Jag ger här en tillfällig rapport på Lunar Diamond, som jag tycker kräver en noggrannare utprovning innan man ger ett riktigt betyg på den. Jag var helt nykter vid tillfället, vilket jag inte brukar vara när jag röker.
Fick hem min påse LD nu i vid lunch och tittar närmare på innehållet. Mängden är precis 3g (samma med LG) och ser ut samt luktar ungefär som det brukar. Jag röker ungefär 0.015g rent i pipan och smaken är ganska mild, med en skum smak av blåbär (?).
Det känns ganska direkt och jag ger härmed tidsangivelser:
+ 5min. Det slår på, jag mår bra och uppåt.
+ 10min. Känns ungefär som efter 2dl sprit.
+ 15min. Svårt att koncentrera mig. Tankspridd, lite fumlig.
+ 30min. Känns som det håller på att avta, men slår på igen. Känns jäkligt bra, skrattar och musiken känns skön.
+ 40min. Har landat ifrån ”myskänslan”. Det känns tungt i huvudet men är fortfarande påverkad.
+ 50min. Känner mig ren, men när jag skriver det här så är man inte så värst pigg i huvudet.
Jag ska prova ut LD bättre ikväll så kanske jag återkommer med en ny rapport senare. Framförallt så brukar jag uppleva en gynnsam synergi mellan alkohol och rökmix, vilket naturligtvis måste testas.
Egentligen för tidigt att betygsätta, just nu känns det som det skulle kunna vara 8/10, men det är mycket preliminärt!