2010-08-18, 23:29
Medlem
Zlatan är och förblir en bajsnödig dålig kopia på Eric Cantona och det vet alla seriösa och riktiga fotbollsfans. Han har bara haft tur och är helt värdelös både som spelare och människa. Han är så osäker på sin egen sexualitet att han måste måla om ett hus bara för att det är rosa. Han gillar nog hårda tag från håriga turkar i bastun.
Citera
2010-08-19, 11:57
Medlem
annihilat0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Du kommer få liknande siffror i oavsett vilken spelare du tittar på eftersom mästerskapskvalen ser ut som de gör.

Ex Allbäck: Moldavien (3), Slovakien (2), Sydafrika (1), Ungern (2), San Marino (2), Polen (2), Finland (2), Bulgarien (1), Island (3), Skottland (2), Lichtenstein (2), Lettland (1).
25 av 30 mål.

Nivåskillnaderna mellan Marcus under sin topp - med Zlatan de senaste åtta åren
gör att vi inte kan jämföra dessa två herrar. Ungefär som att jämföra en melon med en banan, tyvärr.

Citat:
Ursprungligen postat av kommunist
Vet inte vad jag ska tycka om hans comeback... men att han får kaptensbindeln.... va? Det är som att ge C. Ronaldo kaptensbindeln.

Zlatan är många saker, men inte en jävla kapten.

Såg du Sverige - Skottland?
Kaptensbindeln har fått nya uppgifter på Zlatans arm som att lyfta laget och kvalitén.
Roy Keane-kaptener är så 90-tal och behövs i mindre utsträckning nu 2010,
när den generella kvalitén höjts i hela fotbollsvärlden.

Citat:
Ursprungligen postat av serber
Det är delat ansvar som sagt med Svensson, Zlatan var en stor ledarfigur i Inter dock är det mer eller mindre omöjligt att ta kaptensbindeln från Zanetti.

Snacka, lyfta, peppa, bestämma och dominera - är några saker både Zanetti & Zlatan förmedlar.
Citera
2010-08-19, 12:04
Medlem
annihilat0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riffraffer
Zlatan är och förblir en bajsnödig dålig kopia på Eric Cantona och det vet alla seriösa och riktiga fotbollsfans. Han har bara haft tur och är helt värdelös både som spelare och människa. Han är så osäker på sin egen sexualitet att han måste måla om ett hus bara för att det är rosa. Han gillar nog hårda tag från håriga turkar i bastun.

Har du gränser?

Ett litet exempel: http://www.youtube.com/watch?v=8nIqjaeuI50
Jag undrar om du drog på ett leende då - eller du kanske var för ung för att förstå?
Citera
2010-08-21, 23:16
Medlem
Har hört att Zlatan är på väg att bli utlånad till Landskrona, det är Henke Larsson som öppnat stora plånboken för att förstärka laget inför slutspurten på Superettan.
Citera
2010-08-22, 12:58
Medlem
Jag läste följande: "– Det var ett sportsligt beslut, kommenterade Pep Guardiola att Zlatan inte spelade i returen mot Sevilla."

vad innebär det?
Citera
2010-08-22, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guliver
Jag läste följande: "– Det var ett sportsligt beslut, kommenterade Pep Guardiola att Zlatan inte spelade i returen mot Sevilla."

vad innebär det?
Att han inte är tillräckligt bra i dagsläget?
Citera
2010-08-22, 14:31
Medlem
LexLecters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BTrader
Har hört att Zlatan är på väg att bli utlånad till Landskrona, det är Henke Larsson som öppnat stora plånboken för att förstärka laget inför slutspurten på Superettan.
Det där är med största sannolikhet bara skitsnack.
Citera
2010-08-22, 15:50
Medlem
Gullegubbens avatar
Jag tror att det var ett misstag av Barca att värva Zlatan. Barca vill inte bygga spelet runt Zlatan så att man får ut max av honom och han är för dyr att ha som komplementspelare.
Citera
2010-08-23, 15:11
Medlem
fredricoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexLecter
Det där är med största sannolikhet bara skitsnack.
Och det han skrev var med största sannolikhet ett skämt.
Citera
2010-08-23, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gullegubben
Jag tror att det var ett misstag av Barca att värva Zlatan. Barca vill inte bygga spelet runt Zlatan så att man får ut max av honom och han är för dyr att ha som komplementspelare.

Inget snack om att det var ett misstag, efter en säsong så vill de ha bort honom. Var en bra värvning av Pep på pappret, var det barca saknade en riktigt #9, target-player. Vart det gått snett låter jag vara osagt.

Personligen så skulle jag velat se Villa-Zlatan-Messi den här säsongen, men om det kommer ett bra bud är det bara skeppa bort han. Väntar med spänning på hur det ser ut när transfer-fönstret stängs för sommaren.
Citera
2010-08-23, 19:57
Medlem
kommunists avatar
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/italien/article7662917.ab

Oj oj oj. Till och med idioten Raiola erkänner nu att de affärer är igång.
Citera
2010-08-23, 20:02
Medlem
jaochss avatar
Snälla Zlatte, gå inte till Milan. Det vore att erkänna att din karriär är över.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in