2009-10-25, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oglach
Själv ska man sitta och njuta! SD har totalt isolerat sig själva i och med Åkessons debattartikel. Svenska folket vill inte ha en ny Hitler.

Puss, du förtjänar en historielektion samt en samhällsorienterande utbildning för att fatta något överhuvudtaget verkar det som.
2009-10-25, 16:19
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
[i]21:15 Agenda

Ja, hur smutsigt kommer det bli? Känns som att det kan bli riktigt illa. Själv kommer jag garanterat få brainfreeze en handfull gånger under debattens gång.

För er som inte fått nog av, eller missat, illa gjorda vinklingar i media så kan jag bjuda på Lilla löpsedelns inslag om JÅs debattartikel http://www.youtube.com/watch?v=0Btp_Kk2zPg

En liten preview innan slakten ikväll så att säga. Skrattretande, minst sagt.

Edit: Kollade på inslaget igen och skrattretande är nog inte rätt ord. Skrämmande är det.
Både UR och Agenda har ju primärt uppdraget att fungera som propagandaorgan.

Programmet kommer vara extremt ofokuserat, osakligt, anklagande, med agiterad stämning... Inget kommer vara faktabaserat och alla argument kommer vara känsloargument.
2009-10-25, 16:22
Medlem
DanteAlighieris avatar
Är det någon mer än jag som känner för att titulera sig expert?

DanteAlighieri - numera expert i statsvetenskap: Det Mona Sahlin säger är falskt.
Senast redigerad av DanteAlighieri 2009-10-25 kl. 16:26.
2009-10-25, 16:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MkII
Puss, du förtjänar en historielektion samt en samhällsorienterande utbildning för att fatta något överhuvudtaget verkar det som.
Sammanlagt 4 års samhällsorienterande universitetsutbildning har jag, duger det?
2009-10-25, 16:39
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Sammanlagt 4 års samhällsorienterande universitetsutbildning har jag, duger det?

och allt du kunde komma med var att jämföra JÅ med Hitler? arma männniska
2009-10-25, 16:44
Bannlyst
-Länk: "rodgron.se"

"För alla väljare som avvisar tanken att ge främlingsfientliga krafter inflytande finns nu bara ett regeringsalternativ"

-Vill bara säga att "dom" ljuger:

-Snacka om att politiken svänger
Senast redigerad av MittiSverige.se 2009-10-25 kl. 16:47.
2009-10-25, 16:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
och allt du kunde komma med var att jämföra JÅ med Hitler? arma männniska
Ja det fungerar mycket bra.
Hitler skyllde på judarna, Åkesson skyller på muslimerna. Båda var/är populister åt det grövsta. Båda var/är konservativa åt det grövsta. Åkessons parti härstammar i direkt led från den nazistiska rörelsen.
2009-10-25, 16:48
Medlem
Blir bara mer övertygad ju mer dom större partierna hoppar på SD och vägrar ta en diskussion om sakfrågorna, SD vill på något sätt komma tillrätta med det problem vi har i samhället medans S,V,MP,M,FP,C,KD ger uttryck att alla i hela världen är välkommen hit.
2009-10-25, 16:50
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Hitler skyllde på judarna, Åkesson skyller på muslimerna. Båda var/är populister åt det grövsta. Båda var/är konservativa åt det grövsta. Åkessons parti härstammar i direkt led från den nazistiska rörelsen.

Vad är det JÅ skyller på muslimerna?
Varför är SD populister? Och finns det andra partier som är det?
Vad är det i SD:s politik som är konservativt å det grövsta?

Varför får inte Vänsterpartiet samma uppmärksamhet då de har en partiledare som är kommunist som stöder de värsta diktaturerna som någonsin funnits på denna planet, långt flera är nazismen som var en.
2009-10-25, 16:55
Medlem
BeachHunterNs avatar
Citat:

Åkesson sa ju själva att även muslimer får komma till "hans Sverige". Menar han nazistiska muslimer då eller?

Har du grävt i de 7 partierna i riksdagen bakrund? Jag antar inte det. Rasbiologiska institut skapades när S hade makten, men det kanske du gillar?
2009-10-25, 16:59
Medlem
Ju mer de håller på och smutskastar SD på det här fula sättet, desto mer övertygad blir man ju att rösta på SD.
2009-10-25, 17:05
Medlem
Efter den här veckan som har varit sen Åkesson skrev sin artikel hoppas jag bara mer och mer att Sverige ska gå under i bränder och mångkulturellt våld. Det värsta är att när det händer så kommer kulturmarxisterna sitta i sina etniskt rena gated communities och skylla ifrån sig. Själv kommer jag förhoppningsvis befinna mig i något annat land och skratta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in