2010-11-01, 19:18
Medlem
dwgs avatar
Nu får BP ta en poäng från grötlaget.
Ser hellre att Helsingborg tar det, har svårt för mff.
Citera
2010-11-01, 19:19
Medlem
LastCaresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SolarKnife
Genomgående så fick framför allt Dahlberg hur mycket utrymme som helst att ta ner bollen när han placerade sig mellan backarna och mittfältarna. Visserligen är han lika ofarlig i Gefle som han var i DIF, men det funkar hursomhelst inte att bjuda på såna ytor.

Eller hur. Förhoppningsvis inser ledningen precis som alla andra att en stabil, säker mittback måste värvas inför nästa säsong.

Är förresten grymt imponerad av MFF och HIF (även Örebro) och det ska bli intressant att se hur de klarar av att ta sig an Europa nästa säsong.
Citera
2010-11-01, 19:21
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Jag måste bara fråga...

Är AIK verkligen 100% klara för allsvenskt spel nästa säsong, har massor med olika nu. men hur ligger det egentligen till!?
Citera
2010-11-01, 19:22
Medlem
Roedoress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FotbollsAnalen
Jag måste bara fråga...

Är AIK verkligen 100% klara för allsvenskt spel nästa säsong, har massor med olika nu. men hur ligger det egentligen till!?

Dom är 99% klara.

Det är bara Åtvidaberg av dom tre där nere som kan gå om. Men då måste dom tex vinna borta mot Mjällby med 4-0 för att sen slå AIK hemma med samma siffror. Då passerar dom på bättre målskillnad.
Troligt? Nej.
Citera
2010-11-01, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roedores
Dom är 99% klara.

Det är bara Åtvidaberg av dom tre där nere som kan gå om. Men då måste dom tex vinna borta mot Mjällby med 4-0 för att sen slå AIK hemma med samma siffror. Då passerar dom på bättre målskillnad.
Troligt? Nej.

Ja, men både GAIS och HBK måste samtidigt vinna sin sista match för att AIK skal hamna på kval
Citera
2010-11-01, 19:40
Medlem
Amex88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dwg
Nu får BP ta en poäng från grötlaget.
Ser hellre att Helsingborg tar det, har svårt för mff.
Ja, jag är så sjukt kluven i frågan.
Har aldrig gillat MFF då jag är delvis uppväxt i Skåne och alltid haft problem med MFF-supportrarna.
Men samtidigt för Svensk fotboll är det nog bäst om MFF spelar CL.

Men jag föredrar nog att HIF tar guldet
Citera
2010-11-01, 19:53
Medlem
Egentligen tycker jag verkligen inte på Helsingborg, en unnar inte Wilton ett sm-guld. Jag är långsint och besviken.
Citera
2010-11-01, 20:40
Medlem
Fan vad medgångs-malmö är ovärda att vinna Allsvenskan. Jävla dubbelmoral angående bengaler alla kommentatorer har också, när stockholmslag bränner är det skandal, när malmö bränner är det att fira.
Citera
2010-11-01, 20:41
Medlem
whus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Låt mig gissa DIF eller AIK var först med det som med allt annat?
Mår ni bra av att använda er av rena plagiat eller? Kom med något eget.
Äh, detta visar bara vilken brist på själ ni har, muppets
Citera
2010-11-01, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mojojojojojo
Fan vad medgångs-malmö är ovärda att vinna Allsvenskan. Jävla dubbelmoral angående bengaler alla kommentatorer har också, när stockholmslag bränner är det skandal, när malmö bränner är det att fira.

Det är så synd om er.

Grahn missar mot MFF.

edit: Bagarn Rosengren också avstängd

Citat:
Ursprungligen postat av whu

Ditt mongo det citatet or whatever jag ska kalla det är inget som MFF använder det var något stoji bara skrev så du kan glömma det igen.

Mvh Serieledarna
Senast redigerad av Vapendragare 2010-11-01 kl. 20:48.
Citera
2010-11-01, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whu
Jag lovar att ingen riktig MFFare någonsin kallat mff för "lite finare, lite bättre" och hade han gjort det hade han blivit skändad i klacken. Så otroligt horribel slogan, känns verkligen inte som Malmö FF, folkets lag.
Citera
2010-11-01, 20:53
Medlem
charkovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Jag lovar att ingen riktig MFFare någonsin kallat mff för "lite finare, lite bättre" och hade han gjort det hade han blivit skändad i klacken. Så otroligt horribel slogan, känns verkligen inte som Malmö FF, folkets lag.
Håller väl med till viss del, men va fan.
Man får leva liite i det blåå också!.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in