men fy fan vad enkelspårigt och genomskådat vårt spel är för tillfället.

Gurra, ragge, Hjalmar(Nostalgi räcker inte längre) hart gjort sitt i dagens blåvitt, det bara är så.
Tyvärr så har vissa spelare fått spela enbart på gamla meriter.
Aja, vi kanske kan vara med och slåss om guldet 2015, när ingen räknar med oss längre.
Citera
2010-05-01, 10:45
Medlem
LastCaresss avatar
Känner att jag måste skriva av mig lite, det känns rätt bra inför derbyt på söndag. Ändå är det jävligt nervöst och om Aiks dåliga trend vänder någon gång så ger jag mig fan på att det blir mot DIF. Kämpa Djurgården!

Det var ju viss uppmärksamhet riktad mot finnarna som svenska lag värvade, men vilka har egentligen presterat? Det pratades om att Finland var en ny "guldgruva". För DIFs del kan jag bara godkänna Hämäläinen (tre assists och ett mål hittills) och Toovio. Perovou är oftast osynlig och Lyyski har en hög frekvens av klantighet, tyvärr.

Maanoja och Arajuuri kan väl också räknas till högen av dåliga spelare (hittills iaf) tycker jag, men resten? Portin i Gefle, Tuurunen i Blåvitt? Känns som att finska ligan hypats upp en aning och att skillnaden gentemot Allsvenskan faktiskt är rätt hög.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in