2010-03-29, 00:58
Medlem
Gullegubbens avatar
Imorgon smäller det! ;-)
Citera
2010-03-29, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskbottnadgap
Förra säsongen hade ni nio poäng efter tre matcher. Så ni inledde starkare förra säsongen än i år.

Dock så tog vi bara 5 poäng på dessa tre matcher vi spelat hittills förra året. I år har vi tagit 7.
Citera
2010-03-29, 09:21
Medlem
Salorms avatar
Fyfan vad skönt, på onsdag får man äntligen inta sin plats på Stadion! Har fan abstinens redan nu..
Citera
2010-03-29, 09:32
Medlem
Dragonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Fyfan vad skönt, på onsdag får man äntligen inta sin plats på Stadion! Har fan abstinens redan nu..
Ja det måste vara förjävligt att vara gårdare. Hade ni inte varit så jävla värdelösa hade man nästan tyckt synd om er

Vad beräknas ni ha tappat rent ekonomiskt i publikintäkter från förra matchen och är Touma spelklar?
Citera
2010-03-29, 10:13
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonaut
Ja det måste vara förjävligt att vara gårdare. Hade ni inte varit så jävla värdelösa hade man nästan tyckt synd om er

Vad beräknas ni ha tappat rent ekonomiskt i publikintäkter från förra matchen och är Touma spelklar?

Jag har faktiskt inte en aning om hur det sett ut, har haft så sjukt mycket att göra på jobbet så inte hunnit hänga med i svängarna om Touma. Men jag gissar på att han är spelklar, men jag är dock skeptisk till att man sätter honom i en startelva första hemmamatchen inför publik.

SFGD!
Citera
2010-03-29, 11:27
Medlem
Casabas avatar
Det jag tycker känns oroande med MFF är ju när man kommer till dåliga planer, hittills har man ju spelat på Allsvenskans i princip 3 bästa planer, för konstgräsplanerna just nu är ju att föredra framför t.ex. Råsunda. Det här laget är ju väldigt spelande och det är inte mycket långbollar, frågan är då hur det går på planer som just Råsunda.
Citera
2010-03-29, 11:54
Medlem
csts avatar
Touma är inte klar för 90 minuter, men kommer väl antagligen få starta eller hoppa in.
Citera
2010-03-29, 11:54
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casaba
Det jag tycker känns oroande med MFF är ju när man kommer till dåliga planer, hittills har man ju spelat på Allsvenskans i princip 3 bästa planer, för konstgräsplanerna just nu är ju att föredra framför t.ex. Råsunda. Det här laget är ju väldigt spelande och det är inte mycket långbollar, frågan är då hur det går på planer som just Råsunda.
Sant, men i era 10 kommande matcher har ni 8 (Hemma x6, Borås Arenax1 och Olympiax1) på bra gräs och 1 på dåligt (Fredriksskans), samt 1 på halvbra (Gamla Ullevi).
Citera
2010-03-29, 11:56
Medlem
P3RK3L3s avatar
Citat:

MFF spelar mot AIK på Råsunda mitt i juli så det ska väl inte vara några större problem?

Sv(M)FF.
Citera
2010-03-29, 12:13
Medlem
Citat:

Mot GAIS var ju ingen bra plan heller men annars haft tur, nästa bortamatch mot Kalmar kommer ju tyvärr att spelas på en åker även om den kanske blivit något bättre tills dess.

Konstig match igår men stabilt. Gefle ska ju skämmas. Taktiken var att gå in för 0-0 vilket höll i 10 min och sen hålla nere siffrorna? Försökte inte ens ta bollen trots underläge.
Citera
2010-03-29, 12:44
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Sant, men i era 10 kommande matcher har ni 8 (Hemma x6, Borås Arenax1 och Olympiax1) på bra gräs och 1 på dåligt (Fredriksskans), samt 1 på halvbra (Gamla Ullevi).
Ja sant, tänkte inte på var vi ska spela nu och att planerna blir bättre ju närmare sommaren man kommer, förhoppningsvis...
Citera
2010-03-29, 12:57
Medlem
jansdieters avatar
När spikar idioterna på svff sommarschemat? En annan måste ju börja planera semester snart och jag har ju tänkt att inkludera min första visit på mff:s nya arena.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in