2010-09-14, 23:00
Medlem
Hej SD! Jag har så jävla roligt nu och det är er förtjänst.

Det är en sån pytteliten skitsak som ändå är så uppenbart långt över gränsen för vad en högt uppsatt politiker i ett parti med riksdagsambitioner ska göra men inte en enda SD:are tycker att det har gjorts något fel över huvud taget. Nej nej, han har tvärtom agerat rättrådigt och dessutom möjligen reflexmässigt för att han var dörrvakt en gång i tiden!

Ni är helt sjuka men jag gillar er lite ändå för ni är gulliga.

Den här sammanfattningen tyckte jag var bra. Dessutom tycker jag adjektivet "bögig" är kul.

Citat:
Ursprungligen postat av Evropa
Okej.
Det som händer är att en turk drivs bakåt av två (och en halv) pushiga killar, någonstans har han tappat en burk som han försöker plocka upp, och då måttas en jävligt bögig spark från Almqvist DIREKT uppföljt av en fight-stance från Almqvist (också bögig), turken tar upp burken, fortfarande backandes, nu med burken i handen, och försöker kaxa sig i uppenbart underläge, typ: "vafan göru..." som helt klart syftar till varför Almqvist sparkar mot honom (eller burken), etc, samtidigt som Westling börjar ta kommandot över situationen genom att pusha fram ännu mer, och turken kör "slå mig då, gör det bara"-grejen, och nu börjar dvärgen lägga sig i och avbryter en uppenbar handgriplighet från Westling sida.

Typ så eller?

Klippet är en icke-händelse på fyllan där samtliga inklusive Erik, turken och kameramannen agerar helt efterblivet men bara en är fucking partisekreterare och det är väl klart att han inte ska bete sig sådär, hur kan det vara så jävla svårt erkänna?
2010-09-14, 23:01
Moderator
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanWarfare
Pajas, hur brukar du själv försvara dig mot beväpnade grovt kriminella?

Han var beväpnad med en skarpladdad Fantaburk

Nä sluta nu, jag skrattar så jag gråter. Det var ett gammalt hederligt "efterfesten" fyllebråk. Förvisso påtagligt pinsamt att höga medlemmar i ett blivande riksdagsparti är med.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vorpommern
Så kan det vara men jag vill helst inte se någon politiker inblandad i såna här situationer. Sedan går ju killen i mitten på som en jävla kicker. Det känns inte direkt som seriösa politiker. De har säkert rätt i lag men jag menar hur det ser ut och uppfattas.

Så folk ska inte få försvara sig själva? Ska vi lämna över vår stad till OG? Ska vi inte gå ut? Jag ser hellre att våra politiker lever i samma verklighet som oss andra.

Tycker dom hanterat det skitbra, avväpna OG-snubben med ett minimum av våld och låta polisen sköta sophämtningen.
Medlem
Wen.af.Ordninghs avatar
orkar inte riktigt leta upp länk.

har det längre upplysande klippet som sd skrev om kommit inu?
2010-09-14, 23:02
Medlem
Patellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Konkret bevis? Är det inte bevis nog att påvisa att Erik aldrig använde sig av våld? Det var ju därför den där Soran ens lade ut videon.
Bara för att han inte använde våld så betyder inte det att det är så lämpligt för en politiker att hytta en spark mot ett fyllo. Nu säger ju dock Erik Almqvist att fyllot hade hotat honom med tillhygget (burken) och jag påstår inte att han ljuger, jag säger bara att ord står mot ord.
2010-09-14, 23:02
Medlem
MoogBeats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Housemouse
Klippet är en icke-händelse på fyllan där samtliga inklusive Erik, turken och kameramannen agerar helt efterblivet men bara en är fucking partisekreterare och det är väl klart att han inte ska bete sig sådär, hur kan det vara så jävla svårt erkänna?

Bete sig hur? Försvara sig mot en vodkaberusad OG:are som hotar att slå in skallen på dig med en läskburk på ca 350g ?

