Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Du har fortfarande inte gett oss något rörande rusets längd mer än att det är längre. I din recension på SN kan man antyda att du rökte 3 joints på 4h innehållandes 1.5g. Tolkar jag recensionen rätt om det krävdes 1.5g för 4h flum?
Det är trots allt en ständigt återkommande fråga som FORTFARANDE inte fått ett rakt svar, vilket får mig att tro att det inte rör sig om något längre rus på denna mix heller.
Men väntar spänt på recensioner, vem vet, om det inte innehåller JWH-250 så kan det faktiskt vara riktigt intressant.
Nja, jag rökte snarare 5 rätt feta spliffar, och höll mej rejält stukad från 11-12 på dagen (från att posten kom) tills runt tio på kvällen, då jag rökte en lite godnattis och somnade fint. Sov som ett spädbarn dessutom, och var helt klar idag. Inte samma hang over som från Spice alls, man var helt fräsch alltså.
EDIT: Läste nu i min egen recension att jag rökt tre spliffar på fyra timmar, hade nog rätt skev tidsuppfattning under rusets gång alltså. Allt som allt fick jag i mej ungefär 2/3 av påsen under en hel dag, på runt tio timmar alltså, och det är rätt jävla lite om man räknar med tolerans och hur bäng jag faktiskt var under hela tiden.