2011-01-11, 18:18
Medlem
Urbanoroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flezk
Hur många ska man ta för att må gott? Har aldrig rört bensodiazepiner förr över huvud taget och har Stesolid 5mg.

Tror inte direkt du skulle känna någon förändring, 20mg möjligtvis men det skiljer ju från person till person.
Citera
2011-01-11, 18:24
Medlem
flezks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urbanorolig
Tror inte direkt du skulle känna någon förändring, 20mg möjligtvis men det skiljer ju från person till person.

Inte känna skillnad? Blir man inte berusad av diazepam i större mängd?
Citera
2011-01-11, 18:31
Medlem
mongomanishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flezk
Inte känna skillnad? Blir man inte berusad av diazepam i större mängd?

Jo, du blir givetvis berusad. Börja med 20mg sen kan du slänga i dig lite mer om du känner för det. Tänk på att halveringstiden är upp till 200h så du kommer garanterat var flöddrad iaf ett dygn framåt..
Citera
2011-01-11, 23:24
Medlem
flezks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mongomanish
Jo, du blir givetvis berusad. Börja med 20mg sen kan du slänga i dig lite mer om du känner för det. Tänk på att halveringstiden är upp till 200h så du kommer garanterat var flöddrad iaf ett dygn framåt..

Tackar!
Citera
2011-01-11, 23:54
Medlem
drakflygares avatar
Va äre sant? Stoppa i mig säkert 80mg igår. Måste va därför ja känner mig lite flöddrad :P

Hur länge tror ni de tar innan de går ut ur pisset om man gjort så i nåån vecka?
Citera
2011-01-12, 00:23
Medlem
hiphopopotamuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drakflygare
Va äre sant? Stoppa i mig säkert 80mg igår. Måste va därför ja känner mig lite flöddrad :P

Hur länge tror ni de tar innan de går ut ur pisset om man gjort så i nåån vecka?

Var tvungen att lägga mitt 700e inlägg i Valium fancluben kände jag!!

Jadu, längsta jag har hört någon haft kvar det i pisset är runt 22dagar, så räkna med det!

Har en fråga, en vän åkte fast på nyår med valar i pisset. En vecka senare åkte han dit igen, utan att ha rört något, men hade kvar valium i pisset. Kommer dom vara så fittiga att dem straffar han för båda? Eller kollar dom värderna och på så vis låter han komma undan andra gången?
Citera
2011-01-12, 02:57
Medlem
Andyracings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hiphopopotamus
Var tvungen att lägga mitt 700e inlägg i Valium fancluben kände jag!!

Jadu, längsta jag har hört någon haft kvar det i pisset är runt 22dagar, så räkna med det!

Har en fråga, en vän åkte fast på nyår med valar i pisset. En vecka senare åkte han dit igen, utan att ha rört något, men hade kvar valium i pisset. Kommer dom vara så fittiga att dem straffar han för båda? Eller kollar dom värderna och på så vis låter han komma undan andra gången?

Tror han slipper bli bestraffad för andra gången om han förklarar sig.

Men skadan är redan skedd, har han körkort lär det rycka & han får lämna prover under en längre tid.
Han kommer också få förmodligen dagsböter.
Citera
2011-01-12, 10:36
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drakflygare

Jag har i och för sig ätit i 15 månader ungefär och är positiv efter 2 veckor utan.
Citera
2011-01-13, 07:39
Medlem
auToExeCs avatar
Älskar känlan av Valium men svårt att få tag i bra kvalitet så PM gärna om ni har fina sidor. Fick hem 50st vallar förra veckan med märket Roche och stoppa i mig 250mg utan att känna ett skit.. Jo jag tappa balansen men ingen lugn känsla som jag brukar få.. Sockerpiller för tar jag 100mg av Stesoliden som min läkare ger mig så är jag skön..
Citera
2011-01-13, 17:21
Medlem
Hur många valium (med 0 tolerans) behövs för att döda en tripp? Om någon här nu vet..
Citera
2011-01-13, 17:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trigger99
Hur många valium (med 0 tolerans) behövs för att döda en tripp? Om någon här nu vet..
Beror lite på styrkan av trippen. Men jag skulle säga en sådär 40mg om tripparen ej har tolerans.
Citera
2011-01-13, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d0ck
Beror lite på styrkan av trippen. Men jag skulle säga en sådär 40mg om tripparen ej har tolerans.

Kommer att trippa riktigt hårt på svamp. En "level 4" om det säger dig något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in