2010-09-15, 19:44
Medlem
poven-xds avatar
Citat:
Missar folk alla andra slag och tjuvnyp som delas ut i detta klippet?

Vad syftar du på? Har kollat igenom videon och allt annat bus avslutas med garv och kramar.
Citera
2010-09-15, 19:44
Bannlyst
Strasser efter att Zlatan sparkat honom: "Dude wtf? Dont kick me because im black, you raciest!"
Citera
2010-09-15, 20:36
Medlem
Continental Ops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silveriller
Han sparkar på en ung neger som har låg rank i laget. Sen går han till en spelare med hög rank för att få bekräftelse och uppskatting. Blattebeteande. Inga konstigheter.

Sen är det ju lite småkul att just Zlatan är en av de största symbolerna för den goda mångkulturen, samtidigt som han själv är rasist.

Citat:
Ursprungligen postat av Brille68
Riktigt jävla otäckt också kring 6:03 då Gattuso och fem andra mobbar Abate (tror jag). Så jävla fult!!!!

Jävla taskiga spelare i Milan alltså, men de är väl kända för att inte ha någon sammanhållning och att alla vantrivs där. Blattar!
hähä grymma flashbackanalyser! dagens garv

skämt åsido så är det nog så att zlatan bör stanna i italien, det är nog det land som passar hans mentalitet bäst och det är inte bara en komplimang
Citera
2010-09-15, 20:38
Medlem
Det var väl en av Zlatans tränare i Ajax som sa att Zlatan är en väldigt, väldigt svår person och har nåt fel i huvudet.
Citera
2010-09-15, 21:40
Medlem
Sociopatriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neguin
Pinsamt är sen bara förnamnet när jag läser att du tar den lättaste och mest uppenbara vägen, ser din chans att göra verbala påhopp och hävdar att Ibra är en lägre stående människa än du själv och likställer honom med kriminella. Det gör det svårt att ta dig på allvar.

Den dag jag borjar valdta andra manniskor sa ska jag sluta fordoma valdtaktsman, innan dess sa stracker jag garna pa mig sjalv och pekar pa att de som valdtar andra manniskor faktiskt ar just samre manniskor. Zlatan har en alldeles ypperlig livstillvaro, och inget ursaktar hans beteende.

Citat:
Blir alla lag blir sämre av hans ankomst? Är det därför han vunnit ligan i varje klubb han spelat i som proffs? Du menar att han gjort laget sämre men samtidigt "ändå visar goda prestationer" till den grad att han (ensam?) tagit hem ligan??

Den dar responsen kunde ha varit min egen, for bara cirka en dag sedan. Valjer att behandla den som luft.
Citera
2010-09-15, 21:42
Medlem
Sociopatriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BTrader
Det var väl en av Zlatans tränare i Ajax som sa att Zlatan är en väldigt, väldigt svår person och har nåt fel i huvudet.

Han ar en stor manniska pa manga satt och vis. Det ar inte meningen att pobeln ska kunna forsta sig pa dem. Dar i denna situation vi diskuterar sa ar han dock en valdigt liten manniska. Jag hoppas fortfarande att det finns en vettig forklaring till hans beteende, jag kan ta tillbaks mitt fordomande, aven om det inte ar troligt.
Citera
2010-09-15, 21:44
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BTrader

Det är just det som gör honom till stjärna, jag bara älskar hans personlighet. Hoppas det går vägen i Milan

FORZA IBRA
Citera
2010-09-15, 21:59
Medlem
sp1rits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poven-xd
Vad syftar du på? Har kollat igenom videon och allt annat bus avslutas med garv och kramar.

Ja? Det är precis det jag menar. Att Zlatan kanske missar jargongen lite och skämt-"busar" lite med fel stil.
Citera
2010-09-15, 22:10
Medlem
jugbandbluess avatar
och där kom målet! jo, milan är nog nöjda med sitt köp.
Citera
2010-09-15, 22:11
Medlem
ccoonnyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
och där kom målet! jo, milan är nog nöjda med sitt köp.

Typiskt Zlatan mål.
Citera
2010-09-15, 22:12
Bannlyst
2-0 Zlatan var är alla haters nu?
Citera
2010-09-15, 22:13
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
2-0 Zlatan var är alla haters nu?
De har väl inte hunnit in i tråden. Ni lovers var jävligt kvicka in så fort han gjorde något bra iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in