Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
!
Om du hade sett den, så hade det inte varit en sådan passning...
(Sorry

kunde inte låta bli)
Osäker på om du misstolkade mig eller inte, men för att förtydliga vad jag menar så blev jag inte överraskad av någon av de passningar jag såg honom lägga, men jag reserverar mig för att jag kan ha missat något pga toabesök eller annat.
Citat:
Ursprungligen postat av Manik
Håller med. Zlatan är fett överskattad. Presterar aldrig mot bra motstånd. Elmander är mycket bättre. Allbäck också.
Nej då, jag menar bara att man inte kan se hans match igår och hans prestationer isolerat, utan att det till stor del beror på vad de andra 21 på planen får för sig att göra. Jag såg inget igår som får mig att omvärdera vad jag tror att han kan bidra med till ett svenskt landslag. Hade det varit med landslaget han klev ut på planen igår mot ett Frankrike eller England tror jag inte att han varit bäst på planen, jag tror t.o.m att Sverige skulle ha tjänat på att inte ha med gårdagens Zlatan i en sån match, trots att han igår var bäst av alla.
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Sveriges största Zlatan-belackare har talat.
När han vaknar på rätt sida är han dock fortfarande en av mina absoluta favoritspelare. När han är ambitiös och man ser att han vill visa något varje gång han får bollen. I början av karriären spelade han nästan alltid så, men de senaste åren har jag bara sett honom så i enstaka matcher.
Kunde Hamrén få fram den mentaliteten hos Zlatan igen (som det såg ut i Hamréns första matcher) vore det inget snack, då skulle han vara vår viktigaste spelare. När Zlatan är slö, slarvig, men ändå avgör några matcher p.g.a sin överlägsna talang kan man fortfarande luras att tro att han är vår viktigaste spelare, men i själva verket tror jag att laget tjänat på att ha honom utanför truppen.
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Då missade du den, för han slog minst en riktigt snygg genomskärare.---
Möjligt.