2010-04-29, 21:19
Medlem
Pudrad Fjollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Jag orkar fan inte mer snart.
I hear you...

- Hur gick det? Förlorade dom?
- Mm...
- Var det väntat?
- Ja. Men det gör ont ändå.

Det kan fanimig inte bli värre...

... klart det kan!
Citera
2010-04-29, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nubolic
Vad sa han om Blåvitts publik?

IFKs publik hade även ett företagssponsrat tifo med flaggor på som det stog glenn.
Han sa då i tifo ''ja det här har man ju aldrig sett förr''
Då dom hade ett tifo om det var förra året med t-shirtar som det stog glenn på..

Detta är dock vad jag hört från andra.

Synd att man inte kunde medverka i göteborg och sjunga ut IFKarna.
I första hördes IFK ganska bra i början på matchen, sen övertog vi mer och mer och till slut stog IFK tysta.

Och både Daniel Larssons och Guilermo Molins mål var riktigt snygga!
35 - 65 i bollinnehav! HAHA IFK!
Citera
2010-04-29, 21:24
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostskiva
HeIF, det sämsta laget vi mött i år och ändå förlorar vi. Vi är så jävla usla.
Jag håller helt med. Det är sånt totalt fiasko att vi inte ens får med oss en poäng. Det var första gången jag såg Helsingborg i år och hur dom kan leda Allsvenskan är ett under som de spelade idag.

Maajona skulle inte ens platsa i Bajen. Det säger väl det mesta...
Citera
2010-04-29, 21:27
Medlem
Jules.Winnfields avatar
Blåvitt blåvitt... vad ska ni hitta på?
Var rätt säkra på guldkandidater i år, men det ser rätt mörkt ut.

Folk hetsar om tränarbyte och shit, men vetefan, löser man så mycket genom att sparka Rehn som varit ganska så bra innan?

Iaf.. Skadeglädje är den bästa glädjen
Citera
2010-04-29, 21:30
Medlem
HeIF- AIK kändes som en typiskt 0-0 match men såklart sätter Hbg deras första skott på mål på en billig frispark och vad fan gör Maanoja? han står i perfekt position för en boll mot bortre stolpen och även kan han inte ta bollen, rör sig ju inte ens förfan. Annars var väl matchen hyffsat jämn, båda lagen hade ganska många farliga halvchanser som oftast hamnade antingen 5m över mål eller 5m bredvid.
Senast redigerad av Simon20e 2010-04-29 kl. 21:32.
Citera
2010-04-29, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 50-öring.
Känns definitivt som att IFK kommer vinna. IFK passar inte MFF alls, medan MFF passar IFK perfekt. Jag skulle inte bli ett dugg förvånad om vi får se ett resultat likt IFK - Elfsborg eller HIF - MFF. Brukar bli tuffa matcher mellan oss och IFK är betydligt bättre på att spela hårt och tufft. Dessutom känns det som vi är inne i en liten "svacka". Spelet mot Djurgården var inte bra och hade Djurgården bara varit lite mer på tå hade det blivit oavgjort eller förlust. Och på tå är just vad IFK kommer vara.

Oj
Citera
2010-04-29, 21:31
Medlem
patgarrets avatar
Prince spelade faktiskt fotboll idag och den något otippade startelvan var ganska ok faktiskt. Kan bli kul på söndag
Citera
2010-04-29, 21:47
Medlem
jansdieters avatar
Det osar 2004 lååång väg.
Lenny Bruce is gooone, but his spirit living on and on..
Citera
2010-04-29, 21:51
Medlem
Lesras avatar
Faaan! Ut med Maajonäs och in med greken, han kan ju inte göra fler tabbar?!

Såg inte matchen med vad jag har hört så spelade vi bättre än tidigare matcher (Kalmarmatchen borträknat), någon som kan bekräfta?
Citera
2010-04-29, 21:53
Medlem
Ja, vi var rätt bra speciellt dom första 30 minuterna då vi hade ett antal hyffsat bra lägen och HeIF knappt ngting.
Citera
2010-04-29, 21:54
Medlem
Vuxenkos avatar
Seriöst, jag blir så jävla frustrerad...
Citera
2010-04-29, 21:58
Medlem
whus avatar
Härlig seger mot Mjällby med snyggot Tobias Grahn i spetsen... Jag gillade startelva, speciellt anfallsparet i form av Milic/Kennedy. Jag tror faktiskt inte jag sett en kvickare spelare än Kennedy (inom Sveriges gränser då ) Känns okej inför söndagen, fortsätt med samma formation! Ni spelade ju faktiskt småtrevligt idag!

Och så lite gnaget kan man ju inte låta bli... Gnagare: Förlust mot Helsingborg, inget konstigt så, men hur länge har "den harmynte" förtroende på tränarbänken? Förlust i derbyt, vad händer då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in