2009-11-13, 20:57
Medlem
Cesares avatar
Man tror ju fan inte att karln är på riktigt. "Samuel Älgeman"... jag skrattar verkligen så tårarna rinner...

http://www.youtube.com/watch?v=vvtlyXelbQA

Techno-remix, någon?!

"Det är så tyvärr... i-i-i så denna världen de... så judar och muslimer... dom slaktar... djur... v-v-v-v... *POW!* p-på omänskliga sätt... vilket så det lider väldigt mu-...mycket..."
Senast redigerad av Cesare 2009-11-13 kl. 21:06.
2009-11-13, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cesare
Man tror ju fan inte att karln är på riktigt. "Samuel Älgeman"... jag skrattar verkligen så tårarna rinner...

Techno-remix, någon?!

"Det är så tyvärr... i-i-i så denna världen de... så judar och muslimer... dom slaktar... djur... v-v-v-v... *POW!* p-på omänskliga sätt... vilket så det lider väldigt mu-...mycket..."

Gör du narr av en människa som stammar?
2009-11-13, 21:20
Medlem
Flashen1961s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MkII
Gör du narr av en människa som stammar?
Precis! Säger samma! Lider själv av stammning! Skäms på dig Cesare för om du visste hur hämmande stammning är att visa sig i offentliga sammanhang så har denna Älgeman min största aktning!

Jag hoppas inte att du får en son som stammar för det är ett handikapp som påverkar dig socialt!

Får anta att du är <20 år och inte vet så mycket om stammning och hur det påverkar dig socialt?
2009-11-13, 21:48
Medlem
Cesares avatar
Nä, nu f-f-f-får ni allt s-s-s-s-sl-sl-sl-sluta b-b-b-b-bete er som huh......h-h-humorbuh!---befriade k-k-k-k-kuksugare, g-g-grabbar!
2009-11-13, 22:02
Medlem
Flashen1961s avatar
Inte partiskt http://www.youtube.com/watch?v=7N3xiEB-Hn0&NR=1 alls? Varför är det då klippt ur sitt sammanhang? men kommunister gillar ju att förvränga sanningen vilket är den att Samuel har min störst beundran och sitt största hat från dom Sverigeraserande krafterna?
2009-11-13, 22:04
Medlem
Flashen1961s avatar
Citat:
Nä, nu f-f-f-får ni allt s-s-s-s-sl-sl-sl-sluta b-b-b-b-bete er som huh......h-h-humorbuh!---befriade k-k-k-k-kuksugare, g-g-grabbar!
Du! Hoppas du får en son som stammar för din retorik stammar? Ge sig på budbäraren gör man när ens resonemang inte räcker till pga vissa omständigheter som kan vara låg IQ mm.
2009-11-14, 00:40
Medlem
nedboys avatar
Citat:

Techno-remix, någon?!

Jag har fan legat dubbelvikt av skratt och tårar... Han e så jävla efterbliven så han är sverigedemokrat. Helt otroligt.

Älgeman & Åkezzon hand i hand mot ett valfiasko 2010 ...Ha ha hahahahahaha!

Honom vill jag se mer av i tv debatter mot övriga partiledare å liknande. Jag tror han skulle bli en bra efterträdare till Åkezzon.

Nu måste jag se klippet en gång till. Det här är lätt den bästa dagen 2009!

Lägger förövrigt in länken till klippet i min signatur... så ni har lätt att hitta till era Hrmm.."svenska" företrädare ... ha ha hahahahahahah!!!
2009-11-14, 01:09
Medlem
BeachHunterNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy

Jag har fan legat dubbelvikt av skratt och tårar... Han e så jävla efterbliven så han är sverigedemokrat. Helt otroligt.

Honom vill jag se mer av i tv debatter mot övriga partiledare å liknande. Jag tror han skulle bli en bra efterträdare till Åkezzon.

Lägger förövrigt in länken till klippet i min signatur... så ni har lätt att hitta till era Hrmm.."svenska" företrädare ... ha ha hahahahahahah!!!

Där kom din mogenhet fram.. Visst kan det dra i smilebenen om man inte är särskilt mogen men att inte försöka dölja det utan istället förlöjliga honom är bara dumt.

Tycker det är modigt av honom att försöka ändå i alla fall!

(Det där inlägget bevisade också att du är ett troll, ännu en gång.. Inte ens Ohly skulle hålla på sådär och snacka massa skit bara för att han är SD'are)
2009-11-14, 01:31
Medlem
Flashen1961s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy

Du jag stammar som en del här och jag undrar vilket problem du har med oss stammare? Var mer kan du förudmjuka oss!
2009-11-14, 01:45
Medlem
Vilket osmakligt inlägg. En person med ett talfel som berättar med inlevelse om en sak han har väldigt starka åsikter om, och så är det någon som gör sig lustig över framförande. Förstår du inte att det här är democracy in action mer än något annat. Du kunde inte letat upp ett mer rörande exempel på kraften i den sverigedemokratiska rörelsen.
2009-11-14, 03:48
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashen1961
Du jag stammar som en del här och jag undrar vilket problem du har med oss stammare? Var mer kan du förudmjuka oss!

Jag undrar om du inte föväxlar mig med någon annan.
Jag har inget problem med folk som stammar.
Det har jag aldrig sagt.
Jag kommenterade en youtube film där en sverigedemokrat står och
försvarar en motion med klart rasistiska argument.
Eller vad sägs om:
"Här bor inte så många judar som tur är"
Sen mumlar han om en sak som redan är förbjuden i sverige

Varför skulle jag ha någonting emot människor som stammar för?
Låter ju urdumt. Va fan, lyssna på vad han säger.
Han e ju så dum så en 12'' spik är ju ungefär dubbelt så smart.

Du får låta bli och hitta på vad andra säger. Det kanske är därför du är
sverigedemokrat, för att du är så osäker på vad andra tycker om dig?

Citat:
Ursprungligen postat av Andraandningen
Du kunde inte letat upp ett mer rörande exempel på kraften i den sverigedemokratiska rörelsen.

Eller inte!
Troligare är nog att det är som det är på många andra ställen där SD
har svårt att få folk till sina stolar och resultatet har blivit att rätt så
sköna fåntrattar har slinkit in.
Senast redigerad av nedboy 2009-11-14 kl. 03:52.
2009-11-15, 22:13
Medlem
Raouls avatar
"Ledare" i GP idag med liten "twist" i slutet

"Dags gilla läget!
Sverigedemokraterna når rekordhögt i GP/Sifo. Det är obehagligt men så ser verkligheten ut.
Att dessutom kräva löften om att inte ta emot passivt stöd av Sverigedemokraterna får absurda konsekvenser.
Ingen socialdemokratisk regering har någonsin avgått för att slippa passivt stöd från Vänsterpartiet. Inte ens när detta parti hette kommunisterna och öppet stödde Stalin.
På motsvarande sätt kan och bör regeringen Reinfeldt sitta kvar så länge det är parlamentariskt möjligt."

http://www.gp.se/nyheter/ledare/1.249812-dags-gilla-laget-

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in