Citat:
Självklart kan han göra misstag men jag tror han har bättre koll på Zlatans form än vad vi har. Bara för att vissa här inne säger att Zlatan måste göra mer mål än Etoo så betyder det inte att det är så. Pep vet varför han värvade Zlatan och är han nöjd så är allt som det ska vara.
Ja, Chygrynskiy var dyr men jag tror fortfarande att det är en framtidssatsning och om Pep ser potential i Chygrynskiy så får vi se vart det leder. Vi har redan rutinerade backar som spelar som mer eller mindre ordinarie och innan dessa slutar så kan vi inte säga så mycket om köpet.
Personangrepp mot dig och övriga FB-medlemmar? Syftar du på att jag tycker att vissa här inne inte har koll på fotboll? Säger man att Zlatan måste göra 3-4 mål i CL finalen eller vinna skytteligan för att inte vara en flopp så har man ju inte bra koll på fotboll då man med andra ord menar att tex Ronaldo floppar i år då han inte kommer göra några mål i CL finalen samt att han troligen inte vinner skytteligan. Eller menar du kanske det jag skrev om att Pep vet bättre än alla här på FB? Det är inget personangrepp, det är fakta. Eller du menar kanske att det finns folk här inne som vet mer om Barcas spelare och fotboll än just Pep?
Såklart Pep har stenkoll på Zlatans formkurva, men det betyder inte att man ska lägga något värde i vad han säger på presskonferenser, intervjuver mm. Han måste som sagt stå bakom sina spelare och om Pep verkligen är nöjd med värvningen, det har vi absolut ingen aning om.
Sen angående Chygrynskiy, hur kan man påstå att han inte varit en flopp? Hans problem ligger ju inte i att han har svårt att komma in i Barcelonas spel utan snarare i att han är för dålig och inte hänger med i tempot på den högsta nivån. Sen var han väll han köpt för att direkt kunna gå in och konkurera om en plats i startelvan, något han fatalt misslyckats med. Pep såg potetntial i Hleb också och vi såg ju vart det ledde,
personligen tror jag att Chygrynskiy går samma öde tillmötes.
Citat:
Oj, det är inte bara fotbollskunskapen som du saknar, du verkar inte vara den vassaste kniven i lådan om man säger så
Är inte det ett personangrepp? Sen försökte du även göra dig lustig på min bekostnad i samma post, spelar väll ingen större roll egentligen tycker bara att det drar ner diskussionen på en löjlig nivå.