Citat:
Ursprungligen postat av Endemisk
Jag gillar verkligen Iktorivil exempelvis, men den känns opålitlig ibland. Med diazepam får jag alltid total ångestlindring, sover bra, mår bra, blir helt avslappnad, allt utan några som helst tvivel. Sålunda är jag definitivt medlem i denna fanclub!
Jag får en sådan sjukt härlig livlust på Diazepam, om jag tar den inom normala doser vill säga. Känner att livet verkligen är värt att leva, att problemen som jag i vanliga fall har egentligen inte är några problem utan bara något jag tänker på för mycket. Jag kan fokusera på det jag gör och känner att jag inte har någon press på mig att leverera, vilket ofta gör att jag levererar bättre än vad jag annars gör.
Lägger inte så mycket fokus på om något går fel, utan kan ta tag i saken och gå vidare utan att sätta mig ner och börja gråta. Jag känner liksom ett inre lugn!
Jag gillar också andra benso, spelar ingen större roll vad jag tar så gillar jag det oftast. Men nu när jag har hittat vad som är "min grej" inom benso så tycker jag det är dumt att hålla på att blanda, då jag känner att jag ger mig ut på farligt vatten. Lätt att man blandar lite hejvilt och till slut befinner man sig i den omtalade minnesluckan där man gör diverse riktigt konstiga saker, som man inte alls har något minne av.
Får man fråga vilka doser du ligger på? Både när du är ute efter flum, och när du tar för att bara ångest fri så att säga.