Citat:
Har det kommit något Juve rykte eller spekulerar ni bara? Tror faktiskt inte heller Z skulle passa i Juve men dem teorierna lämnar jag till dem som är mer insatta i Juventus. Vad jag dock vet är att PSG tragiskt nog är relativt värdelöst offensivt sett utan Zlatan. Det är ständiga missar som görs om och om igen som resterande offensiva spelare gör med Lavezzi i spetsen. Egentligen är dem jävligt duktiga spelare men det behövs verkligen en målspruta som grädden på moset.
Ursprungligen postat av BonhommeDeNeige
Dzlattan har ett gott anseende bland delar av juveanhängarna sedan han alltid varit tydlig med att de Scudetti som drogs tillbaka vanns på planen. Samt att han är god vän med Den Störste och har synts på bild med denne tillsammans med Zlatans son. Sådant ger cred.
Å andra sidan finns det fraktioner som ser honom som en svikare och än idag sjunger ramsor om zingaro. Men jag tror inte att det skulle ta många veckor att få fansen på sin sida om han levererar sitt vanliga spel.
Personligen vill jag absolut inte ha honom, då han har en tendens att ta upp allt syre i ett rum och gör alla sina lag Zlatanberoende.
Å andra sidan finns det fraktioner som ser honom som en svikare och än idag sjunger ramsor om zingaro. Men jag tror inte att det skulle ta många veckor att få fansen på sin sida om han levererar sitt vanliga spel.
Personligen vill jag absolut inte ha honom, då han har en tendens att ta upp allt syre i ett rum och gör alla sina lag Zlatanberoende.
Nu är Zlatan inte i någon höjdarform men PSG har nu på den senaste tiden blivit mer samspelta och nog till mångas lättnad är det fler som har börjat göra mål. Om.Zlatan hittar formen igen till den eventuella kvarten i CL kan PSG bli jävligt farliga. Och då med rätt eller jävligt mycket flyt kanske han vinner den jävla...