2017-01-05, 21:34
Medlem
Samizdats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Mirakel kan ju ske men det händer inte så ofta. Jag skulle inte sätta några pengar på att United vinner ligan i år i alla fall.
Nej, som jag skrev så tror jag inte att United vinner ligan, men 10 poäng med halva säsongen kvar är långt från en omöjlighet. City vann t ex 2011/2012 trots 8 poäng upp till United när 6 omgångar återstod.
Citera
2017-01-05, 21:48
Moderator
easy_dans avatar
Diskussioner om vilka som vinner PL tas med fördel i (FB) Allt om Engelsk fotboll 2016/2017

/Mod
Citera
2017-01-09, 10:45
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalmiNio
Måste till mirakel om Chelsea ska tappa sitt försprång.
Miraklet heter Zlatan, om vi nu måste påminna oss om det igen ;-)
Citera
2017-01-09, 20:03
Medlem
Kafferastens avatar
Bra summering av hans bästa aktioner i Man Utd hittills. En del av hans passningar är verkligen ögongodis.

https://www.youtube.com/watch?v=XKKJ_0Ut4ek

Zlatan och Costa är dom bästa anfallarna i PL. Tycker Aguero är något överskattad, i alla fall i England men han är ändå 3:a.
Citera
2017-01-13, 10:46
Medlem
Stones avatar
http://www.skysports.com/football/news/11667/10726463/watch-pog-surprises-ibra-henry

Zlatan är så jävla rolig.
Citera
2017-01-13, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
http://www.skysports.com/football/news/11667/10726463/watch-pog-surprises-ibra-henry

Zlatan är så jävla rolig.

haha fyfan, Pogba måste känna sig som rena mobboffret.

Citera
2017-01-13, 14:55
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
haha fyfan, Pogba måste känna sig som rena mobboffret.

"Come and sit between two great players"
Citera
2017-01-13, 15:42
Medlem
bananjukkas avatar
Älskar Zlatan men det är ju helt sinnessjukt vad lite han måste göra för att få folk att vika sig dubbelt av skratt. Imponerande att han lyckats få den statusen att rent nonsens blir till humor.
Citera
2017-01-13, 16:10
Medlem
anteri17s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Älskar Zlatan men det är ju helt sinnessjukt vad lite han måste göra för att få folk att vika sig dubbelt av skratt. Imponerande att han lyckats få den statusen att rent nonsens blir till humor.

Håller med. Överdrivet dyrkande är direkt osmakligt. Jag älskar Zlatan som fotbollsspelare, men har svårt för slentrianhyllande för dötrista skämt.
Citera
2017-01-13, 22:06
Medlem
Fotzens avatar
Citat:

Inget han säger i intervjun är speciellt roligt men jag skrattar åt att han efter alla miljoner på banken fortfarande är sådär i sättet, kan inget annat än att älska honom.
Senast redigerad av Fotzen 2017-01-13 kl. 22:30.
Citera
2017-01-14, 10:49
Medlem
Balonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Håller med. Överdrivet dyrkande är direkt osmakligt. Jag älskar Zlatan som fotbollsspelare, men har svårt för slentrianhyllande för dötrista skämt.

Det är ju inte hans skämt per se, men det är ju härligt att se han så avslappnad och karisma har han gott om
Citera
2017-01-14, 13:11
Medlem
simonvps avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av anteri17

Skönt med några som kan se helhetsbilder! Man måste inse Zlatans storhet som fotbollsspelare, men man måste inte gilla hans personlighet. Det är det många Zlatanhatare inte lyckas klara av.

Sen tror jag många faller för Zlatans humor pga karisman han har. Men nej, hans uttalanden om sig själv i tredje person där han säger något självgott och kaxigt är varken särskilt roligt eller originellt längre, inte när han gjort det tiotalet gånger redan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in