2010-09-19, 09:48
Avslutad
"Vi gillar olika". Först skrattar man och för det kan omöjligen vara en vuxen människa som kläcker ur sig något sådant. Sen fastnar skrattet i halsen för man inser att djupare än så går inte mångkulturstanken. Knepigare blir det när olikheten rör valet av parti; här är olikheten som bortblåst och väljarna skall inte tro att ett annorlunda parti som SD någonsin kan vara rätt. Konformism är trots allt något väldigt bra i diktaturen Sverige.
2010-09-19, 09:52
Medlem
BarbarernaAnfallers avatar
Hahahaha Aftonhorans startsida är ju komedi.. Satan så man ska fira ikväll när SD blir ett av vårt största partier.
2010-09-19, 09:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig 1.1
Varför kommer det inte upp till debatt mellan de sju systrarna?
Ja därför att ni befinner er i en sandlåda?

Varför "De sju systrarna" inte gör något kan jag givetvis inte veta till 100 % men jag misstänker att det är en särskilt ointressant fråga för dem. Och sålänge ni kastar gruskorn från sandlådan på okända människor så får ni inte komma in och sitta vid det vuxna bordet. Väx upp och odla moppemush.
2010-09-19, 10:01
Medlem
BarbarernaAnfallers avatar
Säg NEJ till HATET!

Och ja till bilbränder, överfallsvåldtäkter, urholkad välfärd, islam, halalslakt, bortgifte, otrygghet, politiskt våld, censur, våldsbrott, stenkastning, svenskfientlighet, folkutbyte, kvinnoförtryck, hot, demokratur, mångkultur.
2010-09-19, 10:06
Medlem
givves avatar
Det går inte att ta detta forum på allvar som en politisk värdemätare, med tanke på att nästan 40 % är Sverigedemokrater enligt den stora undersökningstråden. Det var någon som sa att många gamers är SDare, jaa konstigt att losers röstar på ett loser parti.

Självklart måste frågor som integration och invandring lyftas, därför SD har fått sådant stöd, men jag tycker inte att Sverigedemokraterna är partiet som ska göra det, dom saknar helt enkelt kompetens.
2010-09-19, 10:08
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarbarernaAnfaller
Säg NEJ till HATET!

Och ja till bilbränder, överfallsvåldtäkter, urholkad välfärd, islam, halalslakt, bortgifte, otrygghet, politiskt våld, censur, våldsbrott, stenkastning, svenskfientlighet, folkutbyte, kvinnoförtryck, hot, demokratur, mångkultur.

Du glömde - judeförföljelse, homofobi, hedersmord, anlagda bränder, gruppvåldtäkter, bekämpande av yttrandefriheten...
2010-09-19, 10:15
Medlem
trass avatar
@Aftonbladet:

Nej, ni gillar inte olika, och det är det som själva kärnan.
2010-09-19, 10:21
Medlem
Folkskyggs avatar
Vad fan håller tidningarna på med?
Tror dem på allvar att SD är rasister och främlingsfientliga och vill kasta ut alla invandrare?

SD är ju det enda partiet som verkligen vill ta ansvar för flyktingarna.
2010-09-19, 10:24
Medlem
santamans avatar
Nästan så man saknar Dawit Isaak. Jäkligt skönt det är valdag, man må ha sina politiska åsikter men reagerar man inte på denna journalistik som förts mot SD måste man vara bra hjärntvättad och enögd.

Gamla Pravda har nya efterträdare.
2010-09-19, 10:27
Medlem
Motvillig 1.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surreal.this
Varför "De sju systrarna" inte gör något kan jag givetvis inte veta till 100 % men jag misstänker att det är en särskilt ointressant fråga för dem.
Trots att de alla får psykbryt över tanken att ändra minsta lilla på politiken på det området. Trots att Reinfeldt är beredd att lämna över makten i alla frågor hellre än att normalisera invandringspolitiken.

"Särskilt ointressant".
2010-09-19, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Du glömde - judeförföljelse, homofobi, hedersmord, anlagda bränder, gruppvåldtäkter, bekämpande av yttrandefriheten...

Homofobi står även SD för, och SD bekämpar också yttrandefriheten som jag påvisat förut.
2010-09-19, 10:31
Medlem
Squalos avatar
I en demokrati så väljer folket, men nu försöker Tredje statsmakten sig på en maktkupp för att prova vingarna och se vilken makt dom kan utöva över väljarna. Största mediabolagen, må dom vara SVT eller "judar", går ihop och håller stenhårt på lögnen samtidigt som dom säger åt pöbeln vad dom ska och inte ska rösta på.

Det är media som inte vill ha SD i Riksdagen, inte befolkningen, och måste man gorma om utrotning av muslimer och att Åkesson är Hitler återuppstånden, må så vara...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in