2009-11-12, 15:56
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
Hon är riktigt bra ja, men hon är ju tyvärr troende muslim.

Hon är ateist sedan 28 May 2002 och numera så långt ifrån troende muslim man kan komma.

Citat:
Men en attraktiv talför Iransk kvinna som vet vad hon pratar om? Säger inte att hon ska upp i SDtoppen men tycker du det vore fel att ha en sådan som likal företrädare?

Om man nu ska göra SD multikulti och rasblandat, hur ska ni locka dessa invandrarkvinnor till partiet? Tror inte särskilt många iranska kvinnor röstar på SD hur mycket de än må hata islam.
Känns dessutom som de invandrare som faktiskt röstar på SD oftast är män. (har inga källor på det, en gissning)
2009-11-12, 15:59
Medlem
the_dude82s avatar
Citat:
En och annan svert persson i landet är verkligen inget att oja över, om denne nu skulle va Sverigedemokrat så vore ju inte det fel.

Det finns faktiskt kloka pålästa negrer.

Nja, svensken är i första hand trött på problemen som massinvandringen från MENA har orsakat. Inte enskilde Reza i bilverkstaden som jobbar och försörjer sig själv.

ND är ju helt dött förövrigt.

Nej en snygg Iranska som flytt fårn Islam och går med i SD, det vore nog inte fel. Iranskor anammar ofta den västerländska kulturen på ett bra sätt osv då de vet vilket helvete en islamsk stat är.

De jag känner/känt älskar dessutom svensk kultur.

Självklart inte då kvotering är ren skit.

Men en attraktiv talför Iransk kvinna som vet vad hon pratar om? Säger inte att hon ska upp i SDtoppen men tycker du det vore fel att ha en sådan som likal företrädare?

Jag vet, stött på folk som påstått sig ha vallonblod när de påmint mkt om zigenare till utseendet och dessutom hetat namn som Lindberg..

Ge dig för fan. sd ska vara svenskarnas parti. De har redan Samuel Älgemalm. Han är ett perfekt alibi, svartskalle och dum som en vägg, en snöbolls chans i helvetet att han någonsin får inflytande i partiet.
2009-11-12, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingetval
Humaniströrelsen i Sverige är fylld av starka invandrarkvinnor som förenas i ett hat mot intollerans (Sara Mohammad, Dilsa Demirbag-Steen etc) och det hade verkligen varit önskvärt om SD gått åt det hållet snarare än att försöka jaga ströröster bland stockkonservativa KDS:are.
Dilsas hat mot intolerans luftar hon i en artikel i Expressen idag.

http://www.expressen.se/kultur/1.1776874/skamflacken
2009-11-12, 18:51
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
SD går efter kvalité och ser inget mål i att aktivt försöka värva en svart människa för att retas med etablissemanget.

*host*Älgemalm*host*
2009-11-12, 18:59
Bannlyst
Om Soran Isamail hade stoppats av TV4 för inte få vara med i parlamentet. Hade det varit rasism då? Jimmie åkesson blev ju stoppad och då nämndes inte ens ordet rasism. Dessutom äga TV4 av judar. Så judar får ha rasism mot svenskar?
2009-11-12, 19:09
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moderatswing
Hon är ateist sedan 28 May 2002 och numera så långt ifrån troende muslim man kan komma.

Om man nu ska göra SD multikulti och rasblandat, hur ska ni locka dessa invandrarkvinnor till partiet?)
SD ska inte bli multikulti. Eftersom partiet är emot det mångkulturella samhället.

Eftersom SD strävar mot assimilering så ser jag iaf inga problme med assimilerade invandrare i partiet.

En invandrarkvinna är ju Anna Hagwall.

Jag har inte en aning om majoriteten av SD företrädarna så möjligt att det finns fler.

Män är inte lika ovanligt.

Citat:
*host*Älgemalm*host*
Nu yrar du. Han har väl fått gå med som vem som helst.

Knappast så att SDare har jagat ifatt på honom.

Citat:
Ursprungligen postat av the_dude82
Ge dig för fan. sd ska vara svenskarnas parti. De har redan Samuel Älgemalm. Han är ett perfekt alibi, svartskalle och dum som en vägg, en snöbolls chans i helvetet att han någonsin får inflytande i partiet.
Håll du dig till ND eller Folkfronten. De verkar mer dela dina rashygieniska tankar.
Senast redigerad av volvo 240 2009-11-12 kl. 19:13.
2009-11-12, 19:16
Bannlyst
Citat:
Eftersom SD strävar mot assimilering så ser jag iaf inga problme med assimilerade invandrare i partiet.