Hur hade du gjort om du var partisekreterare? Knytit händerna bakom ryggen och tagit emot?
2010-09-14, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wen.af.Ordningh

Jepp.

http://www.youtube.com/watch?v=IdFDhaYTPkY&feature=player_embedded
2010-09-14, 23:03
Medlem
Dogdylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
Bra då kan vi se hur pass rena de andra partierna är?
Infiltrera och bugga dem i ett halvårs tid, gå med dem ut och festa och spela in allt.
Eller råder det dubbla standarder?

Oj just det vi har ju uppdrag gransknings reportage från 2002 där dina vidriga allianskollegor säger att chilenarna som är här "var de som Pinochet inte hann med" bland mycket annat. Fint gäng du.

Naturligtvis skulle det framkomma en del dynga. Men nu är Sd inte vilket parti som helst - Sd skall gå emot trettio år av massinvandring och femtio år av kulturmarixsm. Det är inte det lättaste - och därför krävs det, om Sd skall komma någon vart, att partiet är rent från slödder.

Ingen av dessa moderater var högt uppsatta i partiet. Erik Almqvist är dock högt uppsatt. Han är partisekreterare. Då kan Åkesson inte säga "Å, det är någon på 26 plats på en lokal lista". Sverigedemokraterna måste vara helt rena och då vanliga politiker kan komma undan med sin skelett kan inte sverigedemokratiska politiker det. Det är bara att inse detta och acceptera situationen. Det kanske är orättvist...

Men partiet måste bli renare - hur som helst.
2010-09-14, 23:04
Medlem
PhasersOnFunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wen.af.Ordningh

http://www.youtube.com/watch?v=IdFDhaYTPkY
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chainmail
Främlingsfientlig? Jag är kritiker av den nu förda invandringspolitiken och den väg Sverige slagit in på som kommer att förvandla Sverige till en kaosstat.

Svara på mina frågor istället!

Du menar alltså att invandrare och invandrares barn inte är överrepresenterade i grova brott?
Du menar att Sverige inte är offer för en ökande islamisering?
Du menar att invandringen inte kostar/utarmar Sverige?
Vad är positivt med att ha blivit berikad med nya uttryck som hedersmord, gängvåldtäkt, bötning, arbeta socialen och svenne banan?

Så du är enbart en kritiker? Vad menade du om när du sa det där om Islam då? Är Islam en ok religion?

Dina frågor har jag faktiskt redan besvarat om du vore lite mer uppmärksam. Nej, jag tror inte att de är överrepresenterade. Inte mer än andra grupper. Jag tror inte heller att Sverige skulle ha varit befriad brott såsom våldtäkter, bötning (om du tänker efter nu så var det en viss grupp som startade detta, raggare om jag inte missminner mig). Islamisering har jag inget emot då det är upp till var och en att tro på det de vill så länge de inte tvingar mig att tänka som de gör. Det är kallas för demokrati. Något som du tar för givet men andra har fått kämpa för att få ha. Jag till skillnad ifrån dig respekterar andras människors värderingar. Det är där vi skiljer oss åt.
Medlem
Skafferns avatar
Haha följ idioten på Twitter vetja! http://twitter.com/Soranismail

"Sist jag, Magnus och Yannis gigade så höll vi på i 5,5h. Får se hur det blir ikväll..
about 1 hour ago via mobile web

Giget varade bara ett par timmar. Men det var fruktansvärt kul.
4 minutes ago via mobile web"

Det tyckte säkert publiken också..

Och här händer det saker:
http://twitter.com/damonrasti
Måhända Original gangsterpolaren själv?
2010-09-14, 23:06
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UrbanWarfare
Pajas, hur brukar du själv försvara dig mot beväpnade grovt kriminella?
Nu var det en random full kille som tog Sorans och hans vänners parti som det handlar om. Vad han har för problem annars hör inte hit.

Jag skulle i vilket fall definitivt inte börja sparka och knyta nävarna och mucka mot en oberäknelig full människa.

Erik är bortgjord, man får intrycket att han är benägen till ett aggressivt beteende. En skinhead som klätt ut sej i kostym helt enkelt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in