Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
SD går efter kvalité och ser inget mål i att aktivt försöka värva en svart människa för att retas med etablissemanget.
Att det skulle vara ett aktivt sökande påstod jag inte heller.
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Du kan ju inte ha begripigt ett ord i SDs partiprogram.
Ungefär som att föreslå att moderaterna ska införa löntagarfonder och att kommunisterna borde propagera för slopande av skatt för höginkomsttagare.
Jag har inte påstått att SD skulle ha det i sitt partiprogram eller ens på sin agenda. Jag kanske ska förtydliga: Dom som i dag tvekar kring om dom ska våga rösta på SD eller inte (främst Socialdemokrater som bor mitt i mångkulturen) stöts ofta bort vid tanken på den KD-aktiga moralen och etiken.
Jag PERSONLIGEN hade applåderat en utveckling där partiet slutar prata om ”verklighetens folk” och svenska traditioner och istället började närma sig röster som Lena Andersson, Per Gudmundsson, Dilsa Demirbag, Nima Dervish, Dick Erixson etc. Jag tror nämligen att partiet skulle växa om detta skedde. Jag vet dock att det inte kommer ske.
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Du är folkpartist, inte sverigedemokrat.
Ännu har jag inte valt vilket parti jag ska rösta på, men det blir åtminstone inte FP.
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Hon är riktigt bra ja, men hon är ju tyvärr troende muslim.
Nej en snygg Iranska som flytt fårn Islam och går med i SD, det vore nog inte fel. Iranskor anammar ofta den västerländska kulturen på ett bra sätt osv då de vet vilket helvete en islamsk stat är.
Mmmmm, iranskor (får något vått i blicken).
Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Dilsas hat mot intolerans luftar hon i en artikel i Expressen idag.
http://www.expressen.se/kultur/1.1776874/skamflacken
Humanismen är naiv och blåögd, inte ondskefull. Dessutom fick hennes text mina kinder att blossa upp i rodnad. Hon skrev om ålderstester som görs på ensamkommande invandrare. Är det sant? Jag trodde inte att man gjorde det på grund av PK-hänsyn. OM man gör det så vill jag gärna veta, för i sådana fall har jag ljugit i en av mina bloggkommentarer idag, och då måste jag genast dementera det.