2011-06-30, 23:54
Medlem
Har inte käkat benzo på nästan ett år.. inte minsta lilla Oxascand! men eftersom jag inte kan säga nej när det nu bjuds så svalde jag ner 40 mg nyss. Gratis är ju gott.. Det kommer väl inte hända något läskigt? OBS, tog dem - tro det eller ej - i syfte att dämpa min oro och destruktivitet som löpt amok i kväll, har slagit sönder saker här hemma och varit helt förblindad av ångest, bara velat förstöra. Samtidigt som jag emellanåt grinat eftersom jag egentligen inte vill förstöra mina saker. Men det borde väl vara lugnt att ta 40 mg trots den intolerans jag antar att jag har numera? Och vidare, är det lugnt att ta några Imovane inom kort för att få sova lite eller räcker det med benzo för idag nu tycker ni? Snälla, försök att inte vara så spydiga nu, jag är inte så gott skick.
Citera
2011-07-01, 00:02
Medlem
saintnikolauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stirrblick
Har inte käkat benzo på nästan ett år.. inte minsta lilla Oxascand! men eftersom jag inte kan säga nej när det nu bjuds så svalde jag ner 40 mg nyss. Gratis är ju gott.. Det kommer väl inte hända något läskigt? OBS, tog dem - tro det eller ej - i syfte att dämpa min oro och destruktivitet som löpt amok i kväll, har slagit sönder saker här hemma och varit helt förblindad av ångest, bara velat förstöra. Samtidigt som jag emellanåt grinat eftersom jag egentligen inte vill förstöra mina saker. Men det borde väl vara lugnt att ta 40 mg trots den intolerans jag antar att jag har numera? Och vidare, är det lugnt att ta några Imovane inom kort för att få sova lite eller räcker det med benzo för idag nu tycker ni? Snälla, försök att inte vara så spydiga nu, jag är inte så gott skick.
jag skulle tippa på att det är lugnt med benzo idag iallafall...njut av ruset, som jag antar att du har. undvik att stoppa i dig mer, då jag snarare tror det är överflödigt och ökar risken att du gör något "galet", imovane kan ju som jag misstänker du vet, ha den effekten... må gott, och låt stessen göra sin verkan istället för att oroa dig...
Citera
2011-07-01, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saintnikolaus
jag skulle tippa på att det är lugnt med benzo idag iallafall...njut av ruset, som jag antar att du har. undvik att stoppa i dig mer, då jag snarare tror det är överflödigt och ökar risken att du gör något "galet", imovane kan ju som jag misstänker du vet, ha den effekten... må gott, och låt stessen göra sin verkan istället för att oroa dig...

Tack så mycket. Det var ett fint svar. Jo, ruset är här, jag skiter i min trasiga inredning och chattar med märkliga män från märkliga länder istället. Ganska perfekt rus Tack för hjälpen, nu vet jag detta till en annan gång. Sen kom boendestödjarna i morgon så ska vi väl göra en problemkedja eller så på vad som gick fel denna kväll. Ska nog undvika att ta upp Stesoliden dock. Särskilt som jag inte har dem utskrivan. All kärlek till alla
Citera
2011-07-01, 14:53
Medlem
TheVoids avatar
Har ett gäng valium samt mindre mängder bromazepam och Lorazepam, någon som har en kombo att tipsa om? Single malt, starköl samt 7.0 cider finnes med. Tog 10mg valium imorse och 10mg till vid middagstid och 2mg Lorazepam nu med cider och en liten wirre har slunkit ned med.
Ska nog inte göra mycket ikväll så någon som har tips på hur jag ska fortsätta dagen/kvällen?
Citera
2011-07-01, 18:38
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheVoid
Har ett gäng valium samt mindre mängder bromazepam och Lorazepam, någon som har en kombo att tipsa om? Single malt, starköl samt 7.0 cider finnes med. Tog 10mg valium imorse och 10mg till vid middagstid och 2mg Lorazepam nu med cider och en liten wirre har slunkit ned med.
Ska nog inte göra mycket ikväll så någon som har tips på hur jag ska fortsätta dagen/kvällen?
Bromazepam's muskelavslappnande effekt är ju underbar, lorazepam minns jag inte så mycket av, så bromazepam+valium helt klart

Ungefär samma som jag är på, fast jag har rökt en liten holk på de också, blir mer jack n coke sen skulle de bjudas på någon näbb ikväll om jag orkar (jag som skulle vara förkyld ikväll...)
Senast redigerad av undervattenfisk 2011-07-01 kl. 18:40.
Citera
2011-07-01, 19:53
Medlem
TheVoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Bromazepam's muskelavslappnande effekt är ju underbar, lorazepam minns jag inte så mycket av, så bromazepam+valium helt klart

Ungefär samma som jag är på, fast jag har rökt en liten holk på de också, blir mer jack n coke sen skulle de bjudas på någon näbb ikväll om jag orkar (jag som skulle vara förkyld ikväll...)

Jo har blivit några fler valium samt någon Bromazepan och så är jag så förbannat förtjust i dricka så jag har nog hällt i mig lite för mö alkohol och har starka fumderaingar på att gå på krogen med min brosa och morsa om nå¨gra timmmar låter det som en bra ide, haha
Röka kanske jag glömde nämna men det har snackats många allvarliga samtal med bongen och nu när solen är borta så sitter man här med lurarna samt högtalarna på och njuter av musiken...

Må väl
Citera
2011-07-01, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahrya
Är du OK idag???

klart jag är okej love it
Citera
2011-07-02, 09:51
Medlem
.bird.s avatar
WTF? Första gången jag skulle ta benzo igår, drog i mig 30mg valium och drack lite alkohol. Hade planerat en myskväll framför datorn sen helt plötsligt vaknar jag upp och det är morgon

Hade inte ens börjat kolla på filmen nu när jag kolla efter imorse, jag kommer inte ens ihåg att jag fått effekt av pillerna. Kan man helt plötsligt svimma av benzo eller vad är det här?

Hade inte ens fått i mig en halvgrogg, ville bli lite så där flöddrad som alla pratar om, inte somna innan jag ens känner någonting
Senast redigerad av .bird. 2011-07-02 kl. 09:57.
Citera
2011-07-02, 15:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .bird.
WTF? Första gången jag skulle ta benzo igår, drog i mig 30mg valium och drack lite alkohol. Hade planerat en myskväll framför datorn sen helt plötsligt vaknar jag upp och det är morgon

Hade inte ens börjat kolla på filmen nu när jag kolla efter imorse, jag kommer inte ens ihåg att jag fått effekt av pillerna. Kan man helt plötsligt svimma av benzo eller vad är det här?

Hade inte ens fått i mig en halvgrogg, ville bli lite så där flöddrad som alla pratar om, inte somna innan jag ens känner någonting

1. Du tog för mycket för att vara din första gång. Börja med en liten dos, te.x 10mg för att känna av vad det handlar om.
2. Drick inte alkohol till benzo första gången, känn av hur ruset känns i sig själv först och hur du reagerar på det.
3. Du kommer vänja dig. Inte konstigt att du somna, även jag somnade första gången, då tog jag iofs xanor.
Citera
2011-07-03, 03:19
Medlem
ta mindre nästa gång.. du är nybörjare med benzo så det vore klokt att börja med en liten mängd, speciellt inte dricka

må väl
Citera
2011-07-06, 14:34
Medlem
festispojks avatar
stesolid 5mg

har tagit en halv 0,5 tablett stess 5mg diazpem kommer jag känna nåt? vad skulle hända om jag drack lite folköl??
Citera
2011-07-06, 14:51
Medlem
Despised66s avatar
Förmodligen inte, och drick folköl för att boosta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in