2012-01-24, 21:58
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanillaDigger
Betyder det att effekten sitter i 30 timmar också?

Tar du 20mg Diazepam, så har det halverats till 10mg i kroppen efter 30 timmar. Således bör du ha effekt av 10mg efter 30 timmar. Sen är väl kroppen (och kanske framförallt psyket) ganska snabb på att vänja sig vid ett visst tillstånd, så du kanske inte känner av det. Men det finns ändå där i kroppen och hjälper till att bygga tolerans om du fortsätter fylla på. Hoppas du förstår vad jag försöker få ur mig
Citera
2012-01-24, 23:59
Medlem
VanillaDiggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xmz
Tar du 20mg Diazepam, så har det halverats till 10mg i kroppen efter 30 timmar. Således bör du ha effekt av 10mg efter 30 timmar. Sen är väl kroppen (och kanske framförallt psyket) ganska snabb på att vänja sig vid ett visst tillstånd, så du kanske inte känner av det. Men det finns ändå där i kroppen och hjälper till att bygga tolerans om du fortsätter fylla på. Hoppas du förstår vad jag försöker få ur mig

allright. så när allt är ute ur kroppen är jag alltså "nollställd"? Hörde från någon att toleransen aldrig går ner när den väl gått upp men det tyckte jag lät konstigt.

tack för att du hjälper mig med detta
Senast redigerad av VanillaDigger 2012-01-25 kl. 00:05.
Citera
2012-01-25, 14:57
Medlem
Bongmons avatar
Vad är minimum-dosen för o bli skön på valium utan alkohol?

och med alkohol?
(Jag är inte ute efter minnesluckor och att sitta o dräggla, men bli lite skön o flöddrad)

Har 10mgare.
Citera
2012-01-25, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bongmon
Vad är minimum-dosen för o bli skön på valium utan alkohol?

och med alkohol?
(Jag är inte ute efter minnesluckor och att sitta o dräggla, men bli lite skön o flöddrad)

Har 10mgare.
På 3-4 stycken lär du väl känna välbehag.
Citera
2012-01-25, 15:02
Medlem
Stesolid vs sobril?Jag har tillgånng för tillfället till båda , vilket skulle ni föredra? har även oxscand men personligen föredrar jag stess .
Citera
2012-01-25, 15:07
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GargamellSucker85
På 3-4 stycken lär du väl känna välbehag.

Jag behövde 5mg xanor och bärs för o må gött på det. Fast då hade ja byggt upp enorm tolerans på etizolam, så kan vara lugnare nu. Aner migsjälv som ganska resistant mot benso (utom ikto som gör mig till hulken med minnesproblem).
Citera
2012-01-25, 15:10
Medlem
Citat:
Jag behövde 5mg xanor och bärs för o må gött på det. Fast då hade ja byggt upp enorm tolerans på etizolam, så kan vara lugnare nu. Aner migsjälv som ganska resistant mot benso (utom ikto som gör mig till hulken med minnesproblem).
Ja , de är ju allt beronde på det .Personligen har jag ingen hög toleransnivå alls just nu .Gjorde ett längre uppehåll efter allt gick överstyr förr året med droger överhuvudtaget. xanor ,Gött de
Citera
2012-01-25, 15:12
Medlem
Citat:
Ikto och stilknoct är cp-grejer jag passar mig för .Dagar som bortblåsta när man tuggat ivrigt på den shiten .
Citera
2012-01-25, 15:23
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ja , de är ju allt beronde på det .Personligen har jag ingen hög toleransnivå alls just nu .Gjorde ett längre uppehåll efter allt gick överstyr förr året med droger överhuvudtaget. xanor ,Gött de

Avgiftade migsjälv från etizolam vid nyår, en vecka av ashemsk AT. Värre at på den skiten än sub.

Citat:
Ikto och stilknoct är cp-grejer jag passar mig för .Dagar som bortblåsta när man tuggat ivrigt på den shiten .

Stilnoct har ja testat en gång, jag var 16 och ja tog 1. Vaknade naken utomhus, hemma som tur var. Ja kommer aldrig mer att stoppa i mig den skiten.

Ikto är stört, först känner ja ingenting, o så tar ja mer o mer, ingenting händer, sen dricker ja en öl.. Sen är det svart.
Citera
2012-01-25, 18:28
Medlem
Citat:
Avgiftade migsjälv från etizolam vid nyår, en vecka av ashemsk AT. Värre at på den skiten än sub.

Stilnoct har ja testat en gång, jag var 16 och ja tog 1. Vaknade naken utomhus, hemma som tur var. Ja kommer aldrig mer att stoppa i mig den skiten.

Ikto är stört, först känner ja ingenting, o så tar ja mer o mer, ingenting händer, sen dricker ja en öl.. Sen är det svart.
Hade själv diazepamm på recept under 3 års tid käkade det dagligen. vart en mindre avtrapping från min fitta till läkare till inget alls på 4 veckor.Aldrig mått så dåligt som AT då rent ut sagt förjävliggt låg och kallsvettades och krampade enbart .Slår fan alla At:n som min tid som opiatmissbrukare!
Citera
2012-01-25, 18:39
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Hade själv diazepamm på recept under 3 års tid käkade det dagligen. vart en mindre avtrapping från min fitta till läkare till inget alls på 4 veckor.Aldrig mått så dåligt som AT då rent ut sagt förjävliggt låg och kallsvettades och krampade enbart .Slår fan alla At:n som min tid som opiatmissbrukare!

Ja gick CT från etizolam, aldrig att ja börjar gå på stora doser bens eller Tienodiazepiner (som etizolam) eller någon annan liknande substans under längre perioder. Den ATn klarar ja inte många gånger.
Citera
2012-01-25, 18:47
Medlem
Citat:

IUnder tiden när jag missbrukade som mest tog jag i princip allt som gick att få effekt av .Däribland stilknoct efter ett gänng såna kombinerat med några folköl snodde jag min dåvarande flickväns farsas bil och körde i diket ( har inga som helst minnen av de) till exempel .en annan gång tog jag och en polare x antal och bröt oss in i hårfrisörsalong.vaknade upp i arresten WTF?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in