2009-10-28, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
När jag röker håller jag iofs jävligt högt tempo, men det var inte så att jag rökte en spliff, väntade två timmar, nyktrade till och fyllde på med en ny. Det är snarare så att jag rökte den första, sen fortsatte jag röka bara. Magkänslan du vet

Som testare tänkte du aldrig på att testa hur långt ruset var på en dos? Det är väl en rätt viktig fråga man gärna vill ha svar på.
Citera
2009-10-29, 00:15
Medlem
dharmabumps avatar
Fultråd. Fulspice.

Och sen det satans priset. Vilka jävla bönder rör ihop det här?
Citera
2009-10-29, 11:12
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpetrollet
Som testare tänkte du aldrig på att testa hur långt ruset var på en dos? Det är väl en rätt viktig fråga man gärna vill ha svar på.

Touché. Tänkte inte på det alls, då ruset inte avtog ett dugg efter två timmar typ. Ville helt enkelt röka mer, och blev bara boostad, inte "på samma nivå som för två timmar sedan" alls.
Citera
2009-10-29, 11:13
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dharmabump
Fultråd. Fulspice.

Och sen det satans priset. Vilka jävla bönder rör ihop det här?

Har du prövat Lunar Diamond? Eller har du bara en jättearg åsikt i allmänhet om det mesta?
Citera
2009-10-29, 12:00
Medlem
xid0ns avatar
Priset är bokstavligen löjligt. Förstår ju absolut varför detta priset sätts iom att han är i stort sätt ensam på marknaden just nu med en rökmix DOCK så förlorar jag en stor respekt för SN genom detta. Hoppas på att e.g Goodsmokes rökmix som bör komma snart håller ett bättre introduktionspris.
Citera
2009-10-29, 12:13
Medlem
shws avatar
Rökte för typ en kvart sen. Styrkan var inte jättebra (i joint iallafall) men det funkar... Och det känns inte som om det håller på att avta än. Inte värt sitt pris iallafall.
Citera
2009-10-29, 12:15
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shw
Rökte för typ en kvart sen. Styrkan var inte jättebra (i joint iallafall) men det funkar... Och det känns inte som om det håller på att avta än. Inte värt sitt pris iallafall.
Nu får du allt ge oss lite mer!
Hur menar du med funkar? Är det bättre än övriga mixar som florerar just nu?
Citera
2009-10-29, 12:34
Medlem
shws avatar
Den enda andra mixen som finns ute som jag har testat är DX, det här var bättre än det men något om två timmar är det inte tal om i "små" mängder, 0.4 eller så tog jag nog. Sprang in i duschen för fem minuter sen och då kände jag knappt av det längre, nu kom det dock tillbaka lite. Inte så mycket röda ögon, knappt munchies. Styrkan var som spice gold kanske. Man blev jävligt tung i kroppen när man satt, kändes som gummi när man försökte gå.

Trött som fan i huvudet nu när det snart är över.
Citera
2009-10-29, 13:56
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shw
Den enda andra mixen som finns ute som jag har testat är DX, det här var bättre än det men något om två timmar är det inte tal om i "små" mängder, 0.4 eller så tog jag nog. Sprang in i duschen för fem minuter sen och då kände jag knappt av det längre, nu kom det dock tillbaka lite. Inte så mycket röda ögon, knappt munchies. Styrkan var som spice gold kanske. Man blev jävligt tung i kroppen när man satt, kändes som gummi när man försökte gå.

Trött som fan i huvudet nu när det snart är över.

Konstigt att ett rus kan vara så olika för olika människor. Jag har fått hem min andra påse idag, och tänkte dra första splirren vid tre ungefär. Förväntar mej en heldag precis som sist. Men jag håller inte med om ögonen, jag träffade en kompis som började skratta direkt och frågade om jag hade rökt, men jag skyllde hastigt på en förkylning och skyndade mej därifrån. Var inte precis i tillstånd att börja komma på bortförklaringar
Citera
2009-10-29, 13:59
Medlem
Vasterass avatar
Jag ger här en tillfällig rapport på Lunar Diamond, som jag tycker kräver en noggrannare utprovning innan man ger ett riktigt betyg på den. Jag var helt nykter vid tillfället, vilket jag inte brukar vara när jag röker.

