2017-01-04, 13:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Det är ju bra för MU att dom vinner måstematcherna nu. Det är ju nödvändigt...Sen gäller det ju att kunna vinna mot andra toppklubbar. Det har ju varit sämre med varan.

Liverpool snart. Då kommer kvittot om man är med om CL platserna eller ej. Tufft schema med cuperna först.
Citera
2017-01-04, 14:31
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilpobre
Äh, han har en bra kropp som tål mycket. Dessutom slapp han följa med MU på träningslägret till Kina följt av att han var ledig under landslagsuppehållet i PL.

Ja, Zlatan är väl den ende ordinarie MU-spelare som inte spelar i ett landslag?
Citera
2017-01-04, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gullegubben
Ja, Zlatan är väl den ende ordinarie MU-spelare som inte spelar i ett landslag?
Ja, Mata blir väl uttagen i landslaget även om han får nöta mycket bänk där förstås. Schweinsteiger är knappast ordinarie numera i MU, och han har lagt landslagskarriären på hyllan också.
Citera
2017-01-04, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Det är ju bra för MU att dom vinner måstematcherna nu. Det är ju nödvändigt...Sen gäller det ju att kunna vinna mot andra toppklubbar. Det har ju varit sämre med varan.

Ja, de tuffar på och vinner, det har ändrats. Det behöver inte vara övertygande men slutändan vinner de. De kan ju börja med att plocka Liverpool av topplagen. Borde gå hemma.
De har ju tagit in en hel del på toppen. Julen brukar ju vara avgöranade, här kommer United ut starka (det gör de iofs alla) men de andra har tappat lite. Zlatan är i storform och gör mål på mål.
Citera
2017-01-04, 20:47
Medlem
Hoppas United kan gå långt i vår. Kanske skrälla o vinna ligan med Zlatan som ledare!
Även vinna europa league och sen gå vidare till champions league!
Citera
2017-01-04, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
Hoppas United kan gå långt i vår. Kanske skrälla o vinna ligan med Zlatan som ledare!

Ligan vinner de inte när de är 10-13 poäng efter och Chelsea går som tåget.
Men 3:e plats, FA-cupen samt 25 mål för Zlatan är mycket möjligt!
Citera
2017-01-04, 21:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp

Måste till mirakel om Chelsea ska tappa sitt försprång.
Citera
2017-01-05, 13:25
Medlem
Vinner gör man inte, man är för långt efter men topp-3 kan det nog bli. Som jag trodde till en början. Såg mörkt ut ett tag där, men nu har man ryckt upp sig ordentligt och en topp-3 placering är en fullt realistisk möjlighet.
Citera
2017-01-05, 15:39
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Vinner gör man inte, man är för långt efter men topp-3 kan det nog bli. Som jag trodde till en början. Såg mörkt ut ett tag där, men nu har man ryckt upp sig ordentligt och en topp-3 placering är en fullt realistisk möjlighet.
Inte för att jag tror att Man Utd vinner ligan, men 10 poäng på 18 omgångar är knappast ett ointagligt försprång.
Citera
2017-01-05, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat
Inte för att jag tror att Man Utd vinner ligan, men 10 poäng på 18 omgångar är knappast ett ointagligt försprång.

Precis, finns 3*18=54 poäng att hämta in. Så än lever hoppet, om en litet.
Citera
2017-01-05, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Ligan vinner de inte när de är 10-13 poäng efter och Chelsea går som tåget.
Men 3:e plats, FA-cupen samt 25 mål för Zlatan är mycket möjligt!

10 nu, kommer vara 7-8 efter Chelsea garanterat tappar poäng borta mot Leicester dvs om United slår Liverpool.
Citera
2017-01-05, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samizdat

Nej inte i teorin. Men fotboll spelas inte i teorin. Att ett lag som Chelsea ska tappa så mycket känns inte särskilt realistiskt att hoppas på. Det ska till ett mirakel om det ska ske och samtidigt så ska ju United fortsätta ånga på. Då har man även lag som Liverpool, City och Arsenal att slåss mot också.

Mirakel kan ju ske men det händer inte så ofta. Jag skulle inte sätta några pengar på att United vinner ligan i år i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in