2016-06-30, 19:17
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av introverto
Njo, det är nog en flopp vill jag påstå. Med tanke på övergångssumman, hur det utvecklades kontra förväntningarna - det är en flopp. Kanske inte i klass med Brolins karriär i PL, men knappast särskilt lyckat heller.
Det berodde ju till stor del på en viss Messi...
Citera
2016-06-30, 19:19
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Eller att Zlatan inte platsade i FCB...
Citera
2016-06-30, 19:24
Medlem
Citat:
Öhm... Barcelona?
20 mål/9 assist, en flopp tycker du? Men vi pratar om Barcelona, spelade en tiki-taka fotboll som inte alls passade Zlatan samt hans problem med tränaren. Trots det lyckades han slå ett rekord i Barca som första spelare att göra mål i sina fem första seriematcher Jag tror inte Zlatan kommer ''floppa'' i United med Mourinho.
Citera
2016-06-30, 19:25
Medlem
introvertos avatar
Citat:
Messi som byttes in mot Zlatan i semifinalen i CL för att Zlatan inte gjorde ett endaste dugg rätt, som lätt händer när man försvinner ut ur matchbilden?
Citera
2016-06-30, 19:27
Medlem
introvertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omnik
20 mål/9 assist, en flopp tycker du? Men vi pratar om Barcelona, spelade en tiki-taka fotboll som inte alls passade Zlatan samt hans problem med tränaren. Trots det lyckades han slå ett rekord i Barca som första spelare att göra mål i sina fem första seriematcher Jag tror inte Zlatan kommer ''floppa'' i United med Mourinho.
Flygande start och platt fall - ja, det är en flopp! Sen att han skyller på alla andra när han inte levererar lämnar jag helt utan kommentar.

Nej, det är en sak. Att Mourinho coachar är nog bra för Zlatans del eftersom de gillar varandra. Frågan är om Mourinho kan lyfta Man U dock, han avslutade ju inte riktigt som han kanske hade velat i Chelsea.
Citera
2016-06-30, 19:31
Medlem
Citat:

EDIT: Blev lite fel där.
Citera
2016-06-30, 19:33
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Eller att Zlatan inte platsade i FCB...

Citat:

Citat:
Messi som byttes in mot Zlatan i semifinalen i CL för att Zlatan inte gjorde ett endaste dugg rätt, som lätt händer när man försvinner ut ur matchbilden?
Det är svårt att sia om hur det skulle sett ut om världens bästa fotbollsspelare inte spelat där just då. Alla gör dåliga matcher ibland.
Citera
2016-06-30, 19:35
Medlem
Zlatan floppade inte i Barca. Han kanske inte gjorde precis upp till förväntningarna men floppade tycker jag inte han gjorde.

Tror Zlatan stänker in 15 baljor i United i ligan. Har svårt & se han göra 25+.
Misstänker även att en & annan skada kan inträffa.
Citera
2016-06-30, 19:38
Medlem
Citat:
Flygande start och platt fall - ja, det är en flopp! Sen att han skyller på alla andra när han inte levererar lämnar jag helt utan kommentar.
Ptja... Zlatan gjorde hyfsat ifrån sig tills en viss Argentinare sa ifrån och man ändra från 4-3-3 till 4-5-1, Zlatans egna ord: "He wanted to play in the middle, not on the wing, so the system changed. I was sacrificed and no longer had the freedom on the pitch I need to succeed."

Men visst, tiki-taka spelet passade väl nog inte honom. Att kalla det för en flopp håller jag dock inte med om.
Citera
2016-06-30, 19:45
Medlem
JFTs avatar
Zlatan tar tröjnummer?
Citera
2016-06-30, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Nu överger alla Ligue-1 och EPL blir ännu mer hypad i svensk media.. undra om man kommer orka med det?
Jag brukar hoppa över sådant jag inte orkar med i media.
Citera
2016-06-30, 19:51
Medlem
introvertos avatar
Citat:
Ptja... Zlatan gjorde hyfsat ifrån sig tills en viss Argentinare sa ifrån och man ändra från 4-3-3 till 4-5-1, Zlatans egna ord: "He wanted to play in the middle, not on the wing, so the system changed. I was sacrificed and no longer had the freedom on the pitch I need to succeed."

Men visst, tiki-taka spelet passade väl nog inte honom. Att kalla det för en flopp håller jag dock inte med om.
Exakt, alltid någon annans fel eller yttre omständighet som gäller när Zlatan inte presterar. Tiki-taka passar inte honom, Messi var stygg, laget är för dåligt... bla bla.

Jo det är en flopp. Inte så att den tar heder och ära från honom, men det var ju allt annat än lyckat. Han har ju inte spelat i en topp tre-liga sen dess. Förrän nu, och hur det kommer gå lär vi få se.
Senast redigerad av introverto 2016-06-30 kl. 19:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in