2010-04-01, 17:07
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juuni
Lite småroligt att efter matchen switcha över till CL för att konstatera att Allsvenskan och CL är två helt olika sporter. För elva år sen gjorde AIK inte direkt bort sig mot Barca, idag undrar jag om man hade kunnat hålla sig under 15 insläppta ens. För att inte prata om dif anno 2009, hade varit kul att se Messi mot Tauer!

Jo, hade även varit kul att se Maanoja mot Messi~
Minns med glädje när vi lekte med dom stora pojkarna (Juve) och undrar i mitt stilla bakisrus om hur många år detta sker nästa gång?
Antagligen behöver jag vinna runt 214 millar och lägga 90% på klubben för att få lite ordning på torpet.
Citera
2010-04-01, 17:24
Medlem
Butchertwins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moon The Loon
Var du en av dem som skrek "Sharbel är en hora" ?

Någonting är jävligt fel i vår klubb just nu. Tror faktiskt vi åker ur i år och jag är bered att ta den smällen för att rensa ur all jävla skit och dynga och bygga upp från grunden igen.

nej nej nej !
Jag är inte gårdare ens. Hörde ifrån tvn.
Citera
2010-04-01, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Aja, vi har iallafall inte Maanoja i kassen och tur är väl det.

Till skillnad från eran supermålvakt som höll på att kosta er ett allsvenskt kontrakt förra året?
Citera
2010-04-01, 19:52
Medlem
LastCaresss avatar
Guidetti nobbad. Det var väl lika bra det.

http://fotbolldirekt.se/extra-djurg%C3%A5rden-nobbar-john-guidetti
Citera
2010-04-01, 22:09
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Till skillnad från eran supermålvakt som höll på att kosta er ett allsvenskt kontrakt förra året?

Måhända, men nu klarade vi oss förra året och sett både bakåt och framåt så är Dembo en jävligt bra målis, och i år är han kapten som gjort att han lyft ett par snäpp till.. Klockrent!
Citera
2010-04-01, 23:00
Medlem
feldgraus avatar
När man som Blåvit sitter och våndas över hur den här säsongen ska utvecklas känns det bara så jävla skönt att veta att det finns spelare som Risp, Adam, Söder och Bärkroth som kommer tillbaka från skadebekymmer inom kort. Jävlar vad jag längtar efter att få se Söder på en allsvensk fotbollsplan igen.

/feldgrau
Citera
2010-04-01, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Måhända, men nu klarade vi oss förra året och sett både bakåt och framåt så är Dembo en jävligt bra målis, och i år är han kapten som gjort att han lyft ett par snäpp till.. Klockrent!

Lite tidigt att påstå att han har lyft ett par snäpp till efter tre matcher och 1 poäng? Försäsongen spelar inte in, Gnagarna påstådde ju att Manooya eller vafan han heter var jättestabil innan serien drog igång.
Citera
2010-04-01, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
När man som Blåvit sitter och våndas över hur den här säsongen ska utvecklas känns det bara så jävla skönt att veta att det finns spelare som Risp, Adam, Söder och Bärkroth som kommer tillbaka från skadebekymmer inom kort. Jävlar vad jag längtar efter att få se Söder på en allsvensk fotbollsplan igen.

/feldgrau
Jag är både förväntansfull och orolig över att se Söder spela igen. Om han spelade som innan skadan är han helt klart allvenskans största talang och en jävla bra fotbollsspelare. men om han inte längre är riktigt lika snabb och lika kreativ kan det bli jobbigt, både för Blåvitt och framförallt för Söder själv. Grabben har ju verkligen en del press på sig.
Citera
2010-04-02, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau

/feldgrau

Dagens bästa aprilskämt! Tack för garvet feldgrau.
Citera
2010-04-02, 08:26
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StarOnEarth
Dagens bästa aprilskämt! Tack för garvet feldgrau.

Det enda du bidrar med på det här forumet är en massa meningslösa och töntiga oneliners, väx upp nån jävla gång?
Citera
2010-04-02, 09:56
Medlem
Blaha2k2s avatar
Ja Robin Söder verkar vara tillbaka inom kort! Tränar för fullt just nu.

http://www.sportsday.se/nyheter/fotboll/soder-snart-tillbaka-kan-spela-nasta-vecka
Citera
2010-04-02, 10:51
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaha2k2
Ja Robin Söder verkar vara tillbaka inom kort! Tränar för fullt just nu.

http://www.sportsday.se/nyheter/fotboll/soder-snart-tillbaka-kan-spela-nasta-vecka
Ska bli ytterst intressant att se hur bra han är nu.
För övrigt verkar Gabbe (Özkan) vara i nästan full träning igen och han är förmodligen tillbaka innan sommaruppehållet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in