Citat:
Ursprungligen postat av patgarret
Verkligen. Publiken var också fantastisk fast än klackledaren gnällde hela jävla kvällen på att ingen sjöng, jag tyckte alla sjöng! Sjukt drag! Nån annan som var där som reagerade på publiksiffran? Typ 8000. Kändes och såg ut som 10000. Räknas inte alla AB-biljetter typ "gå 2 för 1" mm mm?? Sjukt skön seger iaf, hes och bakis i morgon

Tycker att det varit så flera gånger den här säsongen. Har reagerat ett par gånger tidigare på att publiksiffran verkar tveksam. Kunde verkligen 6000 till fått plats idag? T o m halvfylld bortasektion (cred Örebro).
Fast idag spelar det ingen som helst roll. Matchen är den skönaste på länge på Stadion. Gammal klassisk Stadionstämning med jävlaranamma, ordentliga ljudtoppar och hets. Både stå- och sittplats var på tårna. Spelarna forcerade bara gång på gång och trots bedrövlig domarinsats stundtals så skulle det bara bli seger. Sjukt skön vinst!
Hämäläinen växer varje match i mina ögon. Jag hoppas verkligen att vi får ha kvar honom till kommande säsong och Kebba spelar med sånt självförtroende att han måste vara skitjobbig att möta. Inte konstigt att Gambia gillade honom. Touma blandar och ger den här säsongen. I början av andra slår han bort boll efter boll när allt plötsligt vänder och han avgör matchen. Har svårt för honom pga hans historia men det är svårt att inte medge att han är viktig för oss.