2013-02-04, 19:35
Medlem
....
Senast redigerad av Polsk5an 2013-02-04 kl. 19:50.
Citera
2013-02-04, 19:36
Medlem
Ganska ny på detta området, inte kört detta alls ofta eller länge. Hur står sig stesolid vilodagar från gymmet, i syfte att just vila/återhämta musklerna?

Har fått tag i en hel del Svenska 10 mg stesolid, hur pass bra krut är det i dem om man jämför med allt annat på marknaden?

mvh
Citera
2013-02-05, 13:49
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polsk5an
Ganska ny på detta området, inte kört detta alls ofta eller länge. Hur står sig stesolid vilodagar från gymmet, i syfte att just vila/återhämta musklerna?

Har fått tag i en hel del Svenska 10 mg stesolid, hur pass bra krut är det i dem om man jämför med allt annat på marknaden?

mvh
Stesolid är bra, det är 10mg diazepam, finns inte mycker mer att säga, du vet vad du får.

Funkar väldigt bra för muskelavslappning, sen om det skyndar på/förbättrar återhämtningen är väl en annan fråga, förmodligen inte. Men jag tror inte det skadar heller.
Citera
2013-02-05, 14:42
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polsk5an

mvh
10 mg är som 0,5-1 mg klonazepam och 0,5 mg alprazolam även om det inte går att jämföra tycker jag då det inte är muskelavslappande för 5 öre på alpra.
Citera
2013-02-06, 17:20
Medlem
timetoendits avatar
Om man har tillgång till rent Diazepam pulver, finns det någon bra metod för att "portions" fördela det? Pulver är ju extremt mycket billigare än tabletter.
Citera
2013-02-06, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timetoendit
Om man har tillgång till rent Diazepam pulver, finns det någon bra metod för att "portions" fördela det? Pulver är ju extremt mycket billigare än tabletter.
Kapslar, kryddmått, you name it... Vad du än hittar som fyller upp en viss mängd som alltid gör det doserbart är vad du söker?. Hoppas du har gunga hemma, väg ett kryddmått, alt. bankar du ut det till tillfredställande volym diazepam/kryddmått så har du ett kryddmått att gå på, så kan du springa omkring där med din påse och skeda direkt ur påsen till munnen, king cool.

Simma lungt
Senast redigerad av lolicon 2013-02-06 kl. 22:42.
Citera
2013-02-06, 23:35
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolicon
Kapslar, kryddmått, you name it... Vad du än hittar som fyller upp en viss mängd som alltid gör det doserbart är vad du söker?. Hoppas du har gunga hemma, väg ett kryddmått, alt. bankar du ut det till tillfredställande volym diazepam/kryddmått så har du ett kryddmått att gå på, så kan du springa omkring där med din påse och skeda direkt ur påsen till munnen, king cool.

Simma lungt

Mja... 1g rent pulver är ju så jävla potent bara, vad ska man banka ut det med då tycker du? Funderar på om man ska banka ut det till en större mängd, väga, och dela in i 100 gelatinkapslar a 10mg.
Citera
2013-02-07, 02:28
Medlem
unleash82s avatar
Citat:
Mja... 1g rent pulver är ju så jävla potent bara, vad ska man banka ut det med då tycker du? Funderar på om man ska banka ut det till en större mängd, väga, och dela in i 100 gelatinkapslar a 10mg.

Varför ska du banka ut det?
Blir bara Knas och ojämn styrka i kapslarna då.

Har du 1g rent är det ju bara att köra 100 x 10 mg per kapsel.

10 mg per kapsel är ju inga problem att lösa, fixa en våg.

En kapsel med 10 mg rent pulver är inte mer potent effektmässigt än en stess med 10 mg diazepam i.

Mvh
Senast redigerad av unleash82 2013-02-07 kl. 02:33.
Citera
2013-02-07, 04:48
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Som ovan sa, 10 mg pulver är 10 mg diazepam, är inte potentare än något annat varför ska du banka skiten? förstår inte folk som bankar något inte ens tjack.
Citera
2013-02-07, 10:47
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Som ovan sa, 10 mg pulver är 10 mg diazepam, är inte potentare än något annat varför ska du banka skiten? förstår inte folk som bankar något inte ens tjack.

Jo, det förstår jag självklart också, tanken var att det skulle vara lättare att dela upp det men jag kanske är helt ute och cyklar. Tänkte på att 10 mg är så pyttelitet så det blir svårt att hantera och dela.
Citera
2013-02-07, 16:39
Medlem
timetoendits avatar
Felpost
Citera
2013-02-09, 13:35
Medlem
Bruna Baronens avatar
Jag har testat både stesolid och Xanor. Äter för tillfället ca 1 mg Xanor eller typ 10 mg stesolid och tycker att stesoliden fungerar mer lugnande på hela kroppen man känner sig mer avslappnad. Men tror ändå att jag gillar Xanoren mer då jag känner mer psykiskt avslappnad av den och lugnare mentalt om ni förstår vad jag menar.

Jag äter det ur ångestsynpunkt så har fått båda utskrivna lite för att prova mig fram till vilken jag tycker är bäst. Dock har dom avrått mig från att äta Xanor allt för ofta. Hur mycket stesolid tycker ni att man bör ta för att känna av att all ångest är borta och man klarar av att genomföra de dagliga sysslorna. Tycker själv att 10 mg stes är för lite då jag tar jag hellre 1- 1½ mg Xanor.

Är för tillfället inlagd på psyk så ska prata med dem på måndag då min kontakt person jobbar igen och min läkare är där.

Samtidigt så är jag livrädd för att bli beroende eller få abstinens utav något då jag tidigare har haft tramadol/citodon abstinens och den va fan inget roligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in