2016-05-29, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Han kommer hamna i Pool.
Enda laget som det inte har pratats om.
Vilket är lite konstigt med tanke på att Pool har Balotelli utlånad till Milan. Balotelli och Zlatan har samma agent.

Tomas Necid och Zlatan har också samma agent. Konstigt att man inte hör någon om Bursaspor.
Citera
2016-05-29, 14:37
Medlem
styrlunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Feodor
Tomas Necid och Zlatan har också samma agent. Konstigt att man inte hör någon om Bursaspor.
Vänta ska du få se....
Citera
2016-05-30, 05:57
Medlem
Kom just att tänka på en sak. Zlatan lämnar ju faktiskt PSG som Bosman, trots detta fick han en enorm avtackning av klubben. Är inte det lite udda? Borde inte PSG vara besvikna på Zlatan?
Citera
2016-05-30, 07:47
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891PoonStreet
Kom just att tänka på en sak. Zlatan lämnar ju faktiskt PSG som Bosman, trots detta fick han en enorm avtackning av klubben. Är inte det lite udda? Borde inte PSG vara besvikna på Zlatan?

PSG ville väl inte förlänga?
Citera
2016-05-30, 12:38
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Inte så att PSG har bristande ekonomi och det man skulle få för en 34-åring med kort tid kvar på kontraktet får betraktas som en spottstyver.
Citera
2016-05-30, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skrudis
PSG ville väl inte förlänga?
PSG hade nog föredragit att sälja Zlatan och få en övergångssumma för honom. Det ryktades ju om en försäljning för ett år sedan. Nu får de ingenting.

Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Inte så att PSG har bristande ekonomi och det man skulle få för en 34-åring med kort tid kvar på kontraktet får betraktas som en spottstyver.
Visst, men det känns ändå lite konstigt att en spelare som lämnar som Bosman får så enorma hyllningar av klubben. En del klubbar väljer ju t.o.m. att bänka spelare som inte har skrivit på nytt kontrakt.
Citera
2016-05-30, 21:06
Medlem
skrudiss avatar
Citat:
PSG hade nog föredragit att sälja Zlatan och få en övergångssumma för honom. Det ryktades ju om en försäljning för ett år sedan. Nu får de ingenting.

Visst, men det känns ändå lite konstigt att en spelare som lämnar som Bosman får så enorma hyllningar av klubben. En del klubbar väljer ju t.o.m. att bänka spelare som inte har skrivit på nytt kontrakt.

Zlatan levererade ju minst sagt sportsligt så vad spelar det för roll? Du är den första som resonerar så, om PSG velat bli av med honom skulle man sålt honom förra sommaren. Nu valde man att låta spela ut kontraktet då det inte blev aktuellt med förlängning.
Citera
2016-05-30, 21:35
Medlem
Fjodorovs avatar
Malmö?
Citera
2016-05-30, 23:03
Medlem
Balonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Malmö?

Om så skulle bli fallet känns det här scenariot troligast - han spelar fotboll för Manchester 16/17 och tar sedan vägen via Malmö en höst innan han avslutar i USA.
Citera
2016-05-30, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodorov
Malmö?

Citat:
Ursprungligen postat av Balonzo
Om så skulle bli fallet känns det här scenariot troligast - han spelar fotboll för Manchester 16/17 och tar sedan vägen via Malmö en höst innan han avslutar i USA.

Från SVT-Text:

Citat:
-Jag älskar Malmö också. Jag önskar att
jag kunde ha spelat i dag. Jag ber om
ursäkt, men jag kommer, jag kommer -
vänta bara på mig, sade Ibrahimovic.

Han kanske planerar en kort sejour i Malmö nån gång i framtiden trots allt.
Citera
2016-05-30, 23:33
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Tas bosmanspelare generellt så pass allvarligt i nyrika PSG? Antagligen inte. Sen tycker jag själv att inställningen bosman= hora är verklighetsfrånvänd, ta nu Zlatan som exempel och vad har han nånsin haft för förpliktelser gentemot PSG? Inga som helst och han var den klart lysande stjärnan där i fyra år och en spelare vars kaliber man inte ser varje dag i Ligue 1. Ser verkligen ingenting konstigt i hyllningarna han fick.

Gällande Malmö ryktena är det svårt å veta vad han mena men det är ingen hemlighet att han flörtat runt med en massa klubbar nu på senaste.
Citera
2016-05-30, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av styrlund
Han kommer hamna i Pool.
Enda laget som det inte har pratats om.
Vilket är lite konstigt med tanke på att Pool har Balotelli utlånad till Milan. Balotelli och Zlatan har samma agent.

Det hade ju varit underbart men nja...då känns ju United hetare. Hoppas jag har fel.

Mvh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in