2010-03-29, 13:18
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 010f
Konstig match igår men stabilt. Gefle ska ju skämmas. Taktiken var att gå in för 0-0 vilket höll i 10 min och sen hålla nere siffrorna? Försökte inte ens ta bollen trots underläge.

Det är en gammal beprövad taktik som gefle ofta ställer in sig på. De kanske försöker göra som aik och vinna ett guld på det.
Citera
2010-03-29, 13:38
Medlem
Heatmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Det är en gammal beprövad taktik som gefle ofta ställer in sig på. De kanske försöker göra som aik och vinna ett guld på det.
guld > dålig placering i allsvenskan
Citera
2010-03-29, 14:19
Medlem
RobEngströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jansdieter
När spikar idioterna på svff sommarschemat? En annan måste ju börja planera semester snart och jag har ju tänkt att inkludera min första visit på mff:s nya arena.

jansdieter! Är ju iof en ekonomisk fråga, men våra första CL-matcher spelas 13/14 samt 20/21 juli, vilken som är hemma resp. borta vet jag tyvärr inte.
Är perfekt att ta semester i samband med dessa matcher! Jag kommer iaf göra det, bara hoppas vi får nåt lag i nåt skönt land. Typ San Marino eller Malta!

Någon som vet hur mkt sålda biljetter det är till gais-AIK?
Citera
2010-03-29, 15:30
Medlem
Bornets avatar
Något nytt från aiks skadefront? Aspergers syndrom-Pavey och Koks-Sebbe är borta, något annat avbräck?
Citera
2010-03-29, 15:36
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Något nytt från aiks skadefront? Aspergers syndrom-Pavey och Koks-Sebbe är borta, något annat avbräck?
Gabbe och Dulle som innan, men inget nytt annars.
Citera
2010-03-29, 15:39
Medlem
DanteAlighieris avatar
Känns som att denna matchen är mycket viktig för AIK. Förlust eller oavgjord och det kommer bli dålig stämning. Gais har väl inte varit så jättebra i de två inledande matcherna. Inga gjorda och tre insläppta...
Citera
2010-03-29, 15:42
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _slipknot1_
Va så lugna, MFF kommer hamna i den sedvanliga 10-matchers formsvackan. Kommer se annorlunda ut när det möter bättre lag på bortaplan.

Vi vet. Förra säsongen inledde vi faktiskt med tre segrar. Dock så vann vi med uddamålet mot Häcken och AIK och mot ett uselt ÖIS. Raset kommer väl i juli/augusti någon gång.
Citera
2010-03-29, 15:43
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Gabbe och Dulle som innan, men inget nytt annars.
Dulle ja. Han är ju rätt go att slippa.
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Känns som att denna matchen är mycket viktig för AIK. Förlust eller oavgjord och det kommer bli dålig stämning. Gais har väl inte varit så jättebra i de två inledande matcherna. Inga gjorda och tre insläppta...
Mot MFF tyckte jag iaf att vår defensiv var riktigt bra. Allsvenskans bästa anfallare fick det riktigt svårt mot våra mittbackar. Nu är iof Lundgren borta.

Nä fan. Dags att ta sig en kall för att lugna nerverna. Har man påsklov så har man.
Citera
2010-03-29, 15:47
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Dulle ja. Han är ju rätt go att slippa.

Mot MFF tyckte jag iaf att vår defensiv var riktigt bra. Allsvenskans bästa anfallare fick det riktigt svårt mot våra mittbackar. Nu är iof Lundgren borta.

Nä fan. Dags att ta sig en kall för att lugna nerverna. Har man påsklov så har man.

Grattis! Snorunge..

För övrigt tror jag att Pontus Engblom får sitt genombrott ikväll.
Citera
2010-03-29, 15:50
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Grattis! Snorunge..

För övrigt tror jag att Pontus Engblom får sitt genombrott ikväll.

Han från start?
Citera
2010-03-29, 16:00
Medlem
_slipknot1_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Han från start?

Hoppas verkligen det, blir det M9 på topp mår jag dåligt.
Senast redigerad av _slipknot1_ 2010-03-29 kl. 16:04.
Citera
2010-03-29, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _slipknot1_
Hoppas verkligen det, blir det M9 på topp mår jag dåligt.
Vem är M9?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in