2013-02-21, 14:17
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbergan
Eller så är det.tvärtom. Det underlättar ju bara för PSG om Barca slås ut. Sedan kan Man U mycket väl slå ut Real. Så då är det väl egentligen bara Bayern Munchen och Man U som blir två riktiga nitlotter för PSG att möta i en eventuell kvartsfinal. Eller glömmer jag något lag nu?
Juventus

Både pga det spelmässiga och för att Zlatan som bekant brukar ha svårt för sina äldre klubbar.
Citera
2013-02-21, 14:25
Medlem
junazs avatar
Citat:
Eller så är det.tvärtom. Det underlättar ju bara för PSG om Barca slås ut. Sedan kan Man U mycket väl slå ut Real. Så då är det väl egentligen bara Bayern Munchen och Man U som blir två riktiga nitlotter för PSG att möta i en eventuell kvartsfinal. Eller glömmer jag något lag nu?
Tja, du glömmer Milan som väl får anses som en nitlott ifall man lyckas slå ut Barcelona på det där viset...
Citera
2013-02-25, 12:05
Medlem
56ks avatar
Zlatan har verkligen inte spelat bra dem senaste matcherna och han tar fel beslut i anfallsspelet.
Han borde skjuta oftare med tanke på att han har ett riktigt bra skott och sen tycker jag att han ska spela enklare och mindre naivt och löjt i uppbyggnadsspelet.
Jag tycker även att han borde hålla igen lite och inte ställa sig offside så jävla ofta som han gör och blir totalt borta från spelet när de vinner tillbaks bollen.
Citera
2013-02-25, 12:21
Medlem
u_n_mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 56k
Zlatan har verkligen inte spelat bra dem senaste matcherna och han tar fel beslut i anfallsspelet.
Han borde skjuta oftare med tanke på att han har ett riktigt bra skott och sen tycker jag att han ska spela enklare och mindre naivt och löjt i uppbyggnadsspelet.
Jag tycker även att han borde hålla igen lite och inte ställa sig offside så jävla ofta som han gör och blir totalt borta från spelet när de vinner tillbaks bollen.

Offside grejen är verkligen inte nytt men att han är offside ofta är lågt ifrån bara hans fel. Det är nästan lika ofta framspelaren som inte lägger passningen i rätt tid så samspelet mellan spelarna är avgörande för att Zlatan inte ska vara offside.
Citera
2013-02-25, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 56k

Att han ställer sig offside hela tiden är oerhört frustrerande. Tycker även att han borde skjuta oftare... tror att han har en liten formdipp helt enkelt. Sedan årsskiftet har han oftare förlorat dueller, oftare missat passningar, och hans frisparkar har inte varit märkvärdiga på sistone. Men jag håller inte med om att han spelar naivt och lojt i uppbyggnadsspelet. Till skillnad från Verratti eller Lucas har han sällan några problem att slå en enkel pass när det är det bästa alternativet..
Citera
2013-02-25, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av u_n_me
Offside grejen är verkligen inte nytt men att han är offside ofta är lågt ifrån bara hans fel. Det är nästan lika ofta framspelaren som inte lägger passningen i rätt tid så samspelet mellan spelarna är avgörande för att Zlatan inte ska vara offside.

Visst, du har en poäng när det gäller en löpning, men ofta står Zlatan bara offside och hindrar på så vis sina medspelare från att kunna passa honom. Kanske finns någon tanke bakom, men det ser oerhört nonchalant ut (missförstå mig rätt, jag är ett stort fan av Zlatan).
Citera
2013-02-27, 21:33
Medlem
K.R.I.T.s avatar
Zlatans form kanske blir bra nu igen. Gjorde precis mål.

!!!!!! Zlatan och Barton hade precis en liten "pratstund". Barton visade med händerna att Zlatan har en stor näsa.
Senast redigerad av K.R.I.T. 2013-02-27 kl. 21:36.
Citera
2013-02-27, 21:36
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K.R.I.T.

!!!!!! Zlatan och Barton hade precis en liten "pratstund". Barton visade med händerna att Zlatan har en stor näsa.

sås stark han är den jävla tjuren
Citera
2013-02-27, 21:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av K.R.I.T.

Man kan undra vad fan backen syssla med haha. Juniorspelare eller?
Citera
2013-02-27, 21:39
Medlem
Mellbergans avatar
Uefa förlänger Zlatans CL-avstängning – missar eventuell kvartsfinal

Så jävla löjligt.
Citera
2013-02-27, 21:41
Bannlyst
Citat:
Uefa förlänger Zlatans CL-avstängning – missar eventuell kvartsfinal

Så jävla löjligt.

Max gult kort blev till en avstängning på 2 matcher?
Citera
2013-02-27, 21:56
Medlem
Michael-ScarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
Max gult kort blev till en avstängning på 2 matcher?

VA fan!!! OMG detta kan ju inte stämma
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in