Nu är det ju dock en stor skillnad på att vara "assimilerad" eller inkvoterad. Åtminstone utanför SD.
2009-11-12, 19:21
Medlem
moderatswings avatar
Citat:
SD ska inte bli multikulti. Eftersom partiet är emot det mångkulturella samhället.

En invandrarkvinna är ju Anna Hagwall.

Jag har inte en aning om majoriteten av SD företrädarna så möjligt att det finns fler.

Män är inte lika ovanligt.

Hon är från Ungern! Inomeuropeiska invandrare ger inga PK-poäng. Kanske, kanske om de är från Balkan (helst alban).

Citat:
Nu yrar du. Han har väl fått gå med som vem som helst.

Knappast så att SDare har jagat ifatt på honom.

Nej, men att hävda att SD strävar efter kvalité framför att framstå som PK med hjälp av inkvoterade blattar kan man ju ganska så lätt avfärda genom att lyssna på när Älgemalm talar.
Han är ett skolexempel på blattealibi.
2009-11-12, 19:29
Bannlyst
Citat:
Nej, men att hävda att SD strävar efter kvalité framför att framstå som PK med hjälp av inkvoterade blattar kan man ju ganska så lätt avfärda genom att lyssna på när Älgemalm talar.
Han är ett skolexempel på blattealibi.

Som dessutom har en egen gräddfil. Ingen svensk i SD skulle ju kunna komma undan med att citera NSF och vilja helt förbjuda islam.
2009-11-12, 19:54
Medlem
Ingetvals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ari.Gold
SD går efter kvalité och ser inget mål i att aktivt försöka värva en svart människa för att retas med etablissemanget.

Att det skulle vara ett aktivt sökande påstod jag inte heller.

Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Du kan ju inte ha begripigt ett ord i SDs partiprogram.
Ungefär som att föreslå att moderaterna ska införa löntagarfonder och att kommunisterna borde propagera för slopande av skatt för höginkomsttagare.

Jag har inte påstått att SD skulle ha det i sitt partiprogram eller ens på sin agenda. Jag kanske ska förtydliga: Dom som i dag tvekar kring om dom ska våga rösta på SD eller inte (främst Socialdemokrater som bor mitt i mångkulturen) stöts ofta bort vid tanken på den KD-aktiga moralen och etiken.
Jag PERSONLIGEN hade applåderat en utveckling där partiet slutar prata om ”verklighetens folk” och svenska traditioner och istället började närma sig röster som Lena Andersson, Per Gudmundsson, Dilsa Demirbag, Nima Dervish, Dick Erixson etc. Jag tror nämligen att partiet skulle växa om detta skedde. Jag vet dock att det inte kommer ske.

Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Du är folkpartist, inte sverigedemokrat.

Ännu har jag inte valt vilket parti jag ska rösta på, men det blir åtminstone inte FP.

Citat:

Nej en snygg Iranska som flytt fårn Islam och går med i SD, det vore nog inte fel. Iranskor anammar ofta den västerländska kulturen på ett bra sätt osv då de vet vilket helvete en islamsk stat är.

Mmmmm, iranskor (får något vått i blicken).

Citat:
Ursprungligen postat av IvanLendl
Dilsas hat mot intolerans luftar hon i en artikel i Expressen idag.

http://www.expressen.se/kultur/1.1776874/skamflacken

Humanismen är naiv och blåögd, inte ondskefull. Dessutom fick hennes text mina kinder att blossa upp i rodnad. Hon skrev om ålderstester som görs på ensamkommande invandrare. Är det sant? Jag trodde inte att man gjorde det på grund av PK-hänsyn. OM man gör det så vill jag gärna veta, för i sådana fall har jag ljugit i en av mina bloggkommentarer idag, och då måste jag genast dementera det.
2009-11-13, 19:16
Medlem
Flashen1961s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Så Sd ska bli exakt som alla de andra för att undgå kritik och mobbing?
Då är syften med Sd förfelat.

Sd måste var avant garde och kritiskt mot hela etablissemanget och den utveckling de driver, som i allt brantare utförsbacke leder till nationens fördärv.
Möjligt men om allt går som vi vill så kommer SD vara en del av "alla de andra" och syftet med SD som jag ser det är att slå ner på invandringen som håller på att äta oss ur boet pga dess enorma kostnader?
2009-11-13, 19:22
Medlem
Flashen1961s avatar
Citat:
*host*Älgemalm*host*
Verkar vara en klok man denne Älgemalm för ärligt talat Gharachorloo är liite svårare att komma ihåg

Håller med han om att nån mioske ska då icke byggas i Växjö som är den stad jag har närmast till och planerar flytta till nästa år.

Så nån som nu kan säga att SD är ett främlingsfientligt parti och som inte framträtt i TV4 ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in