2009-10-28, 18:48
Medlem
Gambinas avatar
Så själva ruset håller alltså i sig stabilt i ca en timme och sen afterglow en stund till innan man är helt nykter?
Citera
2009-10-28, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
Jag tycker personligen att Lunar Diamond var en bra römix. En riktigt jävla bra rökmix, in fact. Och det är min personliga åsikt. Jag har till och med blivit ombedd inför recensioner att inte vara "för snäll", utan att faktiskt ge en objektiv bild av mixen i fråga. Därav det låga betyget på Gold, som jag blev besviken på.

Du har fortfarande inte gett oss något rörande rusets längd mer än att det är längre. I din recension på SN kan man antyda att du rökte 3 joints på 4h innehållandes 1.5g. Tolkar jag recensionen rätt om det krävdes 1.5g för 4h flum?

Det är trots allt en ständigt återkommande fråga som FORTFARANDE inte fått ett rakt svar, vilket får mig att tro att det inte rör sig om något längre rus på denna mix heller.

Men väntar spänt på recensioner, vem vet, om det inte innehåller JWH-250 så kan det faktiskt vara riktigt intressant.
Citera
2009-10-28, 18:57
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Du har fortfarande inte gett oss något rörande rusets längd mer än att det är längre. I din recension på SN kan man antyda att du rökte 3 joints på 4h innehållandes 1.5g. Tolkar jag recensionen rätt om det krävdes 1.5g för 4h flum?

Det är trots allt en ständigt återkommande fråga som FORTFARANDE inte fått ett rakt svar, vilket får mig att tro att det inte rör sig om något längre rus på denna mix heller.

Men väntar spänt på recensioner, vem vet, om det inte innehåller JWH-250 så kan det faktiskt vara riktigt intressant.

Nja, jag rökte snarare 5 rätt feta spliffar, och höll mej rejält stukad från 11-12 på dagen (från att posten kom) tills runt tio på kvällen, då jag rökte en lite godnattis och somnade fint. Sov som ett spädbarn dessutom, och var helt klar idag. Inte samma hang over som från Spice alls, man var helt fräsch alltså.

EDIT: Läste nu i min egen recension att jag rökt tre spliffar på fyra timmar, hade nog rätt skev tidsuppfattning under rusets gång alltså. Allt som allt fick jag i mej ungefär 2/3 av påsen under en hel dag, på runt tio timmar alltså, och det är rätt jävla lite om man räknar med tolerans och hur bäng jag faktiskt var under hela tiden.
Senast redigerad av RMBKK 2009-10-28 kl. 19:02.
Citera
2009-10-28, 18:58
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gambina
Så själva ruset håller alltså i sig stabilt i ca en timme och sen afterglow en stund till innan man är helt nykter?

Läser du alls vad jag har skrivit eller slumpade du dej in på tråden och skrev första bästa du kom att tänka på?
Citera
2009-10-28, 19:04
Bannlyst
Citat:

Jag kan garantera att den inte innehåller JWH-250.
Om du vill kolla upp det så kan du skicka den på analys till s.k.l för endast 1150kr i timmen + moms och få ytterligare en substans olaglig.
Tack för hjälpen!
Citera
2009-10-28, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smartbarfredrik
Jag kan garantera att den inte innehåller JWH-250.
Om du vill kolla upp det så kan du skicka den på analys till s.k.l för endast 1150kr i timmen + moms och få ytterligare en substans olaglig.
Tack för hjälpen!

Jag är absolut inte ute efter att klassa några substanser och den där timlönen är högre än min egen och då jag trots allt värderar min egen tid högst så är analys inte aktuellt, dessutom hade jag nog hellre spenderat pengarna på en personlig analys .

Men om det visar sig stämma och mixen inte har snarlik effekt (som jag förstått även JWH-200 ska ha) så kanske jag slänger iväg en beställning då toleransen verkligen skjuter i höjden på JWH-250.

Nåväl, antar att vi får vänta någon dag och hoppas att flera puffare delar med sig av sina erfarenheter.
Citera
2009-10-28, 19:25
Bannlyst
Citat:
Jag är absolut inte ute efter att klassa några substanser och den där timlönen är högre än min egen och då jag trots allt värderar min egen tid högst så är analys inte aktuellt, dessutom hade jag nog hellre spenderat pengarna på en personlig analys .

Men om det visar sig stämma och mixen inte har snarlik effekt (som jag förstått även JWH-200 ska ha) så kanske jag slänger iväg en beställning då toleransen verkligen skjuter i höjden på JWH-250.

Nåväl, antar att vi får vänta någon dag och hoppas att flera puffare delar med sig av sina erfarenheter.

Instämmer!
Citera
2009-10-28, 19:30
Medlem
dino.m3s avatar
troll, säkert samma pajas som i lunar gold tråden som upplevde gold som värsta rökan,,,,sen ju mer folk beställde vare skit"!
Citera
2009-10-28, 19:31
Medlem
Gambinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
Läser du alls vad jag har skrivit eller slumpade du dej in på tråden och skrev första bästa du kom att tänka på?

Nej, jag baserade min fråga på det du skrev i recensionen som finns på SN. "Inte alls dåligt, man är typ lika skön från att man röker det (slår väldigt snabbt!) efter en timme".

Men om du rökte 5 spliffar under ca 10 timmar så betyder ju det att ruset håller i ungefär 2 timmar per spliff då? Sen lär ju det variera beroende på hur man röker det och naturligtvis olika från person till person.
Citera
2009-10-28, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dino.m3
troll, säkert samma pajas som i lunar gold tråden som upplevde gold som värsta rökan,,,,sen ju mer folk beställde vare skit"!

RMBKK är den person som skrivit recensioner av Lunar Gold & Lunar Diamond på SNs hemsida. Med tanke på omdömet av Lunar Gold så kan man väl med säkerhet anta att det inte är integrity, den killen var väl "hög" i flera timmar på lite Lunar Gold...
Citera
2009-10-28, 19:49
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dino.m3

Att folk som du orkar har jag aldrig förstått. Tyck vad du vill, jag kommer inte sluta skriva objektiva recensioner av rökmixar för det.
Citera
2009-10-28, 19:51
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gambina
Nej, jag baserade min fråga på det du skrev i recensionen som finns på SN. "Inte alls dåligt, man är typ lika skön från att man röker det (slår väldigt snabbt!) efter en timme".

Men om du rökte 5 spliffar under ca 10 timmar så betyder ju det att ruset håller i ungefär 2 timmar per spliff då? Sen lär ju det variera beroende på hur man röker det och naturligtvis olika från person till person.

När jag röker håller jag iofs jävligt högt tempo, men det var inte så att jag rökte en spliff, väntade två timmar, nyktrade till och fyllde på med en ny. Det är snarare så att jag rökte den första, sen fortsatte jag röka bara. Magkänslan du vet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in