2022-10-19, 10:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaVargen
För er som älskar Diazepam så är det samma för mig, jag måste nästan ta det 1gång per månad för att få bort min stress jag bygger upp i mig själv. Samlar på mig under jobb och annan skit så är det totalt underbart att ta 10-15mg och vara avstressad, för mig håller lugnet i nästan 3 dagar.

Var lite halvtorsk på det för längesen, men nu cirkulerar bara massa fake benzo och Svenska är nästan omöjliga att få tag på . Då sjunker intresset kraftigt för mig. Vågar inte knapra i mig generiska tabbar tyvärr

Anser det inte så farligt att ta en "torrfylla" 1-2 ggr per månad då jag inte dricker alkohol eller annat.

Har ni svårt att få recept på Diazepam ni som har det? har haft det på recept innan så kanske är lättare för mig att få det igen då?
Det är extremt svårt att få det på recept men förklara som du gjorde här så kanske det fungerar om du hittar rätt läkare, dom flesta skriver dock absolut inte ut benzo till någon, men om du träffar en äldre man så kan du nog få hjälp.

Om du nu har testat sen du frågade, hur gick det med recept?
Citera
2022-10-20, 09:55
Medlem
Lappsjukans avatar
Ok, tog 20 mg stesolid nu och nu tycker jag nog att den hade viss ångestdämpande effekt. Men känner mig samtidigt lite som i en torrfylla. Svårt att sätta ord på.
Citera
2022-10-20, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lappsjukan
Ok, tog 20 mg stesolid nu och nu tycker jag nog att den hade viss ångestdämpande effekt. Men känner mig samtidigt lite som i en torrfylla. Svårt att sätta ord på.
Hmmm måste testa mina då och se vad som händer men det låter ju som en upphottad version av Oxascand då dvs mer torfylla än ångestdämpning fast med snabbare påslag och vad jag har förstått muskelrelax och längre halveringstid.

Fick 50 st 5 mg av farbror doktorn vid senaste besöket då det råder Iktoriviltorka på den svenska apoteksmarknaden just nu och Iktorivilen börjar sina ute i medicinskåpet.
Citera
2022-10-23, 01:09
Medlem
Vargtasks avatar
Folköl och diazepam, finns det något härligare? All ångest är som bortblåst och man sitter bara och njuter av livet.
Vad säger ni grabbar och tjejer? Har ni några andra förslag att kombinera diazepam med?
Citera
2022-10-23, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vargtask
Folköl och diazepam, finns det något härligare? All ångest är som bortblåst och man sitter bara och njuter av livet.
Vad säger ni grabbar och tjejer? Har ni några andra förslag att kombinera diazepam med?
Sömn låter som en bra idé!
Citera
2022-10-23, 01:55
Medlem
Vargtasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Sömn låter som en bra idé!

Mår alldeles för bra för det. Men timman börjar bli sen, så du kanske har en poäng där. Tar en folkis till och några bensedin bara.
På tal om min fråga, vet du om det finns något annat än alkohol som boostar diazepam så man blir så här skön? Har rätt hög tolerans tyvärr.
Citera
2022-10-23, 01:58
Medlem
Citat:
Mår alldeles för bra för det. Men timman börjar bli sen, så du kanske har en poäng där. Tar en folkis till och några bensedin bara.
På tal om min fråga, vet du om det finns något annat än alkohol som boostar diazepam så man blir så här skön? Har rätt hög tolerans tyvärr.
Det är väl framför allt de två som boostar och ibland för mycket. Dålig koll på om det finns annat som hjälper till! Z-analoger möjligen? Men dumt flumma runt på sånt innan du ska sova
Citera
2022-10-23, 02:03
Medlem
xXoyKillSss avatar
När jag tar benzo känns det som att jag är en timme från att hänga mig själv varje timme. Jävla läskig drog, hur fan kan man va torsk på den
Citera
2022-10-23, 02:05
Medlem
Vargtasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EIIer
Det är väl framför allt de två som boostar och ibland för mycket. Dålig koll på om det finns annat som hjälper till! Z-analoger möjligen? Men dumt flumma runt på sånt innan du ska sova

Ja jag har ju imovane 7,5or. Men precis som du säger, onödigt att flumma loss på det nu när man snart ska sova.
Å andra sidan är det ju faktiskt lördag. Hur många imovane skulle du rekommendera? Vill inte bli helt väck, bara få ut lite extra.
Citera
2022-10-23, 02:07
Medlem
Vargtasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xXoyKillSs
När jag tar benzo känns det som att jag är en timme från att hänga mig själv varje timme. Jävla läskig drog, hur fan kan man va torsk på den

Lider du inte av ångest dagligen är nog inte benz för dig.

Edit: Vilka benso har du provat? Alla passar inte till alla människor.
Senast redigerad av Vargtask 2022-10-23 kl. 02:10.
Citera
2022-10-23, 02:11
Medlem
Citat:
Ja jag har ju imovane 7,5or. Men precis som du säger, onödigt att flumma loss på det nu när man snart ska sova.
Å andra sidan är det ju faktiskt lördag. Hur många imovane skulle du rekommendera? Vill inte bli helt väck, bara få ut lite extra.
Jag tar bara z-analoger när jag ska sova. De som flummar på de om dagen kan ju flippa en del och även hallucinera även om det är mer vanligt (enligt andra) på zolpidem.
Citera
2022-10-23, 02:13
Medlem
Citat:

Passa dig från att blanda Z-analoger och Alkohol. Det kan spåra rejält.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in