Inget att orda om angående matchen. Gais var betydligt bättre än oss och var det några som liknande fjolårets AIK av dessa två lag så var det ju inte vi iallafall. Vart är fighting spiriten? Tycker slutskedet på matchen är talande. Gais får en offensiv frispark i typ 85:e. Istället för att lägga upp bollen så dom slår den fortare, så sparkar Bojan iväg bollen en bit. Vad fan liksom?
Tomi, Tomi, Tomi. Är det såhär du ska vara så får vi räkna med en tre bollar i baken varje match. Han hamnade i det förödande mellanläget hela jävla tiden. Noll pondus och att han vägrar kasta bollen nånsin gör mig så jävla frustrerad.
Flavio var urusel också. I en 4-4-2 uppställning där vi spelar med två rätt defensiva pjäser på mitten så ska man INTE droppa ner till mittfältet som han gjorde hela tiden.
Den enda jag vill credda är Engblom. Lovande som satan. Ser bra ut. Hade lite oflyt med bollarna idag, men nästa match kan det lika gärna vara tvärtom.
Måste ju ändå säga att jag är grymt imponerad av Mjällby och i synnerhet Ekenberg. Hade ju inte tackat nej till om vi lyckats knyta honom till Gnaget när vi ryckte i honom förut..