2010-04-19, 20:56
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viking-
I början av säsongen var det denna match man var lite rädd att det skulle vända i, nu blev det just så, fast tvärtom. Får väl hoppas på att det inte var en engångshändelse.
Nämen första segern för säsongen och viking är tillbaka......vilken skräll
Citera
2010-04-19, 21:04
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Vilken skräll att det är just du som alltid ska hålla på och trolla.
Skrev för ett tag sedan varför jag inte är aktiv, om du inte kan läsa så är det knappast mitt problem.
Besides, ett inlägg kvalificeras knappast som "tillbaka".
Citera
2010-04-19, 21:20
Medlem
Härligt att Mjällby fortsätter på den inslagna vägen!
Citera
2010-04-19, 21:21
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Vilken skräll att det är just du som alltid ska hålla på och trolla.
Skrev för ett tag sedan varför jag inte är aktiv, om du inte kan läsa så är det knappast mitt problem.
Besides, ett inlägg kvalificeras knappast som "tillbaka".

Hehe, min första tanke när jag såg dig i tråden var just "vilket sammanträffande" så nog har han en poäng.
Citera
2010-04-19, 21:27
Medlem
Viking-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Hehe, min första tanke när jag såg dig i tråden var just "vilket sammanträffande" så nog har han en poäng.
Visst, ni får ha ert lilla roliga de få gånger framöver jag skriver.
Citera
2010-04-19, 21:32
Medlem
Wiltons avatar
Citat:

Du som är forumpolisen? Patetiska människa! Fan spelar det för roll hur ofta man skriver här? Eller gäller regeln ju oftare man skriver desto större supporter? Pajaseri!
Citera
2010-04-19, 21:34
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Visst, ni får ha ert lilla roliga de få gånger framöver jag skriver.

Tackar ödmjukast

På lördag är det upp till bevis för både IFK och AIK, var det en engångshändelse eller har det äntligen vänt? IFK möter Åtvidaberg medans AIK möter Häcken, fördel IFK. Fördel IFK även om Åtvidaberg lär vara sugna på att göra sitt första mål...
Citera
2010-04-19, 21:50
Medlem
Rubarth23s avatar
Visst, det här var en storseger och jag hoppas att det lossnar, men jag tror på torsk mot Häcken ändå.
Citera
2010-04-19, 21:51
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilton
Du som är forumpolisen? Patetiska människa! Fan spelar det för roll hur ofta man skriver här? Eller gäller regeln ju oftare man skriver desto större supporter? Pajaseri!
Man får skriva här precis hur ofta eller hur sällan man vill. Men om man försöker vara en seriös skribent och bara skriver när ens lag vinner och är totalt osynlig när det går knackigt så är det pajaseri av rang.
Men många gnagare har ju konsekvent försvunnit när det går dåligt för laget, både på flashback och på läktaren......slump?
Citera
2010-04-19, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Fan hände med Kalmar?
Ja, det undrar jag också.
Citera
2010-04-19, 21:59
Medlem
Citat:
Men många gnagare har ju konsekvent försvunnit när det går dåligt för laget, både på flashback och på läktaren......slump?

Nej, alldeles för många medelsvenssons har gått på myten om att det är kul att gå på fotboll.

Vad gäller AIK så är vi som en trisslott, plötsligt händer det...
...att en anfallare i AIK gör mål
...att Maanoja gör flera räddningar, bra sådana.
...att Bojan gör ett vettigt inlägg
...att vi vinner en match!
Helt otroligt, alla punkter. Att det ska dröja 7 omgångar innan vi gör något vettigt, grattis världen.
Citera
2010-04-19, 22:01
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilton

Det handlar inte om att vara större supporter eller vara en bättre supporter. Det handlar i mina ögon om att vara en respekterad forumanvändare. Och det är man inte för mig om man bara skriver här i medgång och helt försvinner i motgång. Inget sagt om hurvida det gäller Viking- (som åtminstone skriver hyfsat vettigt när han skriver) men det gäller förvånande många AIK:are som kaxat här rejält under försäsongen och runt supercupfinalen för att sen helt ha försvunnit från forumet.

/feldgrau
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in