2010-03-10, 13:44
Medlem
padrons avatar
Fan vad småsint. Vad hade bajarna trott att man skulle uppnå? Att Eguren skulle krita på för Hammarby istället och hälsa: "Jag ser verkligen fram emot matcherna mot Falkenberg och Jönköping"?
Citera
2010-03-10, 13:51
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cst
Haha, ska råttorna börja grina nu? Ni har ju aldrig varit på andra klubbars spelare/ledare.... Lite jävla självdistans tack.

Du är för fan moderator. Även om du, precis som alla andra, får skriva vad du vill borde du agera bra exempel och inte skicka iväg glåpord så fort tillfälle ges!
Citera
2010-03-10, 13:53
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Du är för fan moderator. Även om du, precis som alla andra, får skriva vad du vill borde du agera bra exempel och inte skicka iväg glåpord så fort tillfälle ges!
Men herrejävlar, jag har fortfarande rätten att diskutera i egenskap av användare. Är det något jag har svårt för är det råttor som kastar sten i glashus.
Citera
2010-03-10, 13:57
Medlem
Hakapelitas avatar
Sop-bajen kunde inte ens ta sig förbi gnagets spelare
Citera
2010-03-10, 13:59
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Men herrejävlar, jag har fortfarande rätten att diskutera i egenskap av användare. Är det något jag har svårt för är det råttor som kastar sten i glashus.
Bara för att några idioter gjorde liknande aktioner för x antal år sedan betyder det väl inte att resten av oss supportrar inte ska ha rätt att vara upprörda över det här beteendet?
Eller menar du att just den där minoriteten ska representera majoriteten av våra fans?
Jag tycker det här är oerhört lågt, men jag skyller fan inte på bajen för det här, inte heller på alla deras fans, utan jag är fullt medveten om att det är några kräk som inte ens är värda att klassas som supportrar som ligger bakom detta, och jag skiter i var deras sk klubbsympatier ligger.
Citera
2010-03-10, 14:00
Medlem
_slipknot1_s avatar
Citat:

Med Stefan Batan är en hora i färskt minne så ja vi gnagare kan vara tysta så länge de bara försöker psyka Eguren och inte skada honom på riktigt.
Citera
2010-03-10, 14:02
Medlem
_slipknot1_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Bara för att några idioter gjorde liknande aktioner för x antal år sedan betyder det väl inte att resten av oss supportrar inte ska ha rätt att vara upprörda över det här beteendet?
Eller menar du att just den där minoriteten ska representera majoriteten av våra fans?
Jag tycker det här är oerhört lågt, men jag skyller fan inte på bajen för det här, inte heller på alla deras fans, utan jag är fullt medveten om att det är några kräk som inte ens är värda att klassas som supportrar som ligger bakom detta, och jag skiter i var deras sk klubbsympatier ligger.

Högst troligt att det rör sig om yngre "grabbar" så att säga.
Citera
2010-03-10, 14:04
Medlem
Som neutral åskådare till det här spektaklet ser jag det med intresse.

Kul att pulsen höjs lite, sen älskar media sånt här och överdriver säkert ordentligt just nu.
Citera
2010-03-10, 14:05
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
Jag är fullt medveten om att det är en ytterst liten skara, men vem fan orkar bry sig då?
Citera
2010-03-10, 14:06
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _slipknot1_
Jo skulle vilja se det, Söder med armomkrets på 15cm gå upp emot arga huliganer

AIK har ju Mutumba, Pavey, Bojan

Och Blåvitt har Karl Svensson, Nicklas Carlsson, Ragnar Sigurdsson, Tobias Hysén, Gustav Svensson, Fredrik Risp, Elmar Bjarnasson med flera som "gärna" hade stått upp. Vad är din poäng? Eller hade du egentligen någon? Förmodligen inte, mer än lite jävla töntigt trash talk som verkar vara det enda många AIK:are sysslar med på nätet. Väx upp.

/feldgrau
Citera
2010-03-10, 14:11
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Jag är fullt medveten om att det är en ytterst liten skara, men vem fan orkar bry sig då?
Jag bryr mig bara för att jag tycker synd om Eguren, även om han förtjänar lite skit för sitt agerande i hela den här affären så är han fortfarande en elitfotbollsspelare som inte är skyldig någon någonting. Han ska inte behöva gå runt och vara rädd under sin Sverige-vistelse bara för att några tar sitt "supporterskap" på lite väl stort allvar. Det är så jävla destruktivt för fotboll när sånt här händer.
Citera
2010-03-10, 14:12
Medlem
_slipknot1_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Och Blåvitt har Karl Svensson, Nicklas Carlsson, Ragnar Sigurdsson, Tobias Hysén, Gustav Svensson, Fredrik Risp, Elmar Bjarnasson med flera som "gärna" hade stått upp. Vad är din poäng? Eller hade du egentligen någon? Förmodligen inte, mer än lite jävla töntigt trash talk som verkar vara det enda många AIK:are sysslar med på nätet. Väx upp.

/feldgrau

Vadå skulle de gnälla ihjäl de arga huliganerna??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in