Citat:
Ursprungligen postat av
Hellishexistance
Just ikto kan jag ta väldigt mycket av, visst, jag tar 3 mg dagligen 10+år på recept uppdelat på två.doser men behöver minst 4 mg direkt, snarare 5-6 mg för kraftig ångest. För rus 7-8+ mg men jag tar de alltid som jag ska förutom i extremfall. Ikto har ganska dålig effekt mot svårare ångest, en av de sämre för mig
Tycker också ikto är gravt överskattad, enda sedan den kom så har alla höjt den till skyarna och tyckt att det är riktiga finpix men personligen verkar den nästan enbart fysiskt avslappnande vilket gör den jämförbar med typ baklofen eller till och med vanliga paraflex (vet inte om dem finns kvar ens, compen är iaf borta). Fattar verkligen inte vad folk ser i denna bensodiazepin, hade jag varit du hade jag bett om ett byte till Lorazepam Eller Diazepam, har den sistnämnda själv och är det nåt man inte ens som russökande kan förneka så är det att Diazepam har den bästa medicinska effekten på alla fronter vid rätt dos. Lorazepam är som en intensivare Diazepam men med nån märklig Z-analog touch till den också, tycker faktiskt Lorazepam är jäkligt lik Nitrazepam och det var en riktigt trevlig benso.
När jag köper olagligt och min stess Lyrica eller imovane skulle ta slut så har jag en riktig favorit som enligt mig är total boss: Bromazepam. Vilken jävla grej. Identisk med dia i effektprofil fast mycket mer euforisk. 24mg och alla sinnesbilder på berg och ättestupor och skit bara försvinner putsväck. Snackat med flera andra som också får helt hyfsad eufori plus såklart lugn då dem tagit broma även under bra dagar, alpra brukar ju ba döda allt befintligt välmående man har och göra en till temporär monoton schizoid psykopat om man tar det och redan mår bra