2026-08-25, 16:02
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Hittade just diazepam hemofarm.
Köpte en karta men inte testat dom än. Käkar stav och phenazolam just nu och då kanske man inte ger den en ärlig chans..
Återkom gärna efteråt, deras Lorazepam och zolpidem brukar leverera rätt bra och förr om åren även Bromazepam. Kanske har vi hittat nåt som kan substituera 10mg vallarna för dem var det längesen man såg skymten av
Citera
2026-08-25, 16:07
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco
Tror säljaren gör så för att de inte ska prassla. Jag tycker dom är bra, mycket bättre än bensedine

Citat:
Hittade just diazepam hemofarm.
Köpte en karta men inte testat dom än. Käkar stav och phenazolam just nu och då kanske man inte ger den en ärlig chans..
Skribent för 5 år sedan tyckte iaf dem presterade bättre än bensedin
Citera
2026-08-26, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopparsulfatet
Skribent för 5 år sedan tyckte iaf dem presterade bättre än bensedin

Spännande!

Jag har varit på jakt efter riktiga diazepam 10or.

Har inte testat dom än. Ska hålla mig från stavarna och phenazolamen tills jag börjar bli abstinent och sen testa ta två eller tre för att se om dom är ok. Är dom ok, så köper jag några hundra och ska försöka använda dom för att trappa ut benson och verkligen försöka sluta med detta jävla missbruk!
Citera
2026-08-29, 04:15
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Spännande!

Jag har varit på jakt efter riktiga diazepam 10or.

Har inte testat dom än. Ska hålla mig från stavarna och phenazolamen tills jag börjar bli abstinent och sen testa ta två eller tre för att se om dom är ok. Är dom ok, så köper jag några hundra och ska försöka använda dom för att trappa ut benson och verkligen försöka sluta med detta jävla missbruk!
Lycka till med resan mano och ge gärna update på hemofarm 10orna!
Citera
2026-08-29, 14:27
Medlem
Citat:
Lycka till med resan mano och ge gärna update på hemofarm 10orna!

Tack så mycket!

Synd bara att stavar ska vara så billiga bara…

Men ska snart göra ett försök att trappa ned
Citera
2026-08-29, 20:38
Avstängd
Monerokungens avatar
Detta kommer vara mycket svårt för er att svara på! Men försök!

Tänk att en person har klaustrofobi. Han fastnar i en extremt trång hiss i 2 timmar. Han får Maximal panik, Pulsen slår på max, tankarna går i 2000, andningen blir värre, Ja ni som haft riktig panik förstår känslan jag vill komma fram till.

Vad är rimligt att samma person skulle uppleva ( Utan tolerans ) med 10 mg stesolid, Innan hissen? Dvs när steroiden börjat få sin starka effekt!

Om utan stesolid är 100% Panik som håller i sig i 1 timma!

Vad är rimligt att känna i % på 10 mg stesolid?

Väldigt svårt för er att veta. Men ni som varit rädda för något, Flyg, Höjder, Allmän panik, Har stesolid verkligen dämpat mycket?
Citera
2026-08-31, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Detta kommer vara mycket svårt för er att svara på! Men försök!

Tänk att en person har klaustrofobi. Han fastnar i en extremt trång hiss i 2 timmar. Han får Maximal panik, Pulsen slår på max, tankarna går i 2000, andningen blir värre, Ja ni som haft riktig panik förstår känslan jag vill komma fram till.

Vad är rimligt att samma person skulle uppleva ( Utan tolerans ) med 10 mg stesolid, Innan hissen? Dvs när steroiden börjat få sin starka effekt!

Om utan stesolid är 100% Panik som håller i sig i 1 timma!

Vad är rimligt att känna i % på 10 mg stesolid?

Väldigt svårt för er att veta. Men ni som varit rädda för något, Flyg, Höjder, Allmän panik, Har stesolid verkligen dämpat mycket?
50-75%
Citera
2026-08-31, 11:25
Avstängd
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellishexistance
50-75%

Tar den bara bort 25-50% av paniken!

Trodde det skulle vara mer
Citera
2026-08-31, 12:54
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:

Har du fått en 25 burk 5or så ta ba 5-7 stycken och invänta lugnet, jag utgår från att du har alkotolerans för vem har inte det och då räcker knappast 2 5or. Hade rekommenderat 30mg för ett stabilt ihållande lugn utan att det märks utåt och sen är det la dessutom grejer du har av läkare så inga straffrättsliga konsekvenser väntar om du så ens käkar hela burken men 30 eller kanske till å med 35mg hade jag tagit med relativt låg till ingen tolerans. Är mest vegansmala kärringar och ungar som 5-15mg biter på. Till och med då jag var 12 bast och inte hunnit få recept än och hade absolut noll tolerans och vägde typ 57 så krävdes 20mg för det lugn du vill åt
Senast redigerad av Kopparsulfatet 2026-08-31 kl. 12:57.
Citera
2026-08-31, 16:16
Medlem
Citat:

Nej alltså jag tror den tar bort 50-75% i allt du beskriver.
Senast redigerad av Hellishexistance 2026-08-31 kl. 16:22.
Citera
2026-08-31, 16:18
Medlem
Citat:
Har du fått en 25 burk 5or så ta ba 5-7 stycken och invänta lugnet, jag utgår från att du har alkotolerans för vem har inte det och då räcker knappast 2 5or. Hade rekommenderat 30mg för ett stabilt ihållande lugn utan att det märks utåt och sen är det la dessutom grejer du har av läkare så inga straffrättsliga konsekvenser väntar om du så ens käkar hela burken men 30 eller kanske till å med 35mg hade jag tagit med relativt låg till ingen tolerans. Är mest vegansmala kärringar och ungar som 5-15mg biter på. Till och med då jag var 12 bast och inte hunnit få recept än och hade absolut noll tolerans och vägde typ 57 så krävdes 20mg för det lugn du vill åt
Du tänker inte på sobril nu? Det är ju en kärring benzo, även om den faktiskt hjälper mig trots 10+ år med 3 mg iktorivil dagligen utskrivet. Men ja 10 mg tar nog bort 25-50% i en sådan situation utan tolerans, jag själv hade poppat 20 mg direkt.
Citera
2026-09-02, 08:32
Medlem
Kopparsulfatets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hellishexistance
Du tänker inte på sobril nu? Det är ju en kärring benzo, även om den faktiskt hjälper mig trots 10+ år med 3 mg iktorivil dagligen utskrivet. Men ja 10 mg tar nog bort 25-50% i en sådan situation utan tolerans, jag själv hade poppat 20 mg direkt.
Tänker på svenska stesolid men kan ju också bara vara att jag av outgrundlig anledning behöver hästdoser av stess och särskilt ikto. Behöver 10mg klona för effekt jämförbar med 30mg dia vilket är helt fucked men hade också rekommenderat monero 20 alternativt 25 före flyget. Ska det ölas också så ner mot 12,5 dia

Oxascand är riktigt king om man kommer över 60mg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in