2010-09-14, 23:16
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mollgan
Lägg ner för fan. Han är född på Östermalm, inte direkt skinheadämne. Om du kunde avvärjt ett hot genom att sparka undan "vapnet" från den fulla/drogade människan som hotar dig, hade du inte gjort det då?
Märkligt att han sparkade på baksidan av killens ben, inte burken framför killen.

Hans välklädda kompis är förstås inget huliganämne heller?
http://sverigedemokratisk.blogg.se/2010/july/huliganism-och-sverigedemokraterna.html
2010-09-14, 23:18
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Märkligt att han sparkade på baksidan av killens ben, inte burken framför killen.

http://sverigedemokratisk.blogg.se/2010/july/huliganism-och-sverigedemokraterna.html

Han hotade politiker på grund av politiska motiv och du tjafsar om ifall Erik nuddade benet eller inte när han skulle sparka bort läskburken. Sluta vara en sån idiot och kom in i matchen. Killen arresterades inte för inget.
2010-09-14, 23:18
Medlem
Patellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von0ben
De flesta etablerade riksdagspartierna har stora partiorganisationer med historia och tradition och dessa sträcker sig ut i kommunerna. Det gäller t ex moderaterna , socialdemokraterna, folkpartiet osv. På lokalnivå finns ofta människor som är fostrade inom de politiska ungdomsorganisationerna eller folkrörelserna. Det finns också i regel ett nätverk av lokalföreningar för partierna som som erbjuder äldre och mer erfarna medlemmar stöd. Kort sagt , mer strukturerat institutionaliserat och på olika nivåer.
Det är inte riktigt den bilden jag har av kommunalpolitiker, dock stämmer det säkert det du säger så jag antar att jag bara haft otur med vart jag bott
2010-09-14, 23:19
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evropa
Du kan ju alltid flytta till ett annat land, om du nu tycker så illa om Sverige.

Varför ska den som blivit mobbad flytta istället för mobbaren? Applicera nu denna tanke på dagens invandring.
2010-09-14, 23:22
Medlem
Ingetvals avatar
Jag kräks på sådana här desperata tilltag. Soran, varför ljuger du? Du vet väl själv när din polare är agressiv? (ja, jag förutsätter att Soran är här inne och läser då och då, samt att han runkar till faktumet att hans video får spridning till tusentals lättlurade idioter).
Seriöst. Börja argumentera nu.
Medlem
Johnny Wadds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Patello
Fyllot ser inte kapabel ut till att ens kunna kasta den där burken, men vem vet, han kanske är drunken-fist master

Han håller ju för fan i detta "vapen" med tre(!!) fingrar....
Varför slå burken ur handen och sätta upp en boxningsguard?
(om inte för att få igång ett slagsmål)

Jag vill att lite fler tittar, 3:30 & 3:32!
Medlem
Evropas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Varför ska den som blivit mobbad flytta istället för mobbaren? Applicera nu denna tanke på dagens invandring.

Det är väl ingen som är mobbad? Han verkar ha problem med hur Sverige fungerar, och förespråkar ett samhälle där man har rätt att piska på folk som de "förtjänar". Det finns mängder av sådana land.

Med så många inlägg borde du ha lärt dig att läsa färdigt innan du svarar.
2010-09-14, 23:27
Medlem
Plattans avatar
Klockrent Erik, detta kan man kalla svar på tal.

Du har gjort väldigt bra ifrån dig den senaste tiden.

Jag kommer kryssa dig nu på söndag!

http://www.youtube.com/watch?v=IdFDhaYTPkY&feature=player_embedded
2010-09-14, 23:28
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Han hotade politiker på grund av politiska motiv och du tjafsar om ifall Erik nuddade benet eller inte när han skulle sparka bort läskburken. Sluta vara en sån idiot och kom in i matchen. Killen arresterades inte för inget.
Någon ringde troligen polisen för att det var Sverigedemokrater ute och muckade, först blev de utslängda från McDonalds, sen går de emot en kille som säger emot dem och sparkar och slår med knytnävarna. Så fort kommer inte polisen att det skulle varit för att killens SEN betedde sej illa så det var han som blev fasthållen mot motorhuven.
2010-09-14, 23:29
Bannlyst
Citat:

Snälla du. Jag är på tok för snäll och vänlig för att ens övervägas av huligangäng.
2010-09-14, 23:29
Medlem
Ingetvals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny Wadd
Han håller ju för fan i detta "vapen" med tre(!!) fingrar....
Varför slå burken ur handen och sätta upp en boxningsguard?
(om inte för att få igång ett slagsmål)

Jag vill att lite fler tittar, 3:30 & 3:32!

Erik kanske inte är en lika skillad fighter som dig? Han vet kanske inte vad som är rätt och fel i våldsvänsterkretsar?
Jag själv har aldrig slagits i hela mitt liv, så det du skriver är ganska svårbegripligt.
Som jag ser det så slås ju burken ur handen. Erik håller fortfarande upp garden (som kanske är fel enligt någon slags kung fu norm?) och försöker sedan sparka bort burken när den ligger på marken.
Att han siktar på burken syns dessutom ganska tydligt eftersom att han inte fullföljer sparken uppåt, utan helt tydlig siktar lågt.
2010-09-14, 23:30
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Någon ringde troligen polisen för att det var Sverigedemokrater ute och muckade, först blev de utslängda från McDonalds, sen går de emot en kille som säger emot dem och sparkar och slår med knytnävarna. Så fort kommer inte polisen att det skulle varit för att killens SEN betedde sej illa så det var han som blev fasthållen mot motorhuven.

Haha! Du borde skriva bok, typ någon läskig roman kanske är bra för dig att börja med. Eller rentav en komedi.

Vart kan man läsa att de blev utslängda från McDonalds? "Sparkas och slår med knytnävarna"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in