2010-09-15, 18:38
Medlem
Fotzens avatar
Inte konstigt att Zlatte skickades till Milan, han fick väl Bojan och resten av kidsen att gråta.
Citera
2010-09-15, 18:39
Medlem
Bobby Gillespies avatar
Statusmarkering hit och grabbig humorjargong dit, efter att ha sett klippet kan jag bara tycka att det är ett oskönt beteende Zlatan visar upp. Humor kan gärna få vara hård, rå och bitsk, men görs den helt utan finess och någon som helst känsla faller det bara platt.
Citera
2010-09-15, 18:42
Medlem
perry2s avatar
Relationen till Messi och Guardiola kanske nu kan förklaras.
Ego Boy kräver särbehandling och platsade ej i Fc Barcelona. Vi säljer honom skit i förlusten han förpestar lagmoralen....
Kanske var det så.
Tänk på kriget Ego Boy hade med viss media för fyra år sedan....
Citera
2010-09-15, 18:47
Medlem
Tebos avatar
Har ni aldrig varit i ett omklädningsrum? Visst är det omoget och onödigt men när man läser kommentarerna här får man intrycket av att han verkligen tagit och medvetet sparkat ned en lagkamrat. Snacka om att göra en höna av en fjäder.
Citera
2010-09-15, 18:53
Medlem
Haha,
Många balettutövare inne på FB
Ni har aldrig satt en fot på en fotbollsträning eller i ett omklädningsrum innan en hockeymatch det hör jag det.

ÖHH värsta grejen! Vet du Zlatan sparkade ned en neger som står lågt i rang på träningen.
AH ba helt sjukt alltså, jag har aldrig sett något liknande! Fan så är alla juggar, de hatar negrer och så liksom vet du typ.
Ah fan jag vet alltså, såg du sjuka sparken alltså! Helt galen kille, fan vad misslyckad han är alltså!
Ahh typ jag ba vet han är ju värsta nollan Zlatan alltså,. Typ bara ute efter respekt som på Rosengården tiden.

SKärp er nu för fan.
Citera
2010-09-15, 18:55
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Har ni aldrig varit i ett omklädningsrum? Visst är det omoget och onödigt men när man läser kommentarerna här får man intrycket av att han verkligen tagit och medvetet sparkat ned en lagkamrat. Snacka om att göra en höna av en fjäder.

Jag har varit i många omklädningsrum, att någon sparkar på någon och att denne reagerar som Strasser gör är väl inte överdrivet vanligt, dessutom av en spelare som är ny i klubben. Klart att det är löjligt att använda ord som misshandel osv, men jag tycker inte det ser speciellt snyggt ut.
Citera
2010-09-15, 18:55
Medlem
foool13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sociopatrik
Jag ar helt klart oppen med att jag, om jag uppfattat situationen korrekt, i och med detta tappat all javla respekt jag nagonsin haft for Zlatan. Det finns en liten chans att han bara replikerade pa en gammal oforratt, men det verkar inte alls sa, med tanke pa Strassers eftergivna och forvanade respons, och Zlatans agerande efterat - att bunda ihop sig med just Ronaldinho, en av de storsta i laget. Detta ar klassiskt primitiv rangordningsstrukturering lamplig for apor och kriminella invandrare, och Zlatans rosengardska ursprung har aldrig varit tydligare an i just denna situation.

Att han dock lyckats halla undan denna sida sapass bra for framforallt svenska befolkningen ar anmarkningsvart, da aven om jag tvivlat sa har jag anda utgatt ifran att han innerst inne ar en hyvens karl som vill fortjana sin position rattmatigt. Om resten av laget, motstandare och alla inblandade gar omkring och hyser en falsk respekt for en manniska i laget sa far han mycket friheter att behova prestera mindre, da folk duckar undan av radsla, inte for att de inte kan ta bollen ifran honom. Detta gor i sin tur Zlatan till en samre fotbollsspelare som trots allt anda visar pa goda prestationer, da han i sin tur sanker folk omkring honom till en lagre niva. Darfor blir nastan alla lag samre av Zlatans tillkomst, medan Zlatan dock anda fortsatter leverera bra resultat.

Zlatan har en fan-boy mindre, och en ny forstaposition pa valfri tjejtidnings hunk-topplista. Ackliga varld.

Helt riktigt.. och tragiskt den form av respekt han tror han får så här..
Sättet man historiskt sett i mentaliteten i svenska lagsammahang har fått respekt från sina lagkamrater och de yngre är ju precis det som Gattuso gör.. det kan tyckas att även han gör någonting inte helt godkänt i den extremt mjuka känsliga människans tolkning men fotboll är fysiskt och lite lekar där man sedan kommer samman i lite fysisk vänskaplighet efteråt är det normala i sådana här sammanhang..
Sedan måste man ju självklart prestera också för att få respekt.. och också ta ansvar för hela spelet med det är ju en annan aspekt i förmågan att bygga genuin respekt ifrån sina lagkamrater.
Senast redigerad av foool13 2010-09-15 kl. 19:01.
Citera
2010-09-15, 19:02
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Jag har varit i många omklädningsrum, att någon sparkar på någon och att denne reagerar som Strasser gör är väl inte överdrivet vanligt, dessutom av en spelare som är ny i klubben. Klart att det är löjligt att använda ord som misshandel osv, men jag tycker inte det ser speciellt snyggt ut.
Kanske inte direkt sparkar, men snärtar med handduk och liknande hör knappast till ovanligheterna. Men visst, snyggt är det inte. Å andra sidan har fotbollsspelare aldrig tillhört den intellektuella eliten om man säger så.
Citera
2010-09-15, 19:04
Medlem
sp1rits avatar
Missar folk alla andra slag och tjuvnyp som delas ut i detta klippet? : http://www.youtube.com/watch?v=LDDKG5I2aTA
Jag kan köpa att Strassers reaktion ser lite annorlunda ut, Zlatan kanske inte var lika försiktig med att visa att det är på skämt som de andra är, men herregud folk...

Kanske något som Allegri infört med vilje för att få spelarna taggade och bygga upp lite aggressioner inom gruppen?
Citera
2010-09-15, 19:21
Medlem
foool13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommunist
Det där såg absolut inte ut som ett skämt. Zlatan ser väldigt seriös ut och Strasser ser minst sagt chockad ut.

Kolla detta klippet vid 06:55. Det ser ut som om Robinho frågar Zlatan vad han sysslar med, sen vet jag inte vad Zlatan gör, petar honom på ansiktet?
http://www.youtube.com/watch?v=LDDKG5I2aTA

Haha Seedorf ville inte ha med honom att göra han anade oråd.
Citera
2010-09-15, 19:26
Medlem
SUUGs avatar
Zlatan ser sjuukt taggad ut inför kvällens match! De e är rätt o sparka negern lite oxå o visa vart skåpet ska stå. Blir nog karatesparksmål ikväll!! kul oxå att han och Rolle garvar åt hela skiten efteråt
Citera
2010-09-15, 19:33
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tebo
Kanske inte direkt sparkar, men snärtar med handduk och liknande hör knappast till ovanligheterna. Men visst, snyggt är det inte. Å andra sidan har fotbollsspelare aldrig tillhört den intellektuella eliten om man säger så.
Jo men det är väl knappast vanligt bland nya spelare att direkt gå in och göra så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in