2016-06-30, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JFT
Zlatan tar tröjnummer?

Han tar nummer 1, De Gea får byta.
Citera
2016-06-30, 19:57
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Eller att Zlatan inte platsade i FCB...

Det har jag hört förut. Det låter lite märkligt att en spelare som inte platsar gör 41 matcher på en säsong, eller? Han gjorde också 21 mål. Han hade väl inte rätt attityd för att spela i Barcelona?
Citera
2016-06-30, 20:02
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av introverto
Messi som byttes in mot Zlatan i semifinalen i CL för att Zlatan inte gjorde ett endaste dugg rätt, som lätt händer när man försvinner ut ur matchbilden?

Zlatan som byttes in och avgjorde "El Classico" med matchens enda mål. Bara den prestationen gör att han inte anses som en flopp i Barca.
Citera
2016-06-30, 20:06
Medlem
Sodomizer-s avatar
Placera Zlatan på kanten. Det säger väl allt? Vad ska han göra där ute? Slå inlägg? Han skulle nog vara bättre som mittback än kantspelare.
Citera
2016-06-30, 20:20
Medlem
Dofternas avatar
Det här tycker en annan inte om.
Gav upp Blackburn för Man U 1990, undrar om jag kan byta tillbaka?
Gillar Z som spelare men har ju så förbannat svårt för personen under tröjan. Eller ska man se det som "en kul grej"? Z borde få bo hos Fergie så han lär sig veta hut.
Citera
2016-06-30, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-
Placera Zlatan på kanten. Det säger väl allt? Vad ska han göra där ute? Slå inlägg? Han skulle nog vara bättre som mittback än kantspelare.

Källa?

Nä då blir det som för Cavani.
Citera
2016-06-30, 20:31
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Källa?

Nä då blir det som för Cavani.

Det minns jag inte, men det var en av anledningarna till att han var missnöjd i Barcelona. Suarez blev också placerad på kanten i början. Det funkade inte bra alls.
Citera
2016-06-30, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-
Det minns jag inte, men det var en av anledningarna till att han var missnöjd i Barcelona. Suarez blev också placerad på kanten i början. Det funkade inte bra alls.

OK, då missförstod jag. Jag trodde du pratade om Man United.
Citera
2016-06-30, 20:44
Medlem
Zaedrewss avatar
Kan vara en ploj bara. De kanske har snackat om det men Zlatan tröttnade och ger det en chans genom att göra detta. Att försöka tvinga klubben att signa han

Man United är liksom ingen klubb som PSG där Zlatan kan bestämma.
Citera
2016-06-30, 20:46
Medlem
Avhuggethuvuds avatar
Kommer United spela CL i år? Eller?
Citera
2016-06-30, 20:47
Medlem
JustZlatans avatar
Han gick bara dit för att han vill vinna Champions League och Premier League. Nu kommer väl tv sluta visa Ligue 1 och PSG-matcher. Nu kommer vi få se ännu mera tråkig engelsk fotboll på tv.
Citera
2016-06-30, 20:49
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avhuggethuvud
Kommer United spela CL i år? Eller?

Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Han gick bara dit för att han vill vinna Champions League och Premier League. Nu kommer väl tv sluta visa Ligue 1 och PSG-matcher. Nu kommer vi få se ännu mera tråkig engelsk fotboll på tv.
Nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in