Citat:
Ursprungligen postat av
VIilmerY
Jag vet inte vilket Comhem du har. Men jag har nya och aktuella kanaler, även alla Discoverys kanaler. Men dock har TV Fakta, Guld, Film, SF-kanalen tagits bort, eftersom det inte finns något avtal längre. I Guld paketet har Viasat Film/Serier lags till.
Comhem och Tele2 har har gått samman då Tele2 köpte Comhem. Der är inget direkt som märks på annat sätt än att de använder sig av sinergi företagen i mellan.
Jag vet inte vad det är för 15 minuters reklam du syftar på!?
Tack för svaret, men ditt svar förvånar mig, minsann. När jag flyttade till min lägenhet för 18 år sedan då fick jag reda på att det var en Comhemfastighet. på den tiden hette abonemanget On Demandpaketet med 99 kanaler, med samtliga Discoverykanaler och TV 4 fakta med bara nya program. Det fanns inga repriser på TopGear, Airport Dubai, Mythbuster och alla de andra som var gjorda runt 1985. Dom har jag nu som jag absolut inte vill se någonting av. Comhem hänvisar till att det är vad dom har och passar det inte så kan man hoppa åt helvete. Det går ej heller att välja andra eftersom Comhem har monopol på området jag bor i.
Reklamen är helt sjuk. Det börjar hela tiden med reklam, vill jag inte vänta tills reklamen på kanal 1 visats färdig och bläddrar vidare till nästa kanal, då hamnar jag på denna kanals reklam. Exakt vad skitstövlarna på Comhem vill, för varje gång jag bläddrar till nästa kanal får Comhem betalt för reklamen som jag absolut inte bett om och inte kan påverka eller ta bort. Jag är slav under Comhems mygelfasoner.