2010-04-03, 15:00
Medlem
williamwallaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Fast vill man ha en kvinna som ser ut som en pestböld stora delar av året?
Det är ju det som är frågan.

Eller så skaffar man sig en bättre kvinna....Varför nöja sig med något medelmåttigt?
Citera
2010-04-03, 15:08
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amex88
Fast vill man ha en kvinna som ser ut som en pestböld stora delar av året?
Det är ju det som är frågan.

Men just nu ser jag hellre konstgräs än den plan de flesta spelar på nu, det är ju bara pinsamt!

Ännu mer pinsamt är det att spela på plast.

Som vi sagt flertalet gånger, med lite pengar och kunnande ska även iskalla Stockholm kunna fixa snygga planer såhär års.

Edit: En till som är för bra för allsvenskan är ju åtminstone en frisk Ricardinho. Lätt den bästa ytterbacken Malmö haft på åtminstone 20 år. Typ.
Senast redigerad av Cruachan 2010-04-03 kl. 15:12.
Citera
2010-04-03, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Tänkte ta med Hysén men lät bli. En principsak änna.

Sedan så tycker jag ju egentligen att uttrycket 'för bra för allsvenskan' är ett jävligt dumt uttryck. Men spelare som helt enkelt har en nivå två pinnhål högre än sina konkurrenter.

Ja jag tycker också det är korkat med "För bra för allsvenskan". Men jag syftade på att det nästan alltid är det uttrycket folk använder när vissa spelare spelar på en högre nivå än resten runt omkring.

Och jag tror att det lockar folk att se spelare som "är för bra för allsvenskan" för allsvenskan har en sådan brunkar stämpel på sig. Så folk blir nog mer lockade av att se någon som är för bra för allsvenskan än någon som är en allsvensk toppspelare.
Citera
2010-04-03, 15:43
Medlem
Relays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Ja jag tycker också det är korkat med "För bra för allsvenskan". Men jag syftade på att det nästan alltid är det uttrycket folk använder när vissa spelare spelar på en högre nivå än resten runt omkring.

Och jag tror att det lockar folk att se spelare som "är för bra för allsvenskan" för allsvenskan har en sådan brunkar stämpel på sig. Så folk blir nog mer lockade av att se någon som är för bra för allsvenskan än någon som är en allsvensk toppspelare.
Snart blir ju allsvenskan så dålig att inte ens det är en merit längre.
Citera
2010-04-03, 15:56
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
Ännu mer pinsamt är det att spela på plast.

Som vi sagt flertalet gånger, med lite pengar och kunnande ska även iskalla Stockholm kunna fixa snygga planer såhär års.

Absolut, stadion o råsunda ser ju alltid pissiga ut när säsongen inleds i år är inget undantag det är bara ännu värre.
Citera
2010-04-03, 17:00
Medlem
Pvt. Jokers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonaut
Ja "jag håller med. "för bra för allsvenskan"? Menar man då att han är så bra att han blir dålig? Nu är jag ingen idiot i den mening att jag tycker att allsvenskan är en särskilt bra liga, men fullt så nedvärderande att man tycker att folk är för bra för att slösa bort sin dyrbara tid på våran värdelösa liga, behöver man väl inte vara? Jag menar, ambitionen måste ju vara att ständigt sträva uppåt? Då duger det inte att släppa yngre spelare för kaffepengar och ta in en pensionerad spelare (Alexandersson) för att spela årets viktigaste match.

Om du, vilket jag antar, syftar på Blåvitt måste jag säga att det är ett ganska märkligt påstående att man skulle ha släppt yngre spelare för kaffepengar. Wernbloom gick väl för närmare 30 miljoner. Riktigt bra med tanke på att han t.ex. inte var (eller är) etablerad i A-landslaget. Vad gäller Bjärsmyr gick han för, tror jag, knappt 5 miljoner men där påverkades marknadsvärdet av att han satt på utgående kontrakt. Tror inte att Blåvitt hade kunnat få så där värst mycket mer betalt i något av fallen.
Citera
2010-04-03, 17:21
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker
Om du, vilket jag antar, syftar på Blåvitt måste jag säga att det är ett ganska märkligt påstående att man skulle ha släppt yngre spelare för kaffepengar. Wernbloom gick väl för närmare 30 miljoner. Riktigt bra med tanke på att han t.ex. inte var (eller är) etablerad i A-landslaget. Vad gäller Bjärsmyr gick han för, tror jag, knappt 5 miljoner men där påverkades marknadsvärdet av att han satt på utgående kontrakt. Tror inte att Blåvitt hade kunnat få så där värst mycket mer betalt i något av fallen.
Näe jag menade inte blåvitt specifikt. Utan i största allmänhet.
Citera
2010-04-03, 19:01
Medlem
William efternamn omöjligt att stava eller uttala skadad i flera månader.

Jag ger upp.
Citera
2010-04-03, 19:21
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Lite tidigt att påstå att han har lyft ett par snäpp till efter tre matcher och 1 poäng? Försäsongen spelar inte in, Gnagarna påstådde ju att Manooya eller vafan han heter var jättestabil innan serien drog igång.

Han har bara spelat en match... Du har inte så bra koll va...
Citera
2010-04-03, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Han har bara spelat en match... Du har inte så bra koll va...

Så hur kan ni då påstå att han har lyft sig, om han bara spelat en match?
Citera
2010-04-03, 21:36
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Så hur kan ni då påstå att han har lyft sig, om han bara spelat en match?

Uppenbarligen hade du inte en aning om detta.. Din jävla nolla~
Citera
2010-04-03, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Uppenbarligen hade du inte en aning om detta.. Din jävla nolla~

Nej jag håller inte koll på allsvenskans bottenlag...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in