2016-11-04, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
prestationen mot Burnsley haha tack där bjöd du på ett gapskratt jorå 0-0 mot ett av Premier Leagues sämsta lag, Zlatan borde få guldbollen för den insatsen

På tal om guldbollen så lär nog Zlatan få den en gång till för sin säsong i Paris. Men jag tror det blir hans sista.
Citera
2016-11-04, 22:23
Bannlyst
Zlatans primetime var nog åren 2012-14 med tanke på bragden i Berlin och de 4 målen mot England i en och samma match. Självklart räknas också framgångarna han firade med PSG in här.Det är långt ifrån alla som klarar av att göra 30 ligamål i sin debutsäsong i en liga.
Citera
2016-11-04, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ilpobre
Zlatans primetime var nog åren 2012-14 med tanke på bragden i Berlin och de 4 målen mot England i en och samma match. Självklart räknas också framgångarna han firade med PSG in här.Det är långt ifrån alla som klarar av att göra 30 ligamål i sin debutsäsong i en liga.

Hans peak var sista året i Inter. Han skulle aldrig gått till Barca. Men det är lätt att vara efterklok. Jag har full förståelse för att han gick dit.
Citera
2016-11-05, 00:02
Medlem
Dupeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ska bli intressant att se hur många chanser till han nu får. Petas han mot Swansea är väl United äventyret över och det blir ny klubbadress redan i januari.

Japp. Nog för att jag tror han får ett par chanser till från start, men börjar han inte göra mål samtidigt som laget fortsätter sin kräftgång lär han bänkas. Och känner man Zlatan rätt kommer han inte stå ut med det särskilt länge. Han byter klubb eller kanske rentutav lägger av.
Citera
2016-11-05, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dupea
Japp. Nog för att jag tror han får ett par chanser till från start, men börjar han inte göra mål samtidigt som laget fortsätter sin kräftgång lär han bänkas. Och känner man Zlatan rätt kommer han inte stå ut med det särskilt länge. Han byter klubb eller kanske rentutav lägger av.

Ja, kanske blir som i landslaget. Att ett meddelande kommer plötsligt. Inte som med sasksosn o kongo-kim som annonserade ett halvår i förväg.

btw, tror ni Z är lite småsur att man inte arrangerat en avskedsmatch för honom i landslaget? det ttror jag....
Citera
2016-11-05, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Hans peak var sista året i Inter. Han skulle aldrig gått till Barca. Men det är lätt att vara efterklok. Jag har full förståelse för att han gick dit.

håller med. när han fortfarande hade hungern på CL, var mer rörlig, och kunde blixtra till...
Citera
2016-11-05, 06:58
Medlem
zerxezs avatar
I media fortsätter zlatanisterna sina ursäkter, men de börjar få det svårare nu. I GP heter det att Man U blev bättre efter Zlatan byttes in och att de hade många chanser på mål. I verkligheten på planeten jorden var Man U urusla hela matchen och Zlatan blev direkt av med bollen så fort han fick den
Citera
2016-11-05, 07:08
Medlem
Problemet är ju att hela United är otroligt dåliga och Mourinho likaså! Spela ihop en 4 -4 -2 uppställning där Z är en renodlad forward och slipper hämta boll på mittfältet och spelar varannan match med Rooney och Rashford. Mourinho är verkligen överskattad ?
Citera
2016-11-05, 11:54
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utred
Problemet är ju att hela United är otroligt dåliga och Mourinho likaså! Spela ihop en 4 -4 -2 uppställning där Z är en renodlad forward och slipper hämta boll på mittfältet och spelar varannan match med Rooney och Rashford. Mourinho är verkligen överskattad ?

Zlatan är verkligen överskattad
Citera
2016-11-05, 12:00
Medlem
johanjosefssons avatar
Zlatan gjorde mål senast i September, visst stämmer det? Och om jag räknat rätt nu, 1 mål på 12 matcher.
Citera
2016-11-05, 22:14
Medlem
Hor-Ullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanjosefsson
Zlatan gjorde mål senast i September, visst stämmer det? Och om jag räknat rätt nu, 1 mål på 12 matcher.

Jo med det är inte Zlatans fel.
Citera
2016-11-06, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
håller med. när han fortfarande hade hungern på CL, var mer rörlig, och kunde blixtra till...

Och som han blixtrade till under den säsongen! Han var avgörande faktorn i ligan helt klart. Man gjorde även en hyfsad insats i CL det året, man torskade mot regerande mästarna och blivande finalisterna Manchester United.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in