Fick hem min påse LD nu i vid lunch och tittar närmare på innehållet. Mängden är precis 3g (samma med LG) och ser ut samt luktar ungefär som det brukar. Jag röker ungefär 0.015g rent i pipan och smaken är ganska mild, med en skum smak av blåbär (?).

Det känns ganska direkt och jag ger härmed tidsangivelser:

+ 5min. Det slår på, jag mår bra och uppåt.
+ 10min. Känns ungefär som efter 2dl sprit.
+ 15min. Svårt att koncentrera mig. Tankspridd, lite fumlig.
+ 30min. Känns som det håller på att avta, men slår på igen. Känns jäkligt bra, skrattar och musiken känns skön.
+ 40min. Har landat ifrån ”myskänslan”. Det känns tungt i huvudet men är fortfarande påverkad.
+ 50min. Känner mig ren, men när jag skriver det här så är man inte så värst pigg i huvudet.

Jag ska prova ut LD bättre ikväll så kanske jag återkommer med en ny rapport senare. Framförallt så brukar jag uppleva en gynnsam synergi mellan alkohol och rökmix, vilket naturligtvis måste testas.

Egentligen för tidigt att betygsätta, just nu känns det som det skulle kunna vara 8/10, men det är mycket preliminärt!
Citera
2009-10-29, 14:05
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vasteras
Jag ger här en tillfällig rapport på Lunar Diamond, som jag tycker kräver en noggrannare utprovning innan man ger ett riktigt betyg på den. Jag var helt nykter vid tillfället, vilket jag inte brukar vara när jag röker.

Fick hem min påse LD nu i vid lunch och tittar närmare på innehållet. Mängden är precis 3g (samma med LG) och ser ut samt luktar ungefär som det brukar. Jag röker ungefär 0.015g rent i pipan och smaken är ganska mild, med en skum smak av blåbär (?).

Det känns ganska direkt och jag ger härmed tidsangivelser:

+ 5min. Det slår på, jag mår bra och uppåt.
+ 10min. Känns ungefär som efter 2dl sprit.
+ 15min. Svårt att koncentrera mig. Tankspridd, lite fumlig.
+ 30min. Känns som det håller på att avta, men slår på igen. Känns jäkligt bra, skrattar och musiken känns skön.
+ 40min. Har landat ifrån ”myskänslan”. Det känns tungt i huvudet men är fortfarande påverkad.
+ 50min. Känner mig ren, men när jag skriver det här så är man inte så värst pigg i huvudet.

Jag ska prova ut LD bättre ikväll så kanske jag återkommer med en ny rapport senare. Framförallt så brukar jag uppleva en gynnsam synergi mellan alkohol och rökmix, vilket naturligtvis måste testas.

Egentligen för tidigt att betygsätta, just nu känns det som det skulle kunna vara 8/10, men det är mycket preliminärt!

Jag önskar typ att jag var dej om du kan röka en 0.015'a och bli stukad i typ en timme... Tänk hur bra det blir om du skulle röka en 0.2a eller mer?
Citera
2009-10-29, 14:10
Medlem
Vasterass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
Jag önskar typ att jag var dej om du kan röka en 0.015'a och bli stukad i typ en timme... Tänk hur bra det blir om du skulle röka en 0.2a eller mer?

Jag vet, det är nästan löjligt hur känslig jag är.

Har aldrig fått i mej mer än 0.15g på en hel kväll och då är man helt slut efteråt. Visserligen i kombination med 2-3dl sprit, men jag kan annars lätt dricka det dubbla.

Jag röker ju rent i pipa och håller kvar röken ordentligt, vilket ger ett mycket effektivt intag. En joint skulle troligen kräva minst dubbelt så mycket rökmix.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in