2020-05-22, 07:52
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erik Öst
Jag är j-ligt trött på deras smyghöjningar och dessutom deras kryptiska löften om att de bjuder på STREAMINGPAKET COMHEMPLAY+ i 12 månader för när man kollar på alla dessa hundratals filmer de utlovar så är det bara under 100 tillsammans.(check it out)

Ja de är bara det för när man delar upp filmerna i olika kategorier , som comhem gör ,återkommer de i en eller flera olika kategorier och då sammantaget blir de helt plötsligt "hundratals" OAOW! Dessutom bara skitfilmer.

Vad det gäller deras bredband blev jag blåst också när nåt j-la munläder till comhem-försäljare ringde upp mig i slutet på förra året och erbjöd Nerladdningshastighet
300 Mbit/s in istf 150 som jag hade då och nu när jag såg den här strängen kollade jag mina senaste fakturor i år och ser att det bara är på 200. (ut skiter jag i) Fn man vill lita på folk och inte behöva nagelfara allt!

Nä det får bli telia igen, då vet man vad man får iaf även om det kostar en slant extra! (ja vet inte , de kanske t.o.m är billigare nu. Vi får se imorgon när jag ringt dom)

Ja, köp aldrig något av en Comhem-säljare som ringer upp dig. Oftast vet de inte ens vad de själva säljer och de ljuger obehindrat.
Citera
2020-06-20, 22:06
Medlem
MortalDiseases avatar
Verkar som comhems nät ligger nere nu, går varken se på TV eller surfa på datorn, tråkigt en lördag!
Citera
2020-06-20, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Verkar som comhems nät ligger nere nu, går varken se på TV eller surfa på datorn, tråkigt en lördag!
Samma här, befinner mig i Östergötland.

Självklart är support också otillgänglig.
Citera
2020-06-20, 22:10
Medlem
Jag håller med dig, känner mig riktigt handikappad nu.

TV/Internet nere, kan inte göra någonting, dessutom står det ju fan ingenting på Comhems Hemsida vilket jag tycker är för dåligt.

Bor i Skåne.
Citera
2020-06-20, 22:11
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
Samma här, befinner mig i Östergötland.

Självklart är support också otillgänglig.

Ja det verkar vara över hela Sverige, går man in på comhems Facebook och läser kommentarer under comhems senaste video så kommenteras det flitigt och förbannat angående driftstörningen, tråkigt att inte comhem gått ut med någon information själva på hemsidan.
Citera
2020-06-20, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Ja det verkar vara över hela Sverige, går man in på comhems Facebook och läser kommentarer under comhems senaste video så kommenteras det flitigt och förbannat angående driftstörningen, tråkigt att inte comhem gått ut med någon information själva på hemsidan.
Funkar hos mig
Citera
2020-06-20, 23:03
Medlem
Sainsburyss avatar
Comhem även nere för mig seda 2,5 timmar! Fan vad irriterande!
Citera
2020-06-20, 23:05
Medlem
Allt har funkat hela kvällen
Citera
2020-06-20, 23:17
Medlem
Intressant, vad har du för uppkoppling och i vilket område bor du?
Citera
2020-06-20, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarpning
Allt har funkat hela kvällen

Citera
2020-06-20, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kashtwa
Tv+ Bredband (kabel) Dator hela dagen. Uppsala
Citera
2020-06-20, 23:32
Medlem
TinFoilHats avatar
Funkar och har funkat hela kvällen för oss här hemma, GBG och 3 hål i väggen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in