2010-02-24, 16:22
Medlem
goin-xxxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jizzmaster01
Hur länge håller det i sig ungefär?
Alltså från intag tills man är klar nog att kunna köra bil t.ex?

Hur mycket krävs för en kväll om man ska hålla på i runt 4-6 timmar?

de blir hela påsen tyvär
Citera
2010-03-03, 11:40
Medlem
Rökt en påse av detta nu och kan inte säga något positivt om de alls. Både jag och min kompis får huvudvärk av de och inget annat förutom ett litet soft rus på 5-10 min max. Aldrig igen
Citera
2010-03-03, 11:43
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Owneed
Rökt en påse av detta nu och kan inte säga något positivt om de alls. Både jag och min kompis får huvudvärk av de och inget annat förutom ett litet soft rus på 5-10 min max. Aldrig igen
Har du läst någonting över huvud taget om den här mixen?
Och varför valde du just den, när det finns nyare mixar som är betydligt bättre, trots att dom inte är så bra.
Citera
2010-03-03, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _abou
Har du läst någonting över huvud taget om den här mixen?
Och varför valde du just den, när det finns nyare mixar som är betydligt bättre, trots att dom inte är så bra.

för priserna är åt helvete, ville köpa en av de billigare varianten
Citera
2010-04-06, 10:45
Medlem
hejdamans avatar
Jag skickade iväg en beställning på Lunar Diamond i lördags så jag hoppas att jag ska få hem den idag eller imorgon. Det hade ju varit super! Jag köpte Lunar Gold för ca 3 veckor sen och den var ju ingen höjdare precis om jag jämför med Eclispe Mars som prylis hade för ett tag sen som jag tckte var riktig dunder verkligen. Så jag blev besviken när jag hade rökt Golden för jag förväntade ju mig att jag skulle bli helt åt helvete men icke. Är diamonden mycket bättre än golden eller håller den samma standard ungefär?
Citera
2010-04-06, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejdaman
Jag skickade iväg en beställning på Lunar Diamond i lördags så jag hoppas att jag ska få hem den idag eller imorgon. Det hade ju varit super! Jag köpte Lunar Gold för ca 3 veckor sen och den var ju ingen höjdare precis om jag jämför med Eclispe Mars som prylis hade för ett tag sen som jag tckte var riktig dunder verkligen. Så jag blev besviken när jag hade rökt Golden för jag förväntade ju mig att jag skulle bli helt åt helvete men icke. Är diamonden mycket bättre än golden eller håller den samma standard ungefär?

Det är väl aningen starkare men fortfarande skit. Vill man röka ÄR det dom dyrare som gäller, det är faktiskt billigare.
Citera
2010-04-06, 16:52
Medlem
HellionZeros avatar
Tycker att Lunar va rent skit Rökte en hel påse
Citera
2010-04-06, 16:53
Medlem
_abous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HellionZero
Tycker att Lunar va rent skit Rökte en hel påse
Har du läst ett enda inlägg i den här tråden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in