2012-07-18, 08:09
Medlem
u_n_mes avatar
Nää då var det slut att följa Zlatan såvida de inte går till CL. Tror Zlatan är kär i Maxwell och kan inte vara utan honom. Kul om det går bra för honom och hoppas verkligen att denna satsning funkar. Lite kul är det att Thiago Silva går med till PSG men även där är det en superspelare som blir lockad till en skitliga med för mycket stålar.. Kan inte dessa rika araber sikta in sig på intressanta ligor om de nu ska lägga sig i?
Senast redigerad av u_n_me 2012-07-18 kl. 08:12.
Citera
2012-07-18, 09:27
Medlem
brotucks avatar
Gissar att det blir hans sista säsong i fotbollsvärlden innan han drar sig tillbaka och blir pokerspelare alternativt satsar fullhjärtat på bobsleigh.
Citera
2012-07-18, 09:54
Medlem
Cyeztarns avatar
Förstår inte varför ni är så emot Zlatans flytt till PSG...
Kommer och göra bra för fotbollen i allmänhet, med tanke på att alla spelaren inte enbart befinner sig i Juventus, Inter, Milan
/ Barca, Real
/ ManU, ManC, Arsenal och Chelsea...

Det som är underligt är Didier Drogbas flytt till KINA!!??! vafan liksom, mannen är 1 meter längre där än alla andra och dit flyttade han ENBART p.g.a pengarna...

Jag är optimistisk för PSG, det kom flera bra spelare på engång och det skapar en gemenskap och jag vågar tro att de kommer och klara sig bra, kanske inte CL final, men bra ändå...
Citera
2012-07-18, 10:08
Medlem
Qawseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyeztarn
Förstår inte varför ni är så emot Zlatans flytt till PSG...
Kommer och göra bra för fotbollen i allmänhet, med tanke på att alla spelaren inte enbart befinner sig i Juventus, Inter, Milan
/ Barca, Real
/ ManU, ManC, Arsenal och Chelsea...

Det som är underligt är Didier Drogbas flytt till KINA!!??! vafan liksom, mannen är 1 meter längre där än alla andra och dit flyttade han ENBART p.g.a pengarna...

Jag är optimistisk för PSG, det kom flera bra spelare på engång och det skapar en gemenskap och jag vågar tro att de kommer och klara sig bra, kanske inte CL final, men bra ändå...
Drogba fick avsluta sin storlagskarriär med att efter åtta år plocka hem CL titeln åt Chelsea. Är det konstigt att man då känner sig mätt som 34 årig anfallare? Inte mycket.
Citera
2012-07-18, 10:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Löjeväckande och kul att lyssna på alla zlatanfans, agenten Raiola och andra nollställda stackare som försöker låtsas att flytten till Paris är ett fantastiskt karriärslyft.

Som alla normalbegåvade inser är Pars SG rena skämtet. Laget kommer inte vinna en vettig titel under de närmaste 30 åren. Franska ligan är halvsopig. Paris ett lag runt 100 i Europarankingen. Dessutom har franska lag en gedigen tradition av ständiga misslyckanden (undantaget Marseilles fuskvinst för evigheter sen).

Vi får väl se. De har musklerna att bygga något riktigt bra.Om City kunde så kan även PSG.
Citera
2012-07-18, 11:09
Medlem
Cyeztarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qawsed
Drogba fick avsluta sin storlagskarriär med att efter åtta år plocka hem CL titeln åt Chelsea. Är det konstigt att man då känner sig mätt som 34 årig anfallare? Inte mycket.

Jaa men Kina? Varför inte flytta till baka till elfenbenskusten, brasilien eller månen för min del.
Drogba flyttade IMO enbart för pengarna, Zlatan för nya utmaningar, Milan kommer att suga i år och delvis för pengar.
Citera
2012-07-18, 11:10
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Löjeväckande och kul att lyssna på alla zlatanfans, agenten Raiola och andra nollställda stackare som försöker låtsas att flytten till Paris är ett fantastiskt karriärslyft.

Som alla normalbegåvade inser är Pars SG rena skämtet. Laget kommer inte vinna en vettig titel under de närmaste 30 åren. Franska ligan är halvsopig. Paris ett lag runt 100 i Europarankingen. Dessutom har franska lag en gedigen tradition av ständiga misslyckanden (undantaget Marseilles fuskvinst för evigheter sen).

Att franska ligan är sämre än serie A är ju inte så mycket att snacka om. Lika uppenbart är det ju att PSG är ett bättre lag än vad Milan är. Dessutom är det knappast så att det är Zlatans val att lämna utan han (eller rättare sagt hans lön) tvingar Milan att göra sig av med honom. Skrattretande kort framförhållning Milan verkar ha (haft?).
Senast redigerad av isch 2012-07-18 kl. 11:13.
Citera
2012-07-18, 13:29
Medlem
K.R.I.T.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyeztarn
Jaa men Kina? Varför inte flytta till baka till elfenbenskusten, brasilien eller månen för min del.
Drogba flyttade IMO enbart för pengarna, Zlatan för nya utmaningar, Milan kommer att suga i år och delvis för pengar.
Drogba spelar iofs tillsammans med Anelka nu igen. Dessutom så läste jag att 2/3 av Drogbas lön går till hans fond för barn eller något i Afrika.
Citera
2012-07-18, 13:43
Medlem
Cyeztarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.R.I.T.
Drogba spelar iofs tillsammans med Anelka nu igen. Dessutom så läste jag att 2/3 av Drogbas lön går till hans fond för barn eller något i Afrika.

Jaa det stämmer faktiskt, glömde det.
Han är ju hyllad som en Gud i Elfenbenskusten. Vissa säger att han t.o.m stoppade inbördeskriget eftersom alla ville se honom lira, och då hinner man ju inte bråka .
http://en.wikipedia.org/wiki/First_Ivorian_Civil_War
Citera
2012-07-18, 14:59
Bannlyst
Presskonferensen nu.
Citera
2012-07-18, 14:59
Bannlyst
http://www.svtplay.se/live/192742/presskonferens-zlatan-till-psg
Citera
2012-07-18, 15:02
Medlem
Cyeztarns avatar
Tackar... Jävla skönt att sitta på jobbet och inte göra ett skit, utan följa fotboll istället ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in