2010-03-19, 16:47
Medlem
erikbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GUNIT
Något emot Syrianska?
Absolut inte, tycker tvärtom att de verkar göra en spännande satsning.
Citera
2010-03-19, 16:52
Medlem
Citat från Zlatans agent Mino Raiola "Zlatan är världens bästa spelare. Han kan spela på alla positioner".
Snacka om hybris.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotbollsbladet/internationell/spanien/zlatan/article6808161.ab
Citera
2010-03-19, 17:00
Medlem
kommunists avatar
Raiola är en äcklig tönt som förtjänar att skjutas.

Citat från Raiola:

"Zlatan är en spelare som, även när han spelar dåligt, alltid passar sina lagkamrater. När han spelar bra både assisterar han och gör mål själv. Däremot finns det andra spelare som bara gör mål och aldrig passar"

Vilket jävla stolpskott.
Citera
2010-03-19, 17:13
Medlem
fredricoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommunist
Snacka om att Zlatan försvinner efter denna säsongen med såna där uttalanden. Okej det var från hans agent, men som det stog i artikeln; Raiolas ord är Zlatans ord. En spark mellan benen på Guardiola...

Hej då Zlatan.

Som du säger, det var hans agent. Jag har aldrig gillat Zlatans agent, det verkar som att han ofta är ute efter att provocera, kommer med kaxiga svar till journalisterna osv. Att han säger som han gör just nu är inte särskilt smart men sen ska man nog inte vara för snabb att lägga allt på Zlatan förens man vet vad han verkligen säger själv. Att prata genom andra folk skapar ofta missförstånd och Zlatans agent kanske säger det på ett helt annat sätt än vad Zlatan gör. Nu vet jag inte om det är så men tycker man borde vänta med åsikter om Zlatan innan han uttalat sig själv. Förstår att han är besviken för att han inte får spela, kanske mest på sig själv egentligen och det är helt okej. Men dessa uttalanden är väldigt klumpiga men som sagt, väntar tills Zlatan uttalar sig själv.
Citera
2010-03-19, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredricos
Som du säger, det var hans agent. Jag har aldrig gillat Zlatans agent, det verkar som att han ofta är ute efter att provocera, kommer med kaxiga svar till journalisterna osv. Att han säger som han gör just nu är inte särskilt smart men sen ska man nog inte vara för snabb att lägga allt på Zlatan förens man vet vad han verkligen säger själv. Att prata genom andra folk skapar ofta missförstånd och Zlatans agent kanske säger det på ett helt annat sätt än vad Zlatan gör. Nu vet jag inte om det är så men tycker man borde vänta med åsikter om Zlatan innan han uttalat sig själv. Förstår att han är besviken för att han inte får spela, kanske mest på sig själv egentligen och det är helt okej. Men dessa uttalanden är väldigt klumpiga men som sagt, väntar tills Zlatan uttalar sig själv.

Zlatans agent kommer väl bara ut med såna här provocerande saker när Zlatan vill lämna en klubb. Ett taktiskt drag av Zlatan månntro. Frågan är väl bara om det finns någon klubb kvar som vill ha honom.
Citera
2010-03-19, 17:24
Bannlyst
Riola, är han också zigge?
Citera
2010-03-19, 17:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GUNIT
Riola, är han också zigge?
Det är självklart
Citera
2010-03-19, 17:29
Medlem
fredricoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trocker
Zlatans agent kommer väl bara ut med såna här provocerande saker när Zlatan vill lämna en klubb. Ett taktiskt drag av Zlatan månntro. Frågan är väl bara om det finns någon klubb kvar som vill ha honom.
Nja, Zlatans mål är ju att vinna Champions League och det har han ju störst chans att göra med Barcelona. Zlatan lär ju uttala sig själv snart och då får vi se hur det ligger till.
Citera
2010-03-19, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredricos
Nja, Zlatans mål är ju att vinna Champions League och det har han ju störst chans att göra med Barcelona. Zlatan lär ju uttala sig själv snart och då får vi se hur det ligger till.

Zlatan tror sig vara gud, men blir inte behandlad som det i Barcelona där Messi är störst. Den knäcken tror jag är viktigare än någon Chamions League titel för divan.
Om Inter kommer med ett bud kommer Zlatan snabbt att göra sig omöjlig i Barca.

Jag såg förresten att Raiola även är Balotellis agent. Han väljer med omsorg. Vilka andra spelare är han agent åt?
Senast redigerad av trocker 2010-03-19 kl. 17:42.
Citera
2010-03-19, 17:46
Medlem
fredricoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trocker
Zlatan tror sig vara gud, men blir inte behandlad som det i Barcelona där Messi är störst. Den knäcken tror jag är viktigare än någon Chamions League titel för divan.
Om Inter kommer med ett bud kommer Zlatan snabbt att göra sig omöjlig i Barca.

Jag såg förresten att Raiola även är Balotellis agent. Han väljer med omsorg. Vilka andra spelare är han agent åt?
Ja det var ju det man tänkte på när Zlatan värvades. Att han måste kunna acceptera att han inte kommer vara störst i laget. Men jag tror att han förstod det innan han skrev på, Messi är världens bästa, enligt Zlatan själv också så det tror jag han accepterat. Men att han skulle gå tillbaka till Inter? Det tror jag absolut inte, varför skulle han göra det?

Raiola är även Maxwells agent, om han har fler vet jag inte.
Citera
2010-03-19, 17:58
Bannlyst
Zlatan får gärna gå till Milan, vi köper ribery från bayern också.
Citera
2010-03-19, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sean-Avery
Zlatan får gärna gå till Milan, vi köper ribery från bayern också.
Hahahahahahhahahhahha

Varför skulle Ribery vilja byta ner sig både liga- och lagmässigